Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Outoa että noin vuosi sitten tunsin tän saman ahdistuksen eunkwangista, siis se obsessio tavallaan ja nyt ajattelen mieluummin vaikka eunkwangia kuin joostia koska pakkomielle. Ja sillon nimenomaan olin niin pakkomielteinen eunkwangista että en meinannut kestää sitä yhtään. Ja nyt en kestä tota. Mutta sitten kun tykkään eunkwangista edelleen. Ja. Mitä vittua. Muistan vaan kuinka hirveitä ne pahimmat pakkomielteiset kaudet on ollu. Ei saatana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Noniin vuoden päästä varmaan katon ja muistelen näitä joost videi koska tekee mieli kattoo yks eunkwang vidi (tai siis btob vidi) jonka katoin sillon kesäkuussa 2023 about

Iha vaa sen muiston takii

Wow olin niin pakkomielteinen siinä kohtaa siitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Muutenkin niin paljon similarities with EUNKWANG

Voiks mikää olla samanlaisempi keissi

Kaikki about samaa ku eunkwangin kaa

Okei se itkemine ja vittu romahukset

Se kuinka ei vois ärsyttää ja raivostuttaa enempää lol

Koska eunkwangistki se kuinka ensin oon sillee ei mee ny pois siit sit heti seuraavana haluisin vaa suudella sitä en ymmärrä

En ymmärrä

Pakkomielteisyys

Kaikki

Kaikki asiat on samaa ku eunkwangis lol

Jopa se kuinka oon sillee "jos toi on mun tuleva mies niin ei jumankauta" :D kun kattoo jtn vitun random vidii mis ne sekoilee jtn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei juma en ikinä voi unohtaa elämässäni sitä hetkeä kun katoin sitä jotain mika aaltolan vaalijuttua ja siin oli niit kuvii siitä ja sen vaimosta ja kaikki mitä pystyin ajattelee on et tyyliin i wish i could be with masatoshi, i wish i could be with masatoshi, i wish i could be with masatoshi



EI JUMALA NYT
 
Ylös Pohja