Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
On se kyllä hyvä että mulla on "parta" niin helpottaa dysforiaa oli se miten pieni tahansa

Mutta kyllä se karvaisuus overall jos miettii niin tuntuu helpottavan mun dysforiaa koska se on aika maskuliininen piirre
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Mut jos mä menisin sinne polille niin arvaa lähettäiskö ne mut ennemmin mielenterveyshoitoon kuin transitioon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Oon melko varma etten ikinä sais alotettua mitää medikaalista prosessia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Kuka tahansa varmasti näkis ettei mun sukupuoli-identiteetti oo lujasti miehen tai muunsukupuolisen/sukupuolettoman joten tuskinpa mä voisin mitään transitiota alottaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Mä nimittäin tiedän sen jopa itsekin että mulla on vahva ymmärrys siitä että oon tyttö, se vaan peittyy tän kaiken hirvittävän vahvan dysforian alle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
"
Erittäin ikävää ja surullista. Oma luonnollinen keho on paras keho, jonka kanssa elää. Siksi, ennen kuin ryhtyy peruuttamattomiin toimiin, on syytä hakea tietoa, apua ja kyseenalaistaa. Kiitos Panu, että jaoit tarinasi - kaikkea hyvää jatkoon!
❤️

https://t.co/qcOxYCo3Uc
"

Oho:D tulipas iso sydän


Joo mutta siis

1) tämä on ihan totta
2) toisaalta, "luonnollinen" my ass, siis joo totta kai se on luonnollinen mutta se ei mulle tunnu kovin luonnolliselta (enää? Vai?) mutta se johtuukin siitä että mulla on suht vakavia ongelmia
3) mistähän sitä apua saisi 😩 en usko että meikäläisen tapauksessa se dysforia myöskään ihan äkkiä häviäisi jos apua tulisikin, mutta ehkä joskus muutaman vuoden päästä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
"
Hän toivoo, että joku olisi aivan alussa kysynyt häneltä, miksi hän vihaa kehoaan niin paljon. Ja kunpa hän olisi kuullut nämä sanat:
– On okei olla nainen."



Voi kuule. Ei toi vielä auta yhtään mitään :DDDDDDDDDDDDDDD kuka sen muka uskoo??????? Kuulen nuo sanat useinkin ja en usko sitä vieläkään niin älä nyt viitsi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Ei noin yksinkertainen asia auta dysforiaan eikä olis sullakaan auttanut, siinä pitää päästä ihan syvälle alitajuntaan mylläämään uusiksi niitä asioita jotka on menny ihan äärimmäisen pieleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Se on kanssa hauska että tää ehkä pahentui näiden huonojen seksuaalisten kokemusten myötä, mutta siitä se ei ALKANUT.

joten se ei ollut aiheuttaja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
En ikinä ajatellut että mulle voisi tulla näin iso ongelma sukupuolesta. En ikinä olisi uskonut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Vaikka yläasteella oli ohimeneviä epätodellisuuden/hämmennyksen tunteita ja sellasia hetkiä mutta en tunnista yhtään DYSFORIAA siltä ajalta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Siis se kun piti uimahallissa valita pukkari niin kun menin naisten puolelle se tuntui ehkä oudolta, mutta varsinaista, ainakaan millään lailla voimakasta, dysforiaa en todellakaan tuntenut. Ihan ikävöin sitä aikaa kun oli niin helppoa tässä asiassa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Eli mul on periaatteessa ftm kokemus joka ei kuitenkaan oo varsinainen ftm identiteetti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Tai oikeestaan 2016 ja 2017 se näyttää naiselta ja muissa kuvissa mieheltä, mun mielestä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Literally everything else is shit i hate to look in the mirror mut silti mun pitää aina check
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Alan itkeä kun vaan mietinkin seksiä, naisena. Tai ei tarvitse edes silleen miettiä kun vaan luin jotain että "i liked having sex with men, as a woman" niin mulla lähti niin hirvee oksetus päälle ja meinasin alkaa itkeä, aloin jopa hiljaa olla silleen "ei, ei, ei, ei ei ei ei 😭"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
En koskaan voi elää naisena, tuun kuolemaan varmaan muutaman vuoden sisällä jos en saa apua, edes minimaalista jotain keskusteluavun tyyppistä dysforiaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Kannattaa muistaa, ettei sukupuolidysforia kuulu ihmisen normaaliin tunneskaalaan "lievänäkään". Se kuluttaa, syö sisältä ja vie voimia normaalilta elämältä. Kaikille, varsinkin nuorille, suosittelen lämpimästi hoitoihin hakeutumista. Älkää kärsikö turhaan.

Niin. Eli silleen.......... Niiku et pitäiskö hakeutua hoitoihin vaikka tiedän että en saisi mitään hoitoja jos puhun rehellisesti niin kuin asiat on, mutta saattaisin saada sieltä kuitenkin ehkä JOTAIN APUA. tiedänhän minä jo valmiiksi etten transhoitoja tulisi saamaan, jos kerron asiat rehellisesti niin kuin ne on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Lol

I would die lmao pelkkä peiliin katsominen saa aikaan sellaisen eksistentiaalisen kriisin että toivon etten olisi olemassa
 
Ylös Pohja