Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Leikkaus pilais niitä vielä enemmän mutta en mä oo yhtään tyytyväinen tähänkään tilanteeseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mua vaan pelottaa se enemmän kuin keho muuten koska en tiedä miksi. Ehkä siksi kun se on niin seksuaalinen kohta. Vaikee suhtautua neutraalisti tai jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Silleen koska pystyn melkein ymmärtämään sen että mun muu kroppa, esim se muoto, reidet, peppu ja vatsa ja hartiat jne on sellaset millaset ne on että oon niinku syntyny semmosena

Mut rinnat emmä tiiä

No siis

Nii

Emmä tiiä

Onhan sekin totta et oon silti syntyny semmosena

Tai no kehitys mutta ei sillä oo väliä koska on se silti sama kroppa millä oon syntyny ei se mikään ERI oo, iästä riippumatta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Häiritsee kun puhutaan siitä kehityksestä ja iästä mutta siis ei se mikään uus kroppa ole vaan ihan kyllä se sama millä mä oon syntynytkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siks oon kateellinen niille jotka on ihan lautoja koska niil ei oo mitään ryhdittömiä kasoja siinä. Se näyttää niin paljon paremmalta. Kaikki on silleen siinä niiku hallinnassa. Kato vaikka:

Ihanan silee ja kaikki on siinä niinku paketissa niinku miehilläkin että ei niinku pursuu mitään ylimäärästä jotka ei oo ryhdissä ja saa sut näyttämään tosi nuhjuiselta ja spurgumaiselta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jos oisin eunkwangin vieressä näyttäisin spurgumaiselta ihan sama millä vaatteilla ja hiustyylillä olisin mutta mun tissit saa joka tapauksessa mut näyttämään ihan spurgulta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okeiiii tota mä en ymmärrä miten tää voi auttaa?

Mikä tässä ajatuksessa auttaa:
Its the same body i was born with like in that picture when i was a newborn joten ei mua haittais olla edes 50 koska its literally the same body as then. Mietin vaan sitä yhtä tiettyä kuvaa enkä tiedä miks se Auttaa mua. Like its not a different body i just got from somewhere. Its the same one. Its impossible to trade it. So thats why i dont know but when i think about that one picture and realize its the same one its so weird, because like THAT feels right because i was young enough there according to my ocd. Like THAT PIC is basically the only one thats right, and that's why it helps me cause i know its still the same one.

I sound insane mut noin sen jotenkin selittäisin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Cause in that pic i was young enough so i feel like everything was right and i didn't do anything wrong yet. But it doesn't matter what i did because its still the same body as in that picture
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Timppa: "Sukurasitteeni on varhainen hiustenlähtö yhdistettynä hyvin vaatimattomaan pituuskasvuun, sydän- ja verisuonitauteihin, uniapneaan sekä kilpirauhasen vajaatoimintaan. Muuten kaikki onkin ihan ok."

Mood 😂😂😂😂😂 no ei kaikki. Mut lähinnä tarkotin tota kilpparia :D

Minä: muuten kaikki onkin ihan ok 😃😃😃😃 ei muuta ku 24/7 totaalinen väsymys mutta eipä kummempia xDDDDDD

Siis läppänä mutta joo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siks aina oonkin kaikista mun lyhyistä ihastuksista silleen "HAHA, SHORT" koska oon ite lyhyt nii voin sanoo niin, kai :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En kyl tiiä vieläkään miks oon edelleen insecure joskus siitä et oon lyhyt koska pitkät naiset on insecure usein siitä että ne on pitkiä? Mikähän sit pitäs olla ettei olis insecure.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Naisille ei oikeen oo sellasta, sanotaan että lyhyys ois muka se ihanne mutta sitten taas mallit on pitkiä joten en oikeesti tiedä mikä se ihanne on. Miehillä taas se on selkeästi pitkä, se ihanne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Miksi kellään muulla ei oo tätä ongelmaa mikä liittyy syntymään että mun pitää aina ajatella se tietyllä tavalla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut oikeesti haluisin uskoa siihen et mikään ei oo mun vika vaan aivan kaikki johtuu geeneistä mutta en mä sitten tiedä
 
Ylös Pohja