Tavallaa.... Toi oli 2001 mut millon oli se outo hetki mun lapsuudessa? Oon aina miettiny mikä se olo oli. En tiedä millon se oli muuta ku et olin alle 6. Luultavasti alle 5 ehkä? Aina on vaa tää outo muisto et olin jossain lavalla, olin todellaaaa pieni ja mulle iski niin helvetin outo olo. Ehkä se oli jotain epätodellista tunnetta elämän omituisuudesta ja järjettömyydestä. En oo kyl varma oliko se eksistentiaalista outouden tunnetta vai sittenkin jotain muuta. Muistan vaan sen että olin lavalla. Tai, sellanen käsitys se on. Ja tosiaan äärettömän outo olo iski. Noh, ei toisaalta ihmekään, kun miettii mitä sen jälkeen on tapahtunu. Ei ihme että on vähän outo olo jos tälläsiä asioita tapahtuu elämässä myöhemmin. Pää sekasin. Tbh mietin että en kai tosiaan saanu sillon jotain "flash" koska olin oikeesti lavalla ja en oo aivan varma tästä mut EHKÄ tuntuu niinku oisin saanu jonku viban. Siinä mun ympärillä oli muita ihmisiä, muistelen. Sit tuntuu ku oisi ehkä ollu jo joku ajatus. Joku viba. Ehkä . Suuri ehkä. Mä vaan mietin kun siinä ympärillä oli ihmisiä ja niinku oisin nähny mielessäni jotain, jotain tällästä, niinkun ois ollu joku flash jostain bändistä, ehkä, jotain, jotain sellasta outoa. Oudon olon mä joka tapauksessa muistan. Tuntu että olin ihan eksyksissä siinä vähän. Miten mä muistelen että se ois liittyny rakkauteen? Ei välttämättä. Mut ehkä. Mut olin sen ikänen et en tiedä onko sen ikäisellä konseptia rakkaudesta millään tavalla. No, 6-vuotiaalla ainakin on, ja jopa mustasukkaisuudesta, sillä sen tunteen muistan kyllä, (se oli draama).... Mutta silloin olin sitäkin nuorempi, varmaan. Sitä on kyllä vaikea ajottaa. Mut kun ne ihmiset oli mun ympärillä, ihan kun oisin mielessäni ajatellu jotain, jotain tästä, ehkä? Enkä todellakaan oo varma. Muistan ainoastaan sen oudon olon. Siitä en oo varma liittykö se rakkauteen mut miks on sellane viba? Harmi että muisti on erittäin hämärä juttu aina. Koskaan ei muista mitään täysin.
Nooooooooo anyways aika turha muisto kun sitä ei muista, ainoastaan outo olo.
Sama outo olo vaivas mua ilmeisesti siitä sit vähän myöhemmin taas, olin jo vanhempi, mutta lapsi. Tein lihapiirakan itelleni mikrossa ja istuin syömään "tiskin" tai sellasen ääreen, ja mua vaivas siinäkin outo olo, muistan sen vieläkin, muistan kun seisoin mikron ääressä ja sanoin EHKÄ ääneen että mulla on outo olo. Muistan että siinä tais olla tolppa ja ehkä roskiksia. Ehkä kahvinkeitin oli vieressä. Ehkä. Sen kaapin muistan ainakin. Joka tapauksessa mua nyt vaivas siinä se sama outo olo. Enkä tiedä siitäkään mihin se liitty. Joskus siitä vielä vähän myöhemmin, mietin samassa paikassa tulevaa miestäni, mutta se oli vaan sellainen, vau onpa outo ajatus että jos mulla tulee joskus olemaan mies. Sekin oli outo hetki. Mietin periaatteessa vaan sitä mahdollista tyyppiä, mutta en tavallaan varmaan mitään vihjeitä siitä. Kuitenkin , saatoin ehkä liittää silloin tuon aikaisemman syömismuiston ja sen oudon olon siihen? Joka tapauksessa, koko homma on omituista. Kaikki noi kolme muistoa on silleen mitä vittua. Harmi kun kaiken muistaa niin huonosti. Tietää et ne tapahtu mut vaan pääpiirteittäin. Ja jotain yksityiskohtia mutta ei tiedä mistä niissä on ollu kyse. Jokin selittämätön outo olo vaan. Ja sinänsä ei välttämättä oo liittynyt rakkauteen mut mä en tiedä.
Mut vasta myöhemmin sain vihjeitä ja outoihin oloihin liitty sitten tosiaan nää.. no, nää vihjeet, elikkäs selkeät vihjeet jotka ei sovi kehenkään muuhun kuin hoyoungiin. Ensinnäkään se ei sopinu kehenkään muuhun ku god jäseniin, ja sitten siitä vielä se kapenee kun se ei sit oikein sopinu kehenkään muuhun ku pelkästään hoihin, ne kappaleet, ja muutenkin se ajatus mikä tuli että tästä tulee erittäin merkittävä ihastus, et se tulee merkkaa mulle niin paljon. Selvä aavistus siitä ja ei se oikeastaan muihin sovi. Jos kattoo ddaragan kantta ja on että se liittyy tähän voimakkaasti, niin..? Ja oot että tää tärkee ihastus johon en oo vielä ihastunu mut se tulee. Tiesin sen varmuudella et niin käy. Ja kävi.
Et mietin minkä takii oon aina harrastanu outoja oloja, mut aina ne ei oo sisältäny tollasta vaan ne on ehkä ollu pelkkiä outoja oloja tai mitä ne nyt sit olikaan. Muistelen kyllä et jollain siinä lavalla ois ollu joku keltanen takki tai sit se oli ajatus mikä oli siinä. Tai sit sekin on höpö höpö muisto. Tai sit vaa muistan sen ton videon takii kosk hoil on joku keltane paita siin. Tbh. Mä en muista mitään. Miten kukaan edes voi muistaa mitään muutenkaan. Honestly kaikki ihmiset muistaa varmaan 50 prosenttia elämästään ihan höpö höpöä. Mut miten mä muistelisin et siin ois ollu just joku tämmönen et okei, tää liittyy ihastukseen tms. Mut olin todellaaaaaaaaaa nuori. Et en tiedä onko sen ikäisellä ihastuksen konseptia olemassa. Eskari-ikäisellä kai on mutta jos en ollut niinkään vanha. Ehkä. Kun vaan muistan sen lavan ja että oisin ollu siellä perällä, ja joku ihme flash vaan ois tullu. Joku sellanen. Tunne.