Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
HAHAHHAHA

arvaa mikä tuli mielee

Imagine if i was talking with eunkwang

I mean i know that's basically impossible, koska en usko että sen englannin taso ensinnäkään vois riittää tohon

Eikä siis se joka on saksasta mut se toine :D

Mut ei, kosk tosiaa ensinnäkin sen englannin taso on kuitenkin paljon parempi ei kwang mitenkään selviäis tollasest keskustelusta ei sen sanavarasto oo niin laaja :DD

Ja tuskin se muutenkaan edes tietää mikä on Reddit :D

Mut tuli vaa yhtäkkiä mieleen IMAGINE IF THAT HAPPENED

mut joo toiveajattelua kyl mä tiiän ettei voi olla niin 😂😂😂😂😂 im joking anyways
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
Siis

Jossain eunkwangin vanhas muistios tää:
"His dick tho 😭🤦🏻‍♀️

I wanna touch it
I wanna feel it in my mouth"


MIKS MÄ OON TÄLLÄNEN?????? 😂 am i completely psycho fr

Tai no ei toi nyt ehkä niin outoa ole mut..... Silti liian pervoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
Ööh

En ois saanu tehä tota

:/


Katoin tätä kuvaa olin sillee ugh i want more than thissssss

Sit sen jälkeen olin vitun tyhmä and i masturbated 😭😂😭

Eunkwangin syytä kaikki mut en ois ihan OIKEASTI saanu tehä tota

Se tunne ku ensin koitat kädellä, mutta obviously it didn't do much so... :/ it just made me more horny instead of helping at all

Ja sit sain mahtavan idean ja päätin käyttää vaatekasaa apuna, tiesin kyllä ettei se oo hyvä mutta :D panetti liikaa (kiitos eunkwang)


Sit when i was done .... Mikä kasa ongelmia mulla olikaan. Ensinnäkin ahdistus koska koskin lattiaan kädellä jolla olin koskenu pimppiini, sitten ne vaatteet, en tiedä oliko kaikki mutta ainakin osa niistä alko TIETYSTI haista pillulta. En voinu jäädä tarkistaa mitkä kaikki jätin vaa ne siihen puhtaiden joukkoon ku menin paniikkiin 😭 no kyl ne joskus menee pyykkiin mut oon pilannu kaikki + tietty lakanatkin joten eipä mitään uutta auringon alla


Oon tietty pilannu kaiken muunkin


Lisäks se pyykkiteline tai joku meinas koko ajan kaatuu mun päälle ku oli vähän ahasta ja säädin kaikkien niiden juttujen kaa siin, + pelkäsin ihan sikana et joku perheenjäsenist saatto kuulla, yritin olla hiljaa ihan OIKEESTI mut at least one moan escaped my mouth 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 pelkään ihan sikana omg


Ja muutenkin idk how loud it was



Ja kaikki niin päin helvettiä

Mutta kuitenkin

Ja joka tapauksessa en muutenkaan olis vaa, siis, to put it simply, en ois saanu tehä tota. Ollenkaan.

Mut kaikki eunkwangin syytä niin en tiedä mitä sille ikinä voin


Atp oon jo luovuttanut ku mähän sanoin ja oikee lupasin ja uskoin siihen etten enää koskaan tekis noin mut ilmeisesti se lupaus on vaan liian mahdotonta pitää joten en vittu tiiä mitä tehä

Honestly


Ilmeisesti vaan seksuaalisuus on ihan liian vahva asia niin sille ei pysty mitään :/


Tietenkin ettei tulis identiteettikriisi niin pitää selittää auki se että tietty se vaihtelee mulla ihan hirveesti, että niitä kausia on kun se ei oo ollenkaan vahva asia vaan tuntuu niinkun mulla ei ois käytännössä seksuaalisuutta juuri ollenkaan silloin, eikä se haittaakaan mua millään tavalla silloin, joten joo en tiedä kai mä sitten jotenkin vaihtelen vaa aseksuaalista alloseksuaaliin koska välillä se on näinkin vahva ettei sille pysty vaa mitään, mut välillä mulla ei oo sitä juuri ollenkaan

Joten jollain tavalla pakko se on kai ymmärtää että se mulla henkilökohtaisesti menee vähän sillain nollasta sataan.

Tiedä sit mikä sana sille on mutta kuitenkin se tuntuu vähän siltä että liukuu ikään kuin aseksuaalista alloseksuaaliks

Ja taas takasin aseksuaaliks

En tiedä kuinka yleistä se on, voi olla että kaikilla on niin, mutta kuitenkin. Tää on mulle näköjään luontaista. Vaikka kuinka yritän en voi sille mitään.

Kaipa se aseksuaalisuuden kattotermin alle kuitenkin menee, mut ei se muuten sillein kiinnosta


Mut kuitenkin

Helvetin eunkwang

Mitä sä oikee teet

Se on niin ihana niin en ymmärrä mitä mulle yleensäkään tapahtuu oon muutenkin panikoinu koko päivän

Rakastan sitä

Mut näin ei pitäis ikinä käydä mut ku mitä se oikee teki mulle mä en ymmärrä



Siis en ois saanu tehä tota

+ Muutenkin hävettää 😂


Mut se on niin ihana ja toiki kuva on niin söpö ööh



Voi luoja ei helvetti

Kunpa se edes tykkäis must mut ei mut toisaalta ihan hyvä ettei tykkää koska mitä siitäki seurais voi jumala varmaan vahinkoraskaus kuitenkin tai jotain 😭😭😭😭 koska oon joskus niin out of control ja vaikka oon vannonu etten muutenkaan ikinä aio harrastaa yhdyntää vaikka mikä olis niin voi luoja ku oon niin sekasin etten tiedä muutenkaan mitä teen ja voi helvetti ja voi luoja


+ Tiiäks ku ah mä en kestä tota hommaa siis tota seksihommaa ja tota kehohommaa yms ku en tiiä mitä mun pitäs tehä ja voi luoja pilaan kaiken oon pilannu jo kaiken ja vittuuu mun keho on pilalla aina ollu ja ei vittu ei vittu ei vittu en tiiä mitä teen koska aattele nyt siis fr synnyin ja sit kaikki oli tällee ja mitä vittua mitä vittua mitä vittua mitä vittua

Aattele jumalauta jos se on nyt jo pilalla niin kuinka enemmän pilalla se olis jos vielä harrastaisin yhdyntää joku päivä ja varsinkin jos tulisin raskaaks tai mitä kaikkee muuta, ei huutis ei helvetti ei saatana ei luoja mitä tapahtui



Helvetti just äsken olin karate-treeneis sillee tralalaallaaallalaaalallaaaaa ja mietin kyllä tulevaa miestäni (masatoshiaKO) mutta en silleen sen kummemmin tiennyt näistä asioista mitään ja nyt YHTÄKKIÄ OON TÄSSÄ MITÄ TAPAHTU




hermoromahus




No joo mut katoin muutenki pari kwang videoo siin nii ei jumala ei jumala seki oli huono homma, NIIIIIIIIINNNNN HUONO HOMMA 😭😭😭😭 EIIII



koska kai seki tän aiheutti ehk

Voi luoja

Mitä tapahtuu

En tiennyt kuule sinä päivänä karate-treeneis et tämmöstäki vois tapahtuu 😭😭😭 usko vaan oisin saanu sydänkohtauksen järkytyksestä jos oisin tienny mitä kaikkee tapahtuu viel

Jo tähänki asti

Mut entä TULEVAISUUS

EI HELVETTI

VOI SAAAAAAAAAAAATANA 😭


MITÄ TAPAHTUU


😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
En vieläkään ymmärrä miten helvetissä kellekään voi mennä koon 40 housut. Ainakaa nämä koon 40 housut

Tai kyllähän ne menee

Mutta sillä tavalla että ne olis oikeesti sopivat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
En saa olla kateellinen niille joille menee tai ne on jopa liian isot

Some guys like this

Some guys like bigger you know it joten sul ei pitäs olla syytä hätääntyä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,300
Reaktioarvo
2,928
All the chubby chasers raise their hands 😩😩

See i know chubby chasers exist so why u scared

Vaikka en tiedä chubby chaserit yleensä tykkää mua isommasta mut kaipa siinä on eri leveleitä

Onhan tietysti kaikki koot jollekin attractive
 
Ylös Pohja