ted
Sorateiden virtuoosi
- Reaktioarvo
- 739
Noniin jälleen kerran oon innostunut elämään terveellisemmin, ja spämmin tänne edistymistestäni. Ja en tietenkään halua pitää tätä henkilökohtasena päiväkirjana, joten kaikki saa kertoa aiheeseen liittyviä omia kokemuksia, vinkkejä tai mitä vaan!
Mun tavoitteena ei oo esim. laihduttaminen tms., vaan yleinen hyvinvointi ja jaksaminen. Tässä jotain "saavutuksia":
Oon noin viikon ajan onnistunu pitämään unirytminä sellasena että arkipäivinä nukkumaan klo 22-23 (viimeistään 24), ja viikonloppuna viimeistään klo 1
Säännölliset ateriat 5 kertaa päivässä ja terveellisempää ruokaa (ei överiterveellistä eikä mitään herkkukieltoa tms)
Joka päivä ainakin vähän liikuntaa/venyttelyä, ei mitään himotreenaamista
Sanoisin että ainakin oon energisempi nyt
Ja tarkotuksena ei oo aiheuttaa kenellekään paineita siitä et pitäis elää terveellisemmin tai mitään!!
Mun tavoitteena ei oo esim. laihduttaminen tms., vaan yleinen hyvinvointi ja jaksaminen. Tässä jotain "saavutuksia":
Oon noin viikon ajan onnistunu pitämään unirytminä sellasena että arkipäivinä nukkumaan klo 22-23 (viimeistään 24), ja viikonloppuna viimeistään klo 1
Säännölliset ateriat 5 kertaa päivässä ja terveellisempää ruokaa (ei överiterveellistä eikä mitään herkkukieltoa tms)
Joka päivä ainakin vähän liikuntaa/venyttelyä, ei mitään himotreenaamista
Sanoisin että ainakin oon energisempi nyt
Ja tarkotuksena ei oo aiheuttaa kenellekään paineita siitä et pitäis elää terveellisemmin tai mitään!!