Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
Siis oon jo 3 viikkoa sitten ajatellut siitä jotain pientä sellasta soft feelings. Ohimenevää ehkä mutta silti. Jo 3 viikkoa sitten.

Joten pitäisikö mun sanoa 3 viikkoa vai 11 päivää xD

Hmm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
9. Toukokuuta, sitten toi oikeesti ALKO sillee. 19. Toukokuuta. 10 päivää myöhemmin. Ja siinä 9. Toikokuuta kuitenkin tiedostin sen että ajattelin siitä noin mutta sit kun se oli ohimenevää ja pientä. Ja sit en niiku varsinaisesti pitäny sitä ihastuksena ja en tiiä tbh ei hajuakaan mitä edes tapahtui
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
Katoin pamin keikkavlogin ja i wasnt even there myself and it still made it worse
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
Voi toi keikkailu on kyllä niin ihanaa, lämpimät muistot tulee OMASTA NUORUUDESTA XD

ei mut sillon kun sitä vielä harrastin.

Mut on se niin stressaavaakin että ei ihme etten siihen oo pystynyt pitkään aikaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
Lämpimät muistot kun oltiin kattoo eppuja tai siis menin sinne yksin mut tapasin siel random äijiä joiden kanssa salakuljetettiin pulloja sinne alueelle ja kaikkee tommosta ja juotiin kyllä siinä alueen ulkopuolellakin :Dd ja siellä tapasin sen YHDEN niistä k-henkilöistä (joita on monta) ja siis se vaikutti kyllä mukavalta ja joo. Ja sit se jotain puhu et vois käydä kahvil joskus tms mut ei sit koskaa mentykää. Mut kummiski. That was a time. En kyl tiiä jotenkin se keikka meni vähän randomisti siinä kun olin niin kännissä mutta... Näitä sattuu :DDDDDDDDDDDDDDDDDD ja varsinkin kun lähettiin pois niin olin niin kännissä että jotenkin kaaduin😂 ooooooooooooooo se oli hirvee päivä 😂 ja mahtava myös 😂 tää oli varmaan joskus 2019.

En pystyis kyllä varmaan enää.

Mut joo. Ei oo ihme että oon keikkaillu niin paljon, mietitääs kaks kertaa miks olin kattomas eppuja, varmaa ku olin epätoivosen rakastunu juhaan.

Mut mitäs noista, mitäs näistä. Elämä on elämää, huhhahhei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
Samoin aina Popeda keikoilla. Tai en aina. Mutta ainakin sillon siellä jossain mikä nyt olikaan. Helsingissä kai joku mesta. Ku olin menos vessaa ni arvaa hoipertelinko pikkasen siellä käytävillä ja en ymmärrä miks muut katto mua niin paljon, tuskin nyt ainut olin joka oli niin seipäät ku olla ja voi, koko paikkahan oli täynnä kännisiä. Onko se nyt niin ihmeellistä jos joku pikkasen heiluu ja hoipertaa käytävällä. :DDDDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
Sillon osasin vielä juodakin mutta enää en lol, harvemmin tulee enää oltua oikeasti kännissä. Pienessä humalassa ehkä mutta eipä paljon :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
Ja jos koronafiaskoa ei olis tullu niin kuka tietää jos varmaan olisin jatkanut keikkailua ihan normaalisti. Sillä siinä 2020 alussa kävin vielä kattoo tumppia ja sitte.......... Sitte en tiiä jos kävin vielä jossain mut... Niin tai siis. Häh. Millon mää oon viimeks käyny minkäälaisel keikal?? En 2024, en 2023? ehkä 2022. Juu silloin varmaan. Mut jostain syystä sen jälkeen ei oo tullu käytyy. Enkä nyt ihan tiiä tuleeko enää koskaan käytyäkään. Tai missään muuallakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
Siis mä en tosiaan tiedä mikä mut sai jäämään kotiin aina koska vielä 2022 (sillon ku eunkwang jo oli) ni kävin siel joku kerta mut sit sen jälkeen ei tullu enää keikoille/tms. lähettyy. En mä tiiä oonko mä sit ollu vaa niin.... En mä tiedä. Saas nähä käynkö enää koskaa yhelläkää keikalla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
Niin kova ikävä sitä paikkaa......... Niin kova ikävä. En tiedä jos joskus vielä astun jalallani sinne tai sitten en. Jos astun niin sitte varmaa se on muuttunu hirveesti siitä 💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928
"aattele et kävi ihan ulkomailla miehiä jahtaamas etelänmailla" 🤡 ooooooooo missä se oliiiii en löydä täältä mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,468
Reaktioarvo
2,928

Jotain samaa niissä yhä mun mielestä on xd siis

Oon edelleen sitä mieltä
 
Ylös Pohja