Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Im so happy about what age does to me. I think. I think its because of age koska katoin hui-videon ja vaikka tunnen sitä samaa riipasevaa tunnetta niin jollain tavalla aika auttaa mua suhtautumaan asioihin.

Ehkä se johtuu siitä että täytin 26 :D luultavasti 😎 im so much older and calmer now 🙄

Siis oikeesti, vaikka tunnen sitä riipasevaa tunnetta mut jotenkin mulle on tullu silti sellanen hällä väliä -asenne. Ihan erilainen kun mitä mulla yleensä on ollu ihastuksista sellanen takertuva, nyt oon silleen vaan mä en välitä. En välitä ees siit mitä tapahtuu eunkwangin tai masatoshin kaa. En vaa välitä. Siis se tuntuu riipasevalt edelleen mut oon jotenkin niin paljon rauhallisempi kai?

Tai sit tää on ohimenevää ja oon taas panikoimassa lattialla jossain vaiheessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Mut musta vaan tuntuu et oisin niiku oppinu sen tässä ajan kuluessa jotenki ettei nää ihastumiseen liittyvät asiat oo niin vakavia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Im saying it one more time: when this man ages..... (Eunkwang) Youre just not ready..... Youre NOT READY. I swear to god when hes 50 or something. Im not gonna be okay. Holy shit the charm seriously
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Vaikka ei, en tarkota et se tulee olee kuumempi sillon. Vaa eri taval. Im just not ready for it, im scared 😂😂😂😂 like theres always a different kind of charm. Always. Like masatoshi. Even though its not like hes hotter now its the same. But like. A different type of charm just happened. It always happens with age. Always 😩 so thats why im scared. Like please.

Like compare these vids:


An older mans charm is present 😭 although idec hes literally so lovely in both dont fucking at me i will cry 😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔 im in love idc say what you want im not okay 😭😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
When i was fatter i was apparently more clearly pear. Kuvista päätellen. Now im a pear but almost not.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
I mean its possible that at some point my body type would change if i lost more weight 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Enkä vieläkään tiedä missä kohtaa se hoikkuus tulee xD mutta ei ainakaan tossa kohtaa vielä, ei ainakaan minulla henkilökohtaisesti.
 
Ylös Pohja