Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mun täytyy laittaa toi tähkän renkutus joostin listalle

Mun vaan täytyy

No questions
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei luoja oon itkeny nyt varmaa ainakin tunnin tässä. En enää vittu tiedä. En enää vittu pysty. Siis oikeesti.

Tunti sellast ihan vitun ugly crying siis oikeesti oon vittu rukoillu apua oon istunu mun huoneen lattialla ja kelannu et kuolen tähän paikkaan, siis oon itkeny niiiiiin paljon nyt et tuntuu et mä kuivun kokonaan, tää kyynelten määrä on ihan tajuton. En ees tiiä millo oisin viimeks itkeny näin vitun paljon.

Nyt oikeesti tuntuu niiku oisin jotenki kuivunu lmao voiks itkemisest tulla nestehukka

Ja kuuntelin tätä biisii ja emt it just fucking gets to me, en osaa oikeest selittää mut mua sattuu niin lujaa niin vitun syvälle sieluun et tuntuu et koskaan aikasemmin mikään ei oo satuttanu näin pahasti


Oon niin. Lopussa. En tiedä enää ollenkaan miten voin jatkaa eteenpäin koskaan. Oon aivan, aivan totaalisen lopussa.

I'm really drowning.

Srsly en voi ymmärtää miten voi tuntua siltä et oon actually drowning tällä hetkellä. Vajoon koko ajan syvemmälle ja syvemmälle eikä kukaan voi auttaa, vaikka joku yrittäiskin auttaa niin se ei voi kuitenkaan pelastaa mua. En näe mitään toivoa tulevaisuudessa, oon nii ku ihan täydessä pimeydessä tällä hetkellä.



Ironista että kuuntelin myös it's okay (rakastan sitä biisii tho ofc) mut LOL kaikki mitä se aiheutti mulle oli se että ajattelin vaan entistä enemmän sitä että "en pysty elää ilman sua rakastan sua niin paljon miten mä voin ikinä elää ilman sua miten mä voin elää mun koko elämän ilman sua en kestä ilman sua mul on niin ikävä en kestä olla ilman sua mä rakastan sua niin paljon sä oot mun elämäni rakkaus" ja sitä rataa

Siis meneeks se kipu koskaan ohi

Ja jos joskus meneeki nii miten mä selviin sinne saakka.

Oon tosissani, must tuntuu niinku mult ois lyöty ilmat pihalle tai jotain

En voi enää ymmärtää en tiedä enää mitä edes sanoa tai ajatella tai mitään

En tiiä saatana

En tiedä vittu mihin uskoa kun tuntuu että tässä kaikessa ei vaan oo mitään mieltä, niiku elämässä yleensäkään.
Se tapahtuu taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nyt itken sitä etten saa joostia ikinä ihan ku itkin etten saa eunkwangia ikinä, ainut ero on se etten sillon muistanu sitä juttua eunkwangista joten en tienny, mut nytten muistan kaikki noi jutut joostista mutta en siitä huolimatta usko että saan sitä ikinä, ja se tappaa mut, ja en usko enää että saan eunkwangiakaan, ja sekin tappaa mut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oon menettänyt toivon paitsi ihan pieni toivonkipinä mutta se on tosi pieni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja oon nyt siinä vaiheessa missä itken ja itken ja itken ja itken siks etten saa sitä
 
Ylös Pohja