Aihe vapaa En kauheesti välitä enää shoppailusta

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Etenkään vaatteiden. On ollut vaikeaa löytää vaatteita, jotka olisivat minulle hyviä. Nykyään vaatekaupat ovat täynnä liian pitkälahkeisia housuja mulle ja aina pitäisi ryhtyä lyhennyspuuhiin. Muutenkin pitkät lahkeet ovat nyt muodissa.
Tänä vuonna olen ostanut yhdet housut, hatun ja juhlakengät. Sit taidetarvikkeita. Rahaa olen laittanut eniten herkkuihin ja ruokaan ostoksilla ollessa. Olen oppinut sen että heräteostokset ovat turhia. Ainakin minulle. Kun monesti ne ovat jääneet hyllyn perälle lojumaan. Nuorena olin siis kova vaate- ja sisustustarvikeshoppailija.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
vältän uuden ostamista, ostan käytettynä tai en osta ollenkaan. ekologisuus ja muuta sellasta. en pystyisi hyvällä omallatunnolla ottaa osaa ylikulutukseen. ja rahaakin säästyy!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Shoppailu on parasta!

Siis kävin oulussa maanantaina ja siellä oli Normal. Uus lempikauppa :D melkeen ko tiger mutta parempi :DD
Minäkin kävin maanantaina juuri samassa kaupassa :O Oulun ideaparkissa.
Mun mielestä se oli semmonen sokkelo, mut tosi hyvät valikoimat ainakin kauneusjuttuja ja herkkuja.
Löysin sieltä herkkuja ja nuudeleita. Mun mielestä se brändäys oli hauska ja omaperäinen ”normaalia vettä normaalista hanasta”.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
vältän uuden ostamista, ostan käytettynä tai en osta ollenkaan. ekologisuus ja muuta sellasta. en pystyisi hyvällä omallatunnolla ottaa osaa ylikulutukseen. ja rahaakin säästyy!
Olen pohtinut paljon omaa taipumustani materialismiin ja kulutukseen.
Olen alkanut pohtimaan sitä vaihtoehtoa, että ostais vaatteet jatkossa kirpputorilta tai ainakin pyrkis siihen pääasiassa.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Minäkin kävin maanantaina juuri samassa kaupassa :O Oulun ideaparkissa.
Mun mielestä se oli semmonen sokkelo, mut tosi hyvät valikoimat ainakin kauneusjuttuja ja herkkuja.
Löysin sieltä herkkuja ja nuudeleita. Mun mielestä se brändäys oli hauska ja omaperäinen ”normaalia vettä normaalista hanasta”.
Omg ollaan oltu just samassa paikassa :DD Monen aikaan olit siellä???
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Olen pohtinut paljon omaa taipumustani materialismiin ja kulutukseen.
Olen alkanut pohtimaan sitä vaihtoehtoa, että ostais vaatteet jatkossa kirpputorilta tai ainakin pyrkis siihen pääasiassa.
Mie kävin tänään kirpparilla! Ei löytyny mitään sopivaa :D yks kiva paita oli mutta haisi niin homeelle etten ostanu D:
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Minäkin kävin maanantaina juuri samassa kaupassa :O Oulun ideaparkissa.
Mun mielestä se oli semmonen sokkelo, mut tosi hyvät valikoimat ainakin kauneusjuttuja ja herkkuja.
Löysin sieltä herkkuja ja nuudeleita. Mun mielestä se brändäys oli hauska ja omaperäinen ”normaalia vettä normaalista hanasta”.
Kuopiossakin on Normal, tuli ostettua herkkuja, joita ei muaalta saa!
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Oon viimeks tainnu ostaa vaatteita ehkä kaks vuotta sitten jostain prismasta. Kodintekstiilit oli mulle se heikko kohta, erityisesti pussilakanasetit jostain syystä.
Sit muutin pieneen kämppään jossa oli ennestään toisen tavarat ja loppu hamstraus, onneksi. Nykyään tuhlaan rahaa vaan ruokaan, silti liikaa.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Shoppailu on parasta!

Siis kävin oulussa maanantaina ja siellä oli Normal. Uus lempikauppa :D melkeen ko tiger mutta parempi :DD
Kävin myös viime viikolla ensimmäistä kertaa Normalissa ja herkkupuoli oli tosi monipuolinen ja edullinen! Silloin ei oikein tehnyt mitään mieli, joten ostin maustekaapin täydennykseksi kuivattua persiljaa :D Mutta joku kerta täytyy ostaa niitä Milkan pieniä suklaalevyjä.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Kävin myös viime viikolla ensimmäistä kertaa Normalissa ja herkkupuoli oli tosi monipuolinen ja edullinen! Silloin ei oikein tehnyt mitään mieli, joten ostin maustekaapin täydennykseksi kuivattua persiljaa :D Mutta joku kerta täytyy ostaa niitä Milkan pieniä suklaalevyjä.
Oispa mun kotikaupungissa normal!! Ärsyttävää lähteä ouluun asti D:

Mie ostin vesimelonin tuoksuisen shampoon ja hoitoaineen!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Olen pohtinut paljon omaa taipumustani materialismiin ja kulutukseen.
Olen alkanut pohtimaan sitä vaihtoehtoa, että ostais vaatteet jatkossa kirpputorilta tai ainakin pyrkis siihen pääasiassa.
Mähän itse harrastan paljonkin kirpparishoppailua.
Isoissa kaupoissa pyöriminen on väsyttävää nii siksi muutama kirppari jossa voi tuurilla löytää kaiken on just hyvä vaihtoehto.

Kävin toki viimeviikolla ostamassa uutena kaksi toppia, shortsit ja tpaidan ja sain sisarukselta sheimauksen miten monen vuoden juomaveden on noihin farkkuihin menny jne...
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mähän itse harrastan paljonkin kirpparishoppailua.
Isoissa kaupoissa pyöriminen on väsyttävää nii siksi muutama kirppari jossa voi tuurilla löytää kaiken on just hyvä vaihtoehto.

Kävin toki viimeviikolla ostamassa uutena kaksi toppia, shortsit ja tpaidan ja sain sisarukselta sheimauksen miten monen vuoden juomaveden on noihin farkkuihin menny jne...
Ärsyttävää jos saa heti kuulla siitä jos on ostanut vaatteet uutena
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Menen tänään markkinoille, joka on jokavuotinen perinne täällä kylällä.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
itse en oikeastaan ole koskaan välittänyt. Tulee kuuma ja haahuillaan vaan tuntikausia eri kaupoissa ilman mitään päämäärää.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Löysin markkinoilta tänään: vyön, housut ja taidekortin. En jaksanut pihistellä.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Tykkään shoppailla, en tykkää ostaa

Toi lause kuulostaa aina tyhmältä, mutta mä tykkään kattella tavaroita ja niitä hyllyjä, missä ne on esillä. Tän takia tykkään myös museoista tosi paljon. Tavaraa ostan lähinnä sillon, kun tarviin jotain, koska en haluu täyttää kaappei turhalla roinalla ja samalla osallistuu ylikulutukseen - puhumattakaan rahan kuluttamisesta
 
Ylös Pohja