Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Wow it truly is a weird feeling when you are a woman and you dont see women (me or others) as persons.

Like not as whole persons

Like its a weird feeling when you dont feel that you are a person

Its always like you feel that there should be something more about me

Like do you really think you are a person?

It sounds weird but i really dont see girls as persons 😂 not me or anyone else

So weird and dont ask why
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ja sanon et tosi outoo jos joku ei muka koe näin koska itse ainakin ihan selvästi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
A MAN is a person like anyone else

But a woman is not because she lacks something, i feel that way somehow?

Now i do not know what i lack but its like theres this weird feeling of "is this all i am?"

Like "why am i a person if this is all i am?"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Its offensive im sorry but if i look at for example byul or hwasa and im just like "yeah, youre basically nothing?" And i dont even think about them in a rude way

Yes it sounds rude but i dont mean it as rude siin on vaa joku outo ajatuskatko mulla mikä koskee kaikkia naisia itseni mukaan lukien

I really dont mean it as rude but i dont see us as whole persons
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Doesnt mean i dont LIKE other women But i just dont see them as whole persons either like myself
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Nyt mietin mikä voi aiheuttaa sellasen vai onko suurimmalla osalla naisista jopa sama juttu ehkä jopa huomaamattaan

Mähän ajattelen niin paljon niin siks huomaan tollasia asioita mut joku joka ei ajattele yhtä paljon ku minä niin se ei ehkä huomaakaan et se kokee noin myös
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mä mietin et onkohan myös miehillä sama juttu, siis enkä edes puhu mistään sekopäistä vaan ihan normaaleista, kilteistäkin miehistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Tyyliin eunkwang vaiks

Eihän se tee kenestäkään automaattisesti ilkeetä enhän mäkään koe et oon sen takii jotenkin ilkee se on vaan joku ajatuskatko tai ajatusvirhe mikä syntyy varmaan aika helposti monelle

En usko et kukaan mieskään ois sen takii automaattisesti ilkee vaan voi olla ihan normaali ja kiltti mut voi niilläkin varmaan olla samantapainen ajatusvirhe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mut en kyl oo tainnu huomata tota kun nyt vasta ehkä viime vuosina et en sit tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Seksismin sisäistämisen tapoja ovat varhaislapsuuden inkulturaatio ja median, erityisesti julkkis- ja viihdeuutisten, kulutus.

Mikä on inkulturaatio
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
En tiedä muuta kuin näköjään sillä on jotain tekemistä uskonnon kanssa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Transasioista: jotenkin nään sukupuolen silleen etten voi muuttaa sitä et se ei oo mun päätettävissä vaa oon nainen mut oon nainen vastoin tahtoani niinku
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Oon jotenkin silleen "unfortunate but ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
At least im glad i dont have to have sex or havw children, that would be even worse
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
At least im glad i dont have to have sex or havw children, that would be even worse
Like, i know im bi but what does this make me? Childfree but i meant the sex part. Eww. Well, i guess sex-repulsed. Oon vaan niin tottunu yhdistää sen aseksuaalisuuteen niin melkein aina oon silleen yeah im ace. Lets just say im just sex-repulsed thats easier.

And no, im not going to therapy to "change my sex-repulsion" and no, im not going to a doctor either because its not a disorder, again, for the thousandth time.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
AGGHHH miten voin kirjottaa näin paljon sekasin englantia ja suomea

Vannon että tää on kirjottaessa vaan

Ja ajatellessa

Mä en oikeessa elämässä edes puhu tälleen vaan ihan normaalisti suomea :D joskus meinaan kyl alottaa jonkun jutun englanniks mut en alota ja siis puhun oikeasti ihan normaalisti suomee joten hassua että kirjotan näin

XD
 
Ylös Pohja