Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Looks at the female reproductive system stuff/reads anything about it:
Me: "this is just not what i want"

It's just the worst thing in my life. My gender is the WORST THING in my life.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Aina kun ajattelen miehiä ni oon sillee: "dont be serious oikeesti?????"

Ykskin kerta katoin eunkwangia ja olin sillee DONT BE SERIOUS OIKEESTI ARE YOU SAYING YOU LIKE THE FEMALE HIPS

I DONT EVEN UNDERSTAND 😭

niiku oikeesti dont be serious, wtf is that

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Oikeastaan ainut asia missä oon samaa mieltä tai en mä tiedä mitä ne oikeest ajattelee mut kuitenkin, rehellisesti sanottuna oon tällee:
I like how my pussy smells. But actually, it smells good and bad at the same time. Like it's a weird thing. Mut se on kyl tavallaan hyvä tuoksu (mun nenään, joo kuulostaa oudolt mut tää on nyt rehellisesti sanottuna) ja tavallaan samalla huono :D ristiriitaista siis. Joten pystyn ehkä VÄHÄN käsittää sitä kun joskus jotkut miehet sanoo että pussy smells good/delicious tai jtn tällästä. Mut samaan aikaan se on häiritsevä haju mun nokkaan, mut jollain tavalla hyvä tuoksu. Aika outoa. Mut ton lisäks, on olemassa toinen aspekti mikä on sitten ihan vaan se että of course anything related to pussy makes me suffer. The embarrassment is so big. I wish i could die.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mut se on outoa miten voi olla ahdistava/inhottava mut tavallaan hyvä tuoksu samaan aikaan. Hämmentävää. Haluaisin testata ja tietää mitä joku mies ajattelis siitä. Et oisko se samaa mieltä ku mä. Mut tää on siis mun rehellinen mielipide mitä ajattelen jos haistan sen hajun mut erikseen on sit se "hyi vittu hyi vittu saatana hyi helvetti naiset yäk hyi vittu saatana hävettää hävettää ei saatanahyi helvetin helvetti"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja sitä paitsi se tuoksu on niin voimakas ettei tarvitse edes muuta kuin vaatteet päällä olla niin sen haistaa. Jos mä haistan sen vain istuessani vaatteet päällä tässä niin kyllä poikaystäväkin sen varmaan haistais ihan normisti while cuddling. Hah. Sitä odotellessa. En kyllä tiedä. Se on kyllä aika outoa miten voin osittain tykätä siitä siis ihan vaan hajuna, ottaen huomioon kuinka paljon vihaan kaikkea mikä vähänkään liittyy n*isiin

Ylös Pohja