Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Miks mun kroppa biologisesti (varmaan????) haluu tehdä lapsia vaikka MÄ en halua :D mä en oo koskaan aidosti halunnu lapsia mut mun kroppa biologisesti varmaan on silleen "u must have sex to reproduce"

En mä tiedä, silleen se vähän niinku on.

Outoa että mun kroppa haluaa että teen lapsia niinku varmaan kaikkien ihmisten kropat mutta mä ite en halua enkä aio tehdä lapsia :DD

Tai siis, tuli vaan mieleen kun tää:
"Jokainen meistä haluaa rakastaa ja olla rakastettu. Evoluution näkökulmasta rakkaus itsessään ei kuitenkaan ole päämäärä, vaan geeniemme korkein tavoite on lisääntyminen. Kun ihastumme, mielesssämme on jo tiedostamaton ajatus lisääntymisestä."

"Ensimmäiseksi on siis himo, josta seuraa usein seksiä. Se lisää kiintymystä kumppaniin ja johtaa ihastumiseen. Harrastetaan lisää seksiä, mistä seuraa hyvässä lykyssä lapsia. Jos parinvalinta on onnistunut, ihastuminen syvenee kiintymykseksi ja jalostuu rakkaudeksi. Tämä kaikki on geeniemme nerokas strategia, joka mahdollistaa pariskunnan pysymisen yhdessä. Mutta jos rakkaus on näin järkeistettävissä, eikö siitä katoa kaikki taika ja hekuma?"

Nyt et voi kyllä olla tosissasi :D kuka muka harrastaa seksiä? En minä ole tehnyt niin :D ja joo, "ensimmäiseksi on himo" niin kai kun fantasioin masatoshista seksuaalisella tavalla varmaan ekaa kertaa tänä vuonna????? Tai sitten en tosiaan vaan muista.


Samoin villusta en todellakaan ensimmäisenä miettiny seksiä siitäkin se tais tulla suhteellisen myöhään.

Joostista en oo miettinyt vielä kertaakaan paitsi lievästi

Että pistäkääs teorianne uusiks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Ensimmäiseksi on siis himo, josta seuraa usein seksiä. Se lisää kiintymystä kumppaniin ja johtaa ihastumiseen.
Siis meinaat oikeasti että ennen ihastumista on himo? ÄLÄ UNTA NÄÄ. ei ollu edes eunkwangista. Ensimmäisen kerran mietin siitä jotain seksuaalista tyyliin 12.7.2022. että mieti vittu sitä. Olin ihastunut jo aikoja sitten siihen ennen sitä :D eli 7.7.

ELLEN jo aiemmin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Pistäkää ihan oikeasti jo teorianne uusiksi ja HÄVETKÄÄ edes vähän 😂😂😂😂😂😂😂😂 Yritätte oikeasti taas pistää kaikki ihmiset samaan muottiin. Niin että jos joillain on ensimmäiseksi himo ja sitten vasta ihastuminen, niin kyllä on kaikilla!

Mulla se himo tulee kyllä jälkijunassa, jos tulee. Ensin on ihastuminen. Aina. Aina. Eikä mitään seksuaalisia ajatuksia alussa. Ainakaan noista top 5 henkilöistä ole ollut siinä alussa. Siis ihan alussa.

Enpäs ainakaan muista sellaisia

Ja enköhän muistais jos olisin ekana fantasioinut seksuaalisesti vaikka joostista ja sitten vasta ollu sillee vau oon ihastunut siihen. Ei, kyllä se ihastus tuli ja se seksuaalinen fantasiointi jäi muutenkin vähän puolitiehen paitsi jossain vaiheessa tyyliin aattelin et koskispa se mua silleen lievän seksuaalisesti. Mutta siinä vaiheessa olin kyllä jo ihastunut siihen ihan aikoja sitten.

Ei se vaa toimi noin mulla. Yrittäkää nyt ymmärtää. Ja ymmärtäkää HÄVETÄ 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Mikä vitun himo?

Ennen ihastumista?

Ei oo ollu varmaan vittu koskaan elämässäni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Rääh ajattele jos olisin tuntenut eunkwangista ensimmäisenä himoa ja sitten ihastumista :DDDDDDD enhän mä ehtinyt edes ajatella mitään seksuaalisia ajatuksia kun olin silleen "HELKKARI MUSTA TUNTUU ET OON TOTAALISEN RAKASTUNU TOHO MIEHEE"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Se himo kyllä tuli sieltä mutta se tuli lähes varmasti vasta 12.7.2022 tai en vitussa kyllä muista mitään muutakaan ja kyllä vittu muistaisin jos mulla olis ollu jotain himoa siihen aiemmin

Ei mulla oo IKINÄ himoa siinä ihan alussa

Mun mielestä ei

Se tulee vasta myöhemmin, jos tulee

Ei ollu timpastakaan

Se tuli joskus mut ei salee ollu vielä joulukuussa 2020 edes

Vai oliko

No jos oli mutta ei ollu sillon ensimmäisenä päivänä ainakaan

Ei varmaan ollu 29/12/2020 vielä

Muistaisin jos olisin heti fantasioinut siitä seksuaalisesti

Kyllä se oli pelkkää ihastumista ja ihastuin ihan hulluna siinä vaiheessa

Ihan salamana

Sitten toki aiemmin, 2019, oli ollu jo se pieni ihastuminen siihen. Ja ei, en silloinkaan fantasioinut siitä :D mutta pieni ihastuminen oli. Nimenomaan pelkkä ihastuminen, ei mitään seksuaalista himoa silloinkaan.

En ilmeisesti ole normaali ihminen. Kiitti vaa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Ensimmäiseksi on siis himo, josta seuraa usein seksiä. Se lisää kiintymystä kumppaniin ja johtaa ihastumiseen. Harrastetaan lisää seksiä, mistä seuraa hyvässä lykyssä lapsia. Jos parinvalinta on onnistunut, ihastuminen syvenee kiintymykseksi ja jalostuu rakkaudeksi. Tämä kaikki on geeniemme nerokas strategia, joka mahdollistaa pariskunnan pysymisen yhdessä. Mutta jos rakkaus on näin järkeistettävissä, eikö siitä katoa kaikki taika ja hekuma?"
Tämä ei ole yhtään totta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928

Tulee mieleen villu.


Ja tulee mieleen villu.


Oon vaan niin outo. Miksei tää ikinä lopu en kestä olla epänormaali.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Edelleen vaan rakastan niin paljon villua tai siis joo, limerenssi tai joku mutta kuitenkin. Mikä lie pakkomielle siis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Et voi olla noin saamaton ettet edes sitä saa tiputettua pois noin viidessä vuodessa
 
Ylös Pohja