Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
NO EII SAATANA NYT

:D huomasin et mul on totaalisen kipee kohta jalassa mikä tuli siit runkkaamisest ku koval lattialla 😂 kiitti vaa eunkwang voi vittu että voi olla kipeä kohta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Im so scared of having a vagina


Tossa sanottiin että ainoat asiat jotka voi muuttaa vulvan ulkonäköä on synnytys ja perimenopaussi, EI SEKSI.

ja tietty ilmeisesti murrosiässä se muuttuu.

Mut ei kai muuten?

Mä pelkään elämää.

Miks piti syntyä? Pelkään koko ajan että teen väärin jotain ja jotai pahaa tapahtuu, en osaa olla kehossa ollenkaan. Pelkään niin paljon että mua itkettää ja saan paniikkikohtauksen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Eli sen kannalta kyllä VOISIN harrastaa vaikka yhdyntääkin kun ei se tee sille mitään. Paitsi immenkalvo. Joten en todellakaan voi. :S
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
En mä tiedä

Kylhän mun pitää voida elää ihan normaalisti

Niinpä mitään mitä oon tähän asti tehny ei oo VOINU OLLA väärin

Kyllähän mun pitää voida elää ihan normaalisti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Kun oon kerran syntynyt (ei voi mitenkään olla mun syytä) ja vielä tytöksi (ei voi mitenkään olla mun syytä) niin silloinhan se on näin ja silloin mun pitää voida elää ihan normaalisti.

Koskee myös esim raskautta ja synnytystä, JOS niin kävisi. En sano että käy. Mutta JOS kävisi. Sekin on osa ihan normaalia elämää mikä on ihan sallittua. Kaikki on ihan sallittua kun se on ihan normaalia elämää ja mun pitää voida elää silloin kun oon kerta tänne syntynyt. Mun PITÄÄ voida elää riippumatta siitä mitä mun alapäälle, rinnoille tai immenkalvolle tapahtuu tai ei tapahdu.

(Tai keholle muutenkaan)

Ja mun pitää voida elää normaalisti ja siihen kuuluu myös kuukautiset

Mut ku mä oon niin helvetillisessä paniikissa että mä en kestä enää

Itken koko ajan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Mä niin voin kuvitella normaalien ihmisten ilmeet näitä lukiessa :D ajattele jos vaikka kertoisin mutsille kaiken ton niin se ois sillee TÄH miten ihmeessä sua voi häiritä tollanen??????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
No ku mua pelottaa koko ajan vaikka se että kuukautiset tulee eikä mulla oo mitään kontrollia siihen tai mun mielestä niitä ei ois koskaan saanu tulla ikinä tai jotenkin mä en tiedä ku mä kadun syntymistäni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Mä en ymmärrä mitä mun pitää tehä

Haluisin vaan kadota ettei mun tarvis olla vastuussa koko ajan kaikesta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Mua pelottaa elää en saa elää ja tehä jotain niin että joku kropassa menee väärin mut sit toisaalta mul on koko ajan se tunne että se on väärin jo syntymässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Fr kukaa ei saa kysyy mult enää koskaa mitää mul ei oo vittu aavistustakaan mul ei oo yhtään ainutta vastausta yhteenkään kysymykseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Kaikki mitä tiedän on et oon sekasin ku seinäkello ja oikeesti älä kysy yhtään mitään mä en vittu tiedä ollenkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928

Sano mitä sanot mutta melkein vannoisin että tässä kaikessa on kyse pohjimmiltaan siitä etten luota itteeni enkä uskalla elää tai tehdä mitään valintoja koska en luota itteeni (en oo varmaa ikinä elämässäni luottanu), vihaan itteeni jne. Eli niinku tähän tyyliin. En luota itteeni, vihaan itteeni, en uskalla elää, en uskalla, en osaa, en haluis olla täällä koska mun mielestä oli virhe että synnyin, en oo rohkee, jne. Kaikkee tällästä.

Mä melkein vannoisin et se on pohjimmiltaan tätä, sen takia se häiritsee mua niin paljon, siksi ajattelen joka hetkessä että tein taas jotain väärin.

Siksi ajattelen että jos teen jotain ja mun keho muuttuu siitä pikkasenkin niin ajattelen että oon tehny väärän valinnan ja jokainen mun valinta on väärä ja itse asiassa vihaan itseäni niin paljon että en arvosta yhtään sitä millanen oon, miltä näytän (myös sukupuoli) ja niin päin pois. En pidä itteeni arvokkaana ja siks ajattelen että on väärin että synnyin ja koen että jo ensimmäinen henkäys minkä oon ottanu niin jo siinä jotain on menny väärin ja esim oon pilannu mun kehon, paitsi sehä oli pilalla jo syntyessä tai oikeestaa ennen syntymää.

Jotain sellasta.

Mitään transjuttua tää ei ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,315
Reaktioarvo
2,928
Koska kun on syntynyt niin on vastuussa siitä mitä tapahtuu

Tai että sillon vaan tapahtuu sit niitä pahoja asioita mitä ei saa tapahtua esim kehon muuttuminen jollain pienellä tavalla jonka on joko itse aiheuttanut tai ei mutta kuitenkin se että syntyminen ei oo hyvä juttu koska niin ei saa yksinkertaisesti käydä, ja tiedätkö ees kuinka paha juttu on kuukautiset fr se vasta on niin sellanen asia joka ei oo sallittua fr
 
Ylös Pohja