Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,507
Reaktioarvo
2,928
Sitä jää sit sellaseen ocd kehään et mist tiiän varmaks kehoni sukupuolen. Ja mun kehon sukupuolihan on se ainut sukupuoli mulle :D ei ole mitään muuta lisäks, mulle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,507
Reaktioarvo
2,928
Nyt mun skpl on taas selvä mut se pitää aina ajatella sellasen ocd-jutun kautta joten lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,507
Reaktioarvo
2,928
Muuten, yks asia mikä myös estää mua ehottomasti transitioitumast muutenkaa ni on se et en pitäis itteeni oikeena miehenä muutenkaan koskaan niin ei siin ois mitää järkee. Tuntisin itteni vaa naiseks joka yrittää olla mies joten ei se edes auttais mun alemmuudentunteeseen yhtään, se ois varmaan ihan sama ku nytkin. Sillee wow do you actually think that that makes you better somehow lmao no it doesnt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,507
Reaktioarvo
2,928
Oikeestaan

Kun lääkäri kysy mult tyyliin kuin kauan mul menee aikaa pakko-oireisiin päivässä

Mä en tiedä ONKO MULLA oireettomia hetkiä ollenkaan sen aikaa kun oon valveilla.

Ei taida olla tai jos on ne on ihan yksittäisiä hetkiä siellä täällä. Suurin osa mun valveillaoloajasta on oireita. Vähemmän on oireettomia hetkiä jos niitä edes on. Se voi olla että mulla ei oo oireettomia hetkiä ollenkaan. Joka tapauksessa niitä ei oo paljon ainakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,507
Reaktioarvo
2,928
Yksi pakko-oire: mua pelottaa niin paljon seksi koska pelkään että pilaan kehoni siinä, oli se sitten millasta tahansa, ei koske yhdyntää vaan kaikkea. Yleistän sen koko seksiin siis. Eihän se siis järkeen käykään, että miks vaikka receiving oral pilais mun kehon mitenkään mutta yleistän sen kuitenkin kaikkeen seksiin. Tai no voi siinäkin pilata jotain jos vaikka vahingossa saa jonkun seksitautitartunnan. Kaikki on mahollist. Nii en haluu pilata mun kehoa paitsi normaalil elämäl mut en millää seksil. En haluu ollenkaan partnered sex. Yhdyntä varsinkin pilais kaiken. Tai sormien työntäminen sinne.

Siks mua pelottaa ja pelkään että kaikki on väärin. Pelkään että oon nyt jo tehnyt jotain väärin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,507
Reaktioarvo
2,928
Ei älä vittu ajattele nyt mitään vaa mee nukkumaan

Mut mä pelkään et jokin on väärin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,507
Reaktioarvo
2,928
Silti siihenkin auttaa nukkumaan meneminen aina se selkeyttää ajatuksia joten mee nyt vaa sinne nukkumaan se auttaa just siihe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,507
Reaktioarvo
2,928
When youre the only female produce pandas fan:
Surprised Meme GIF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,507
Reaktioarvo
2,928
Also when youre the only female cass fan 👀👀👀👀👀👀👀👀 its lonely out here
 
Ylös Pohja