Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Every damn time.

Also when will that bitch have a heart attack? And we will all cheer and clap in unison 👏🏻

No not Tyler not eunkwang, no one, vaan yksi hapentuhlaaja koska aina tuo aika muistuttaa siitä koska siitäkin silloin luin (miksi yleensäkään osaat lukea?)

Oispa ollu hauskaa jos olisin muistanut sen 26.10.2022 mutta muistin sen 11.11.2022. ois ollu muuten tasan sama päivä

Äh poistun

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Falling slowly XDDDDDD joojoo ehkä sitä ei edes tapahtunutkaan mistäs tiedät

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Muistin muuten myös sen että siitä tosiaan oli pieni juttu jo silloin, muistin sen siitä kuvasta jonka otin itestäni. No tämäkään ei ole satavarma mutta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Im really really tired of my face

Oisko ollu niin että muistin sen jotenkin fatadmirertalkin kautta että olin ajatellut hoyoungia siinä mutta ei se varsinainen rakastuminen ollut tietty. Enkä tiedä oliko edes pieni ihastuminen. Mutta jotain mä siitä ajattelin. Ehkä se jäi mun mieleen jotenkin siinä. Ja ei ihme että jäi. Vaikka en vielä rakastunutkaan siihen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Btw, fat admirers yea they exist but it's absolutely disgusting so they are freaks idc whatever, it's absolutely disgusting so I'm going to kink shame.

The same as any breast things. I'm absolutely going to kink shame. Thats fucking disgusting. Dont wanna be mean but still. It's so fucking disgusting.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Man idk why but acne is different since danny...... Cuz i like danny

So maybe it's not that disgusting. I mean it is on me. But in general it really isnt. Because Danny.

Thanks? Yay you guys made one good thing happen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Haista vittu ja painu helvettii

Anyways se että akne ei ole YLEISESTI sillain disgusting to me (vain Dannyn takia tbh) ei tarkoita sitä ettenkö mä olis ihan järkyttävän ruma. Sitä paitsi mulle se ei sovi. Danny nyt näyttää hyvältä totta kai, se oli söpöä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Harmi kun en oo rakastunut itseeni koska silloin mua ei näköjään häiritsis mikään. Mut en satu pystymään sellaiseen.

En mä tiedä kyllä mua joskus häiritsi kun katoin eunkwangin reisiä koska katoin sitä läskiä silleen eww vaikka se nyt on tosi laiha mut jotenkin se triggeröi sillon mulla pahasti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Joten en tiedä mitenkä päin se nyt sitten on

Mutta sen tiedän että itsetuhoinen olen, en vieläkään haluaisi oikein elää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sitä paitsi

En oo niin hyvännäköinen että tulisin olee edes muutaman kanssa ikinä, let alone kuinka monesta nyt on noita tullukaan ainakin viidestä xD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Yhen nyt voi ehkä saadakin tuurilla, mut se tulee kyl olemaan joku yhtä ruma kun minäkin, ofc.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En tosin tiedä, i will probably say no to that

Eiku venaa sehän onkin jo tapahtunut XD unohin. Sillon kauan sitten. Vaikkei kyllä ihan seurusteltu koskaan.

Enkä nyt tiedä oliko se ruma, no, ainakin rumempi kuin hoyoung sen voin sanoa helpolla. Mut hoyoung nyt onkin aika special.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Also elämä on ihan anaalista..... Oikeasti. Enkä edes puhu mistään rakkaudesta nyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
The fact that I'm nonbinary

Is one of the worst things that ever happened to me

Ei tällästä kuulu kenenkään joutuu kokemaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jaaha, taas vakava masennus. Olin toivonut että se nyt olisi mennyt edes takaisin kohtalaiseen kun nyt tein sen uudelleen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Toi loppu kertoo siitä kun mul on ollu näit asioit/"todisteit" lmao joten. Vai miten muka tää ei kerro sellasesta 🗿

Oon sulle tärkee vannoit sen
Ja mä tyhmä uskoin sen
Saat ettii jonkun toisen
Yhtä hyväuskoisen

Tottahan toki sen nyt voi hyvinkin vääntää kertomaan tästä tilanteesta. Tai mulle ainakin tuli mieleen heti.

Niin siis, sekä eunkwang että hoyoung. Ehkä vielä enemmän hoyoung.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Also:
Mä en voi
En enää kestä kuunnella

On ollu aika tuttu hetki viime aikoina. Mitähän mä en kestä kuunnella nykyisin 🤔 kirjaimellisesti aina kun telkkaris tms tulee jtn skpl liittyvää ni fiilis on just se

Ylös Pohja