Keho Elämäntapamuutos pt. 1000

  • Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Noniin jälleen kerran oon innostunut elämään terveellisemmin, ja spämmin tänne edistymistestäni. Ja en tietenkään halua pitää tätä henkilökohtasena päiväkirjana, joten kaikki saa kertoa aiheeseen liittyviä omia kokemuksia, vinkkejä tai mitä vaan!

Mun tavoitteena ei oo esim. laihduttaminen tms., vaan yleinen hyvinvointi ja jaksaminen. Tässä jotain "saavutuksia":

Oon noin viikon ajan onnistunu pitämään unirytminä sellasena että arkipäivinä nukkumaan klo 22-23 (viimeistään 24), ja viikonloppuna viimeistään klo 1

Säännölliset ateriat 5 kertaa päivässä ja terveellisempää ruokaa (ei överiterveellistä eikä mitään herkkukieltoa tms)

Joka päivä ainakin vähän liikuntaa/venyttelyä, ei mitään himotreenaamista

Sanoisin että ainakin oon energisempi nyt

Ja tarkotuksena ei oo aiheuttaa kenellekään paineita siitä et pitäis elää terveellisemmin tai mitään!!
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Oon noin viikon ajan onnistunu pitämään unirytminä sellasena että arkipäivinä nukkumaan klo 22-23 (viimeistään 24), ja viikonloppuna viimeistään klo 1
Onnea. Itellä on tosi vaikeaa pitää säännöllistä unirytmiä. Kokeilin hoitaa jopa lääkkeillä, mut ei vaa onnistu. Toivottavasti sulla olis helpompaa!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
hieno juttu! :3 ja tsemppiä myös samalla! D:

mäkin otin tavotteeks tänä vuonna, et panostan omaan hyvinvointiin. pyrin itse kans joka päivä liikkumaan, just esim. venyttelee tai jotain tällaista ja oon alkanu juomaan vettä enemmän D: sit myös oon irtautunu vähän somesta, koska huomasin, et somella on muhun negatiivinen vaikutus, jos vietän siel paljon aikaa. D:

aattelin et teen näistä ensin rutiinin ja sit katson, et alanko lisää liikuntaa pikkuisen tai muutanko jotain ruokavaliossa. unirytmi on taas vituillaan kyllä, mut koht se korjaantuu ku alan lukemaan tän kevään yo-kirjotuksiin.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Kuulostaa tosi hyvältä tavoitteelta kun sallit itsellesi herkut ja pienen urheilun etkä yritä heti muuttaa kaikkea.
Mulla toimi just paremmin se että lisäsin kasviksia ja terveellisiä asioita ruokavalioon, mutta en looettanut herkuttelua. Pikkuhiljaa huomasi että kun saa oikeanlaista ravintoa niin ei herkuttele niin paljon. Tosin luisuin siitä taas. Yritän uudestaan!
 
Ylös Pohja