Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Uhri oli havahtunut siihen, että häneen käytiin käsiksi takaapäin ja kaadettiin kevyenliikenteen vieressä olevalle nurmikkoalueelle.

- Uhri onnistui pääsemään pois tilanteesta potkaisemalla epäillyn päältään, jonka jälkeenhän oli juossut viereisen kauppakeskuksen edustalle ja soittanut välittömästi hätäkeskukseen, Niemi jatkaa.


Siis jos toi on raiskauksen yritys nii oliks se munki sit raiskauksen yritys?

Onkse raiskauksen yritys jos äijä ottaa sua ranteesta kii ja työntää sut nurkkaan mut ei tee vielä mitään muuta, kun pääset irti siitä ? En usko? Vai onko muka?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No joo

Kyl mä voin ymmärtää että jossain olosuhteessa voi joutua sellaseen tilanteeseen että joku tulee tapettua. I mean. En voi kuvitella että mää vaan tappaisin jonkun jos mul olis vaihtoehtoja. Mut jos on vaikka sellanen tilanne että joku yrittää raiskata niin siinä voi myös vahingossakin sattua niin. Et tavallaan ehkä joissain tilanteissa voi joutua semmoseen että joku tulee tapettua mutta ei nyt kyllä....... Noin niinku normaalisti sellasta ei pitäs sattua :D kummasti vaan ei oo mulle sattunu. Ja tosiaan sekin mikä oli "raiskauksen yritys" jos se nyt semmoseks vaik lasketaa, nii siinäki mää kyllä juoksin vaa karkuu nii nopee ku pääsin, ei tullu kummiskaa mielee että jään sitä mitenkään vaikka hakkaamaan siihen. Tietenkin yritin päästä mahdollisimman nopeasti pois siitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Et sillain periaatteessa vähän vaikee mun on kuvitella sellasta tilannetta että vaan joutuu sellaseen tilanteeseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kyl kai yleensä se on niin että on vaa ihmishirviö ei kait sitä voi kiistää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tänään oon syöny:
- perunaa ja silliä
- kalapullaa
- leipää
- kääretorttua
- viinirypäleitä
- luumuja

En muista muuta ja JEP, IM HUNGRY.

niiku ensiks kun heräsin söin luumuja. Sit samalla sen jälkeen söin perunaa ja silliä. Sitten myöhemmin söin ööö.. mitä se oli. Kääretorttua? Ei... Ku 2 leipää. Sitten pidin taas tauon ja jossain välissä söin pari viinirypälettä. SITTEN mä söin sen kääretorttupalan. Sitten taas taukoo vissiin ja söin yhen pastillin ja yhen kalapullan. Sen jälkeen en oo nyt taas syöny mitään. Okei jotenkin tolleen se meni vaikken muistakaan kauheen hyvin.

Mut kuitenkin pointti se että oon syöny vaan yhe isomman aterian ja toinen se pari leipää ja kaikki muut ollu sit semmosta mikä ei oikeen täytä. Tai että tuntuu et oon syöny aika tosi vähän. Ja nyt koht pitäs mennä nukkuu koska oon ihan vittuuntunu ja väsyny myös.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mul on oikeesti niin nälkä koko ajan koska mua ei täytä toi tarpeeks, PISTE. eikä mua edes hävetä se yhtään. Mua vaan ei täytä toi tarpeeks niin että mulla on nytkin aika kova nälkä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I dont wanna be slim if it means i have to eat less. I like eating, so. And yea i mean i admit that, it would be weird to be ashamed of something you like to do.

And to be honest with you i dont wanna be skinny either way. If i could be skinny and live like i live now..... I dont think i would want to be skinny. It has a bit of an ewww effect on me.

Like skinny is not eww but skinny me is sort of eww.

Not entirely cause i guess i was sort of normal skinny/slim as a child

But now? Noooooooo. I dont want that.


Wait no because i remember a pic... Where i was 8. And i had huge thighs compared to my classmates. So i guess i was more chubby but still considered like normal slim. So like maybe that was the starting point of chubby, like the absolute smallest end of chubby. So i probably was a chubby child if i really looked like that but again probably the smallest chubby there is. Like chubby but still pretty slim. Maybe chubbiness level of chubby :D (the group)

Yea

I think i was chubby at 8 years old. But u gotta remember it was the entry level of chubby, enemmänkin. Nowadays im more than that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I think something like this:
8-11 years: entry level of chubby?
12-14 years: a little more than that?
15 years: pretty chubby/fat
16 years: chubby/fat
17 years: chubby/fat
18 years: probably even fatter
19 years: same level?
20 years: same level?
21 years: same level? Like easily fat but still in the smaller end, always in the smaller end
22 years: same
23 years: pretty much same
24 years: probably lost weight but still chubby
25 years: still chubby
26 years: still chubby

So i guess its pretty easy to understand why i dont want to be skinny.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
If ive been basically at least a little chubby since 8. Then yeah. I want to be that. And oh yes, i believe i will be that. Always.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
ITS THOSE FUCKING EYES

ITS THOSE FUCKING EYES 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 KILL ME OMG 😭😭😭😭😭😭😭💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei viddu pitkästä aikaa taas r****** vahingossa ja nyt en haluu tehä sitä ainakaan moneen viikkoon 😭 i already feel BAD omg ew
 
Ylös Pohja