Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
TOTA NOIN

KUKA VITTU KÄSIKIRJOTTI MUN ELÄMÄN 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 JOS TÄÄ ON TOTTA SYÖN HATTUNI KOHT

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Miks toi terapiakerta tuntuu niin turvalliselta ja se LAUSE?

VAIKKA SE SISÄLTÄÄ SANAN jolle oikeastaan irvistin jo silloin aika vitust🤮 ja nyt viel enemmän.

Olin silloinkin että hyi saatana ja nyt kahta pahemmin

Silti kun muistelen sitä lausetta se tuntuu älyttömän turvalliselta ja helpottavalta. Kai se johtuu sit siitä että ajattelen "hyvä, stressi pois, mun ei tarvi mennä korjaushoitoihin, kaikki menee hyvin, ei tarvi stressata, ei tarvi pelätä"

?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Yhteys: Autismikirjon (ASD) ja sukupuolidysforian (GD) välillä on todettu merkittävää yhteisesiintyvyyttä.
Keholliset muutokset: Autismikirjon tytöt kokevat usein ahdistusta murrosiän kehollisista muutoksista, ja tarve sitoa rintoja voi tulla esiin.
Esiintyvyys: Sukupuolen moninaisuuteen liittyvät pohdinnat voivat nousta esiin jo lapsuudessa, mutta usein vasta murrosiässä.
Tutkimus: HUS:n sukupuoli-identiteetin tutkimuspoliklinikalla autismiin liittyvät piirteet huomioidaan osana tutkimusjaksoa.
Autismia koskeva tieto: Sukupuolen moninaisuuden tutkimuksissa on tärkeää ymmärtää autismin piirteet, kuten sosiaalisen vuorovaikutuksen haasteet ja kaavamaiset käyttäytymismallit.

Taas kerran niin selvä asia että ihan heikottaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Kuin monta kertaa oon aatellu sitäkin et ihastukset on autismiin liittyvä asia mun kohalla koska lets be real...... Mitä vittua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siis

Siis

Jos kuvitellaan et okei mul on asd (ei diagnosoitu) ja mul on gd niin

Jos ne ajattelee toisiinsa liittyväks

Mä rupesin miettimään että helpottaako se mua? Helpottaisko se mua jos mä rupeisin vaan ajattelemaan itse että no oon autisti ja siks musta tuntuu tältä

EHKÄ SE VOIS HELPOTTAA

no en tiiä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
"Erityisesti autismin kirjolla olevilla biologisilla naisilla korostuu sukupuolidysforia, joka voi liittyä haasteisiin asettua perinteisiin sukupuolinormeihin"

Mihin normeihin? Ai se että oon aika maskuliininen? Jaa sekö aiheuttaa sen että ällöksyy kehoaan?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Hyvä ero taas tässä. Vanhemmat kattoo urheilua, minä POHDIN. EI JEESUS. OLISIT KERRANKIN JOTAIN MUUTA kun sellanen idiootti mitä oot ollu lapsesta asti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ja ikävöin JOKA PÄIVÄ JOKA SEKUNTI SIIS MUL ON KOKO AJAN IKÄVÄ

KOKO AJAN ikävöin sitä toivon että se ois mun lähellä

Ylös Pohja