Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,501
Reaktioarvo
2,928
En kyllä tiennyt niiden olevan sama henkilö 💀

Tai

En oikeastaan ajatellut että se ylipäätään olisi mitään oikeasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,501
Reaktioarvo
2,928
Oispa mukava joskus kuulla kärtsäriä livenä 😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨 mutta arvaa onko liian stressaavaa lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,501
Reaktioarvo
2,928
Voi jumala toi näyttää muute oudolta/tyhmältä ku käyttää push uppei taas ku yleensä mun tissit makaa sen verran paljon lähinnä mun vartaloo vasten niin nyt kun käyttää push uppei niin ne on niiiiiiiiin edessä ja se vasta oudolta näyttääkin. Kun ne on niin kaukana mun kehosta niin se näyttää jotenkin tyhmältä tai oudolta

Taas tää epävarmuus iski :D lopeta jo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,501
Reaktioarvo
2,928
Ooh

Edelleenkin tää 80:n ympärys kiristää vähä liikaa. 85 best mut halusin nyt käyttää näitä koska nää on nätit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,501
Reaktioarvo
2,928
Sitä ihmettelin ku sanottii että 85 on "ison naisen ympärysmitta" ja olin sillee hmm okei on se ehkä iso mutta onhan niitä nyt paljon isompiakin :D sitä paitsi onko se nyt jotenkin outoa että oon pullukka? :D kun sit joku viel oli silleen et ootkohan sä ottanu liian ison ympäryksen???? Mitä vittua, miten muka, jos 80 kiristää nii eiköhä 85 oo ihan just sopiva 😂😂 miks jotkut luulee ettei kukaa voi olla nii iso ku 85 ja kuten sanottu, on niitä paljon isompiakin kuten yli 100. Enhän mä nyt mikään hoikkakaan ole.

En tosin vieläkään ihan tiedä onko mun rinnat pienet, keskikokoiset vai isot :D joskus ne näyttää mun silmään isoilta, joskus ihan pieniltä :D en itse oikein saa mitään selvää niistä jostain syystä.

Varmaan aika keskikokoiset lopulta. En kyllä ymmärrä miks niitä sitten on sanottu monesti isoiksi. Lol.
 
Ylös Pohja