Syvälliset en tiedä ulospääsyä

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
tänään oli viimeinen psyk. kerta, jossa tehtiin testejä liittyen oppimiseen. selvisi että mulla on kaiken lisäksi visuaalinen hahmotushäiriö. ei ihme kun matikka on aina tökkinyt. todistus piti tulla koululle että olen kyvytön käymään koulussa mutta sitä ei jostain syystä saatu. nyt sitten sossun tanttoja ollaan tyrkyttämässä kouluun ote puolelle ja kotiin käymään, se on viimeisin asia jota haluan. sossuista on aiempaa kokemusta, ja sen jälkeen tietyt asiat vasta paskaksi meni. romutti niin paljon kun psykologi kehui miten pirteältä näytän, vaikka pään sisällä mietin jotain aivan muuta.. oon vaan yksinkertaisesti helvetin loppu taistelemaan oireita ja kipuja vastaan päivittäin. ja sitä ei helpota se että sen jälkeen kun mulla diagnosoitiin psyykkisiä vaivoja niin kaikki oireet laitetaan suurimmaksi osaksi niiden piikkiin.

*mielestäni sisäiset verenvuodot ja kovat kivut eivät ole normaaleja.* ennen kun koko kystaa multa löytyi tiesin itse että nyt ei välttämättä kaikki ole kunnossa ja siellä on jotain ylimääräistä, yksi väitti ettei mua mikään vaivaa eikä sieltä mitään löydy. olin tutkimusta ennen sanonut että tunnen mun oman kehon ja turhaan en valita. tälläkin hetkellä tunnen ettei kaikki ole kunnossa ja tiedän ettei se mikään hyvälaatuinen ole/ tai poistunut minnekään kun suvussakin on syövälle taipumusta. lopulta se kuitenkin löytyi, edelleen se sama lääkäri väittää ettei tarvitse olla huolissaan. kontrolliaika on tulossa, mutten tiedä jaksanko taistella enää siihen asti.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Ui jui! :c Kovasti jaksamista sinne! <3

Tosi mänttiä, ettei sinua oteta vakavasti! :<
 
Ylös Pohja