Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Toiset ne kestää sitten vuodesta toiseen (lue: masatoshi) ja toiset ei kestä (lue: niko) .........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Nih

Muistan kuinka oli lunta maassa ja kävelin sellasen.... Kaivon??? Kai????? Yli ja ajattelin että tää biisi toisaalta liittyy masatoshiin vitusti ja toisaalta ulkonäköongelmiin vitusti

Tai siis se yks hetki

En osaa selittää sitä mut kuitenkin se

Ja varmasti oli lunta maassa vielä sillon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Vittu saan totaalisen hermoromahduksen nyt kun yhtäkkiä tuli mieleen pepe jostain

Siis ihan kun olisin siitäkin joskus kauan sitten saanu sellasen tunteen et ihan kun se kuolis sillee "liian pian", eli niiku just tällee ku eihän se nyt niin vanha ollu. Muistan ku ajattelin joskus et ihan kun ois sellane fiilis et se kuolis oikeestiki parin vuoden päästä. Mul tuli sellanen tunne. Sillon joskus. Ja sit seki meni niin.

Toinen, joskus kauan sitten kans aavistin kumpi meidän kissoista kuolee ensin ja se meni just niin. Olin viel silleen et eka aattelin et toi poika koska se on semmonen rauhallisempi ja lössömpi ku aattelin et se ei ehkä liiku paljon tai jotaki tommost mä mietin logiikalla, mut sit sen jälkeen mulle tuli just semmonen selittämätön fiilis et ihan ku se kuitenkin olis se tyttökissa. Ilman mitään syytä siis. No sekin osui oikeaan mutta tosiaan, ehkä nää kaikki on sattumia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Anyways

I love masatoshi........................... I hope hes the japanese man i thought about when i was about 10 years old....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
I hope hes the man i thought about when i listened to kuka keksi rakkauden.......................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
I hope i was Right about seo eunkwang......... Impossible but we will see.........
 
Ylös Pohja