Kuusieppari
Kamelivaara❗
- Reaktioarvo
- 256
viä 10 viikkoo kesälomaan D::
EN JAKSA ENÄÄÄNNNN
pitäkää kiva päivä ei mul muuta <3
EN JAKSA ENÄÄÄNNNN
pitäkää kiva päivä ei mul muuta <3
Hieno nimimerkki sulla :DHui! Koko lukuvuosihan on vielä ihan kesken, turbovaihdetta päälle vaan. D:
kiitos, niin on sinullakin! etkös sinä ole demissäkin tuolla nimimerkillä pyörinyt? kuuluit niihin, joiden nimimerkkejä ihailin suunnattomasti ja ihailen edelleen. :DHieno nimimerkki sulla :D
JA MIE PÄÄSEN YLÄASTEELLE!!!Oho niinkö vähän aikaa enää :o
Äää mitä kohta sitten onki syksy taas ja oonki jo ysiluokalla eikä D::: Ja sit onkin jo taas uudestaan kesäloma ja sen jäläkee pitäis olla jossakin lukiossa tms apua
Wou :oJA MIE PÄÄSEN YLÄASTEELLE!!!
O: toivottavasti pääsen mun serkun kaa samalle luokalle... :DWou :o
Muistan ku ite menin seiskalle ja olin ihan sillee "What vastahan se kutosluokka alako" ja sit koko lukuvuojen toivoin ettei se päättys ikinä :')
Tiiäkkö et tulleeko teillä semmosta juttua et saa laittaa kaveritoiveita? Meillä ainaki oliO: toivottavasti pääsen mun serkun kaa samalle luokalle... :D
Joo meillä oli sellanen mutta sai laittaa vaan yhen nii laitoin sen mun serkun :3Tiiäkkö et tulleeko teillä semmosta juttua et saa laittaa kaveritoiveita? Meillä ainaki oli
Ai meillä sai laittaa kolme kaveria tärkeysjärjestykseen :D (Siis et kenen kaa mieluiten haluis samalle luokalle)Joo meillä oli sellanen mutta sai laittaa vaan yhen nii laitoin sen mun serkun :3
Juu olen :D Ai joku jopa tykkääkin tästä, kiwaa :3 keksin tän läpällä ja ei ollu ees tarkotus oikeesti käyttää tätä nimimerkkii :DDkiitos, niin on sinullakin! etkös sinä ole demissäkin tuolla nimimerkillä pyörinyt? kuuluit niihin, joiden nimimerkkejä ihailin suunnattomasti ja ihailen edelleen. :D
Ennen on meil ainaki ollu mut nyt se on sit peruttu et enää ei saa laittaa kaveritoiveit D: snifTiiäkkö et tulleeko teillä semmosta juttua et saa laittaa kaveritoiveita? Meillä ainaki oli
No höh D:Ennen on meil ainaki ollu mut nyt se on sit peruttu et enää ei saa laittaa kaveritoiveit D: snif
No, todella hyvin keksitty :DJuu olen :D Ai joku jopa tykkääkin tästä, kiwaa :3 keksin tän läpällä ja ei ollu ees tarkotus oikeesti käyttää tätä nimimerkkii :DD
mutta toi sun on jotenki omaperänen :D