Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Sit muut miehet jotka on kyl mukavia mut nii, ne on sillee niiku flirttailee ja tällee ja ehkä flirttailen takas mut silti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Ok i cant ever probably even date anyone or at least couldn't have sex. Seriously. Period blood is disgusting but also the normal discharge is disgusting too. How could I have ever thought that i could let anyone near my vulva 😔

Mä itken

En haluu ikinä olla kenenkään kaa. Ja en varsinkaan sängyssä.

Oli joku keskustelu et sen jonku poikaystävä piti sen (runsasta) valkovuotoa ällöttävänä joten.. im never dating anyone mä en haluu et mul ois poikaystävä joka ajattelis noin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Mä en tiedä mitä mä vihaan enemmän pillua vai tissejä

Jos se on noin ällöttävää niin miks miehet sit tykkää naisista 😭 mä en päästä ketään koskaan lähelleni. Ainakaan niin lähelle että se vois tuntea tai nähä mun tissit/pillun. Tai haistaa. Tai tietää mitään siitä. Just stay away from me. Mä en pysty siihen. Ikinä. Mä itkisin jos joku mies olis silleen haluisin nuolla sun pimppiä. Kuka tahansa. Itkisin. En vois. Ikinä. En pääse tästä ikinä yli. En koskaan anna kenenkään koskea muhun. Vielä vähemmän eunkwangin tai masatoshin koska niiden mielipide merkkaa enemmän. Alkaisin itkeä jos tulis sellanen tilanne ja oisin silleen "no 😭 you cant touch me at all"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Joku random fanfic: "you smell so good"
Minä: "HAH YEAH, THATS OBVIOUSLY FICTION, no one would ever say a pussy smells good"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
En voi koskaan koskaan koskaan antaa tilanteen mennä siihen että joku rakastuu muhun ja haluu olla mun kaa

Mun pitää kuolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Tai no, eipä ne oo haasteita kun niinku sanoin en voi deittailla muutenkaan. Mut ois kiva voida ees nähä ne 🤔 vaikka tiedän etten voi koskaan seurustella muutenkaan. Mut ois kiva voida ees nähä ees kerran tai pari sellaset ihmiset joihin oot todnäk koko loppuelämäs rakastunu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928

Ei vittu tää aina muistuttaa masatoshista vaikka en tiedä mistä biisi kertoo mut iha vaa sen takia koska se liittyy yhteen masatoshiin liittyvään muistoon.
 
Ylös Pohja