Siis mä sillon oliko se nyt se kun mä keskustelin sen mun open kanssa sillon ala-asteella. Nii sit ihan ku muistaisin et oisin menny siihen maitoautomaatille tai jtn ja then it was just soooooooooooo weird
Mut on pakko olla niin et oon keksinyt tän päästäni nyt vasta
Se ei voi olla oikeest mä en ymmärrä
No kuitenkin
Jotain helvetin outoo oon muistavinani siitä
AAA EII
EI 😭
(ptsd)
en voi selittää sitä mitenkään mut 😭 was it about him?
Tai jossain siinä mist otetaan ruokaa tiedäthän se?!
Niin siinä
Sit mä vaan
THERE WAS SOMETHING WEIRD MAYBE
Vai ehkä se oli muuten vaan?
Vai liittykö se muka jotenkin tämmöseen
Ei helv koska iha ku ois ollu joku rakkautee liittyvä homma
Siin
Tunne??
TUNNE???????????!???
TÄÄ ON P A K K O olla keksitty juttu
Mut jos se, HUOM, JOS se oli joku sellane nii iha sama ja siis yannick oli myös sen jälkeen
Mut kuitenkin niin.
Tuli vaa jotenki sellanen omituinen olo jos muistan ees oikein
Niiku se ois just liittyny johonkin ihastukseen vaikka todellakaan sillon ei ollu mitään sellasta ja en varmaan ees varsinaisesti ollut ihastunut kehenkään
Tuli vaan.. ehk.. sellanen olo et... Tai jotenkin
En mä tiedä yhtään
Siis muistelin tätä samaa asiaa jo aikasemmin mutta en vaa tiedä ku se on niin häilyvä juttu
Ei se välttämättä ollu mitää
Ihan ku ois vaa joku ihastus homma tullu mieleen tai sellanen tunne siis about just sen keskustelun jälkeen. Kun puhuttiin jotain Hollannista. Sit olin siin tiskillä tai siinä. Siis mä en tiiä. Ei voi mitään ihastus juttua tulla mieleen tai siis oli joku sellane että ihan ku olisin ihastunut johonkin tai että siitä ois tullu mieleen joku johon oisin ikään kuin ihastunut mutta kun mulla ei OLLU ketään mikä ois tullu mieleen ja muutenki se tais olla vaa sellane ettei se ollu kukaan vaan täysin... No one
Samalla tavalla ku siel karates (masatoshistaKO??)
ei
Nyt kyllä lopetatte