Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,947
Aijaa

No mutta syömisestä tulikin mieleen oon vieläkin 63 kg joten oon jo luovuttanut laihtumisen suhteen.. oon sit vaan ruma.. ei siinä muuta voi..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947

Okei tästä puhuin kans kun sanoin että miesten aivot on aivan käsittämätöntä. Siis mitä soopaa siellä oikeasti liikkuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
I wonder if black men are the majority in this shit, then maybe white men and then maybe asian men? I dunno really

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
"Ei kaikki FA:t halua välttämättä lihottaa, vaikka fantasiana se olisi, ja tervejärkiset kuuntelevat tytön toiveita. Sellaisen neuvon annan, että useimmat meistä ei pidä siitä, jos tyttö ei ole sujut painonsa kanssa eli lopeta turha häpeily äläkä välitä mitä toiset ajattelee. Jos nyt yhtään lohduttaa ja itsetuntoasi kohottaa niin minun silmääni taatusti miellyttäisit. :)"

Hah.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
No tähän jomotukseenhan alkaa jo tottua. Eipä tuo nyt sitten niin kamalaa olekaan. Vihlasu on pahempaa sillon kun se tulee. Jos tää jomotus ois kovempaa niin se ois kyllä varmasti (taas) kokemus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
En jaksa enää miettiä hampaita tää alkaa olla stressaavaa kun en enää tiedä mitä pitää tehdä + jos jomotus ja purentakipu on kuulemma huolestuttavaa niin mitä vittua nyt sitten perkele no sanonko seuraavalla kerralla että jomotusta oli sen perkeleen juurihoidon jälkeen. Voi taivas että alkaa jo ottaa aivoon :D

Oon kuitenkin käynyt siellä hammaslääkärissä yhteensä nyt 8 kertaa eikä vieläkään oo valmista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Mutta kun pelko loppui (siis pahin pelko) siihen ku löysin oikean hammaslääkärin ja sen jälkeen onkin sinne päässyt. Että jumalauta jos sen yhden jälkeen vielä itkin ja silloin 2019 itkin kans ja 2023 kävin hammaslääkärissä mutten uskaltanut muuta antaa tehä kun ottaa kuvat. Nii voi luoja. Mutta kas kummaa pelko loppu siihen kun löysin vain oikean hammaslääkärin niin sittenhän se on onnistunutkin. Että ihan niiden hammaslääkärien vika tämä on ollut mitkä mulla oli silloin aiemmin :D jos mul ois ollu toi hl niin varmaan oisin pystynyt jo 2019 tähä? Ehkä .

Alkaa oikeasti vituttaa ku on niin jotenkin.... Aaaaaaaaaaaaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Joo selvä mä en enää voi stressata hampaista. Teen itsemurhan pelkästään sen takia etten osaa tehdä asioita oikein.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Mua ei voi enää saada terveeks fyysisestikään. Ei ainakaan hampaita. Ja sieltä ne tulee leviimään sit koko kehoon. Kohta kuolema jo kolkuttelee. Sitä paitsi mun poski oli turvonnut jo suht kauan aikaa sitten eikä sille hampaalle oo vieläkään alotettu juurihoitoa, koska aloitettiin ensin toiseen hampaaseen. Ei se oo sen jälkeen ollut turvonnut. En oo huomannu. Mutta eiköhä tässä oo jo niin paha tilanne että kohta tulee sydäri, verenmyrkytys, tms. Ja koska juurihoidettu hammas on jo täysin paskana, niin se tulee aiheuttamaan lisää ongelmia tulevaisuudessa. En siis koskaan tuu olemaan terve.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Miksi särkee jos hermoja ei pitäis olla enää jäljellä? Tai eihän se oo vielä kokonaan hoidettu. Vittu että särkee.

Ylös Pohja