Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
WHY DID I HAVE TO SEE PUSSY PICS OMG

im not attracted to pussies

Is bisexual and isn't attracted to pussies

Wtf

But im definitely not
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Mut pointti oli et miks mun piti nähdä noit kuvia ku ne ei kiinnosta mua 😂😂😂😂 im definitely not attracted to girls eww hey pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Ei mut tosissaan, kaiken muunki kannalta

Must usein tuntuu silt että ku katon kuvia vaikka vuodelta 2018 tai jotain niin tuntuu että se oli mun etsimisvaihe. I was looking. Like i was looking for love and had a crush on many people. Like i was looking and practicing and I had so many crushes kuten väne, yks irl tyyppi, juha, costi, teemu, Emppu, k, t, l, toinen l.... Nii.

I just feel like i was looking for him 😔

Now that i found him i feel like i dont really need to look anymore, vaikka tietty on masatoshit ja kaikki tämmöset myös mut jotenkin mä en tiedä. Im not looking in the same way as i did earlier, tuntuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Sitä paitsi en edes uskonut kenenkään oikeaan.

En varsinaisesti ennen kun se tapahtu (2020).

Senki jälkeen unohin koko jutun. Kunnes muistin sen sitte.

Mut en uskonut et on olemassa ketään sitä oikeaa mut ööööööhhhhhhh it was too damn weird

Especially now its weird cause this happened ja se on muutenkin elämäni mies enkä edes enää etsi ketään (vaikka masatoshi on ehkä aina kuitenkin ja sillee mut tiäks en silleen samalla tavalla etsi rakkautta koska jotenkin vaan löysin sen vaikkei ollakaan yhessä)

Okei i cant love him more than masatoshi

Oon vaa viime aikoina miettinyt sitä enemmän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Koska ennen 2020 mä en tiennyt että mulle kävis noin. Ajattelin vaan että oon koko elämäni semmonen mitä olin nuorempana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Enkä mä siihen edes usko mutta ku silti se oli ilmotus ja lopulta se johti siihen että kuitenkin rakastuin just siihen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Silleen oikeesti vaa koko ajan sillon tiesin, tiesin, tiesin että seo eunkwang on mun tulevan poikaystävän nimi ja ihmettelin sitä koska en ajatellut että mulla edes tulis olemaan välttämättä poikaystävää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Muistan vielä missä olin sillon

Kävin vessassa, sit olin siellä toisella puolella rakennusta istumassa ja ajattelin sitä eunkwang keissiä, sit muistan ku lähin sieltä, muistab ne kaapit, muistan sen luokan, oli ruoka mut en menny sinä päivänä syömään, kait. Päästiin aikasemmin sinä päivänä. Muistan kaiken. Muistan sen valkokankaankin en tiiä mitä siin oli mut joku siin oli ku katoin sitä ja ajattelin et tulevaisuudessa tuun miettii tätä päivää en niinkään l:n takia vaan tän eunkwang jutun
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,876
Reaktioarvo
2,929
Ja sillo katoin sinne ovelle päin ja mietin eunkwangii mut en tietenkään tienny milt se näyttää tai kuka se silleen on

Olin vaan et apparently this man will come into my life someday in the future
 
Ylös Pohja