Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929

Tää on erittäin hyvä vaikka mulla nyt onkin täysin eri tilanne. Ärsyttää kun tilanne on niin sama mutta ihan täysin eri.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Häiritsee kun en itse saa päättää, tai siis saanut päättää sukupuoltani. Nyt mun pitää vaan elää kurjuudessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Mä en vaan kestä enää.

Nyt sentään keskityn pelkästään tähän hetkeen, luojan kiitos, ja siihen mitä näen peilistä tai kuvissa, mutta en mieti mitään mahdottomuuksia vaan konkreettisesti sitä mitä näen.

Tähän hetkeen keskittyessä se on aivan erilaista, mutta mä tunnen silti inhoa kun katon peiliin, tai tunnen jotain tuntemuksia sukuelimessä (kutinaa tai mitä vaan, ei sillä ole väliä, kyse on vain siitä että sen olemassaolo on totta, mitä inhoon edelleen, vaikka keskitynkin tähän hetkeen)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Pahinta on se ettei tälle voi tehdä mitään, vaan kun katsoo sinne peiliin, niin se pitää vaan hyväksyä vaikka tunnet kuinka paljon vihaa ja inhoa tahansa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Ihana olla tääl kuumassa hupparilla ku en pysty ilman hupparia katsoa itseäni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Joo tää ei todellakaan ole ihmisen elämää, joten toiveeni on että tää loppuisi joskus. Ehkä saankin apua joskus, mutta en nyt vähään aikaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
I think that song cured my dysphoria, ocd, bdd, depression and suicidality :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
And it doesn't even sound fake like most songs do, so it doesn't help, but that does
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
But whereas that song FUELS my dysphoria, that bon jovi one actually makes my dysphoria completely disappear
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Or actually i think im more like asking all the people who have been pregnant, not really mothers because if you adopt a kid, that's diff

But id ask all the people who have been pregnant

How can you live like that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Ai ei se kestänytkään hetken se parantava vaikutus

Nyt voisin taas tappaa itseni koska tein kaiken väärin niin kauan kun oon ollu olemassa. I even developed to have a pussy. Thats how much I failed.
 
Ylös Pohja