Syvälliset En luovu musiikista mistään hinnasta

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Jos musiikki vietäisiin multa pois, niin en tiiä mitä sit tapahtuisi. En tiiä haluaisinko elää enää sen jälkeen. En kestäis sitä ku musiikki on mulle sellainen asia jota mä miltei hengitän ja oon ihan kuin naimisissa sen kanssa. Se ois oikeestaan pahin kauhuskenaario ikinä jos mun täytyis järjestää elämä niin että musiikki täytyis raivata siitä pois. Vaikeita hetkiä mulla tähän liittyy, mutta kaikki on sen arvoista. Haluan suunnitella koko elämäni sillee että musiikki on kiinteästi siinä mukana. Niin ja puhun siitä että käytän sitä yhtenä erittäin tärkeänä taiteen muotona mitä teen. Haluun tehdä musiikkia. Koska mulla on aina ollut siihen erityinen yhteys ja tiedän, että se on yksi tärkeimmistä asioista, mitä moni muukin tarvitsee mun lisäksi. Ja haluan tehdä sitä siksi. Musiikki ei ole mulle pelkkiä säveliä. Vaan niissä sävelissä on sävynsä, tunteensa ja värinsä. Sävelet puhuttelee minua ja tunteitani. Loogiselle puolelleni se on myös herkkua. Mutta musiikin mukana olen myös kasvanut. Jokaiseen kasvutarinaan liittyy musiikkia ja siitä koostuvia osia, joihinkin kokonainen musiikkikappale. Ja mulle tärkeä biisi voi olla radiossa vaikeana hetkenä kuultu kappale sekä itse sydän verellä paperille huudettu teksti jostain myllerryksestä sisälläni. En tiedä. Asiaa riittäisi musiikista enemmänkin.
 
Ylös Pohja