Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Kai se tulee jotenkin siitä kun ajattelee puoliksi suomeks ja englanniksi niin sitten kun ei tälleen itsekseen tarvi sensuroida sitä ajatusta mitenkään niin se vaa lennähtää siihen joko suomeks tai englanniksi ja sit se menee silleen et noin puolet ja puolet xD

Siis yleensäkin netin vaikutustahan toi on

Kuitenkin niin vahvasti englannin kieli on esimerkiksi youtubessa esillä, koko, vitun, ajan, niinku vaik kpop keskusteluissakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ja tässä ihan lähiaikoina mul tuli ensimmäisen kerran koreaks random ajatus ihan automaattisesti, aattelin vaa sillee: mulla
(Molla? Miten se kirjotetaankaa mut se kuulostaa "mulla")

Instead of thinking "i dont know" tai "en tiiä" niin automaattisesti oon vaa päässäni silleen "mulla/molla" 😂😂😂😂😂😂😂😂 ja siis tarkotan se vaa tuli automaatiol

Sit olin heti sillee "häh????? XD miks"

Niinku ei luulis et noin kävis koska no, englannin ymmärrän että se on vallannu tilaa mun ajattelussa mut korea? Jossa en oo yhtään fluent tai mitään. Mutta oon kuitenkin tottunu kuuntelee sitä koreankielistä keskustelua niin kai se sit jotenkin noin tapahtuu

Mut vieläkin toi taitaa olla ainut kerta ku mulle on käyny noin et oon spontaanisti ajatellut koreaks

En mä mitään monimutkasempaa pystyiskään ajatella koska en osaa sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Outoa silti että en ajatellut "en tiiä" tai "i dont know" jollain myös ajattelen säännöllisesti mut "molla" :DDDDDD (oon lähes varma et se kirjotetaan noin vaikka se kuulostaakin u:lta)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
ÄRSYTTÄVÄÄ

miks se kirjotetaan molla mut sitä ei sanota molla

INHOTTAVAA SUOMALAISELLE 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Tai saranghe kun selvästi sanotaan saranghe niin sillon se kuuluis olla niin yhyy mutta ei

Oota mikä se yks biisi on

My my

Mikä alkoi heti soida päässä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Miks ihmeessä mulle yhä ehdotetaan tämmöstä 😭😭😭😭😭😭😩🥴😵😵‍💫🫨 lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Nyt sen normikaavan mukaa mun pitäs jo suurinpiirtein olla synnyttämässä esikoistani tässä vaiheessa mutta mä en oo edes harkitsemassa parisuhdetta tai lasta yksinäänkään vaan mä oon ihastunut julkkikseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Niinku ei sun tarvi noin paljon lyömäaseita antaa muille..... Sähän tiedät et tää jos joku triggeröi sen "et säkää paljoo mitää järkevää elämälläs tee"-heiton tai "mitä sä muka teet sun elämäl" tai "eiks sun pitäs tehä jotai järkevää kuten hankkia lapsia" jne tai "miksei sul oo mitää merkityksellistä elämässä " jne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ihmettelen miten jotkut on voinu seurustella nuorempana koska ite en oo valmis viel tässäkään iässä sentään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
En seksiin enkä seurusteluun :D en oo ollu aikasemmin enkä oo valmis vieläkään 😂 mieti sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928

Tää biisi kertoo joostista, yutosta ja eunkwangista. Ja timpasta. Ainakin.

Mun viime öisten unien inspiroimana. Paitsi siin ei ollu timppaa mut se tuli mielee muute vaa.
 
Ylös Pohja