Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Ei olisi videoiden perusteella uskonut naiseksi, tosin nämähän on helppo clockata kun seisovat jonkun oikeasti biologisen miehen vieressä pienine päineen ja käsineen. Nimeä en valitettavasti muista, mutta ehkä joku muukin on nähnyt tämän videoita.

Pienine käsineen :DDDDDDD eunkwangilla on pienet kädet. Jaa. Biologisilla miehillä EI VOI OLLA pieniä käsiä!!1111111 Vitun nyymit oikeesti nyt tolkkua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Elämän taso laski

No just kidding ei mun elämässä mitään tasoa koskaan ollutkaan

Ei edes silloin kun sain habosta ennustuksen tulevasta poikaystävästä

Tosin toi ei ollu se varsinaisesti ongelmallinen juttu silloin mutta kyl tuska oli käsinkosketeltavaa jo siinä vaiheessa

Oon muuten aatellut nytten että oisko toi ollu lähestulkoon vuosien 2007-2009 aikana luultavasti koska no, i think. Se habbo siis. Eipä sillä mitään väliä kyllä ookaan. Eikä kyllä vittuakaan kiinnostakaan. Hehhe

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Vittu mä olen kyllä niin saatanan surkea tapaus että ihan oikeasti nyt alkaa siltä tuntua että ei musta kunnon ihmistä saa koskaan

No eipä oo onneks muutkaan kunnon ihmisiä ja samanlaisia sekopäitä löytyy kyllä maailmasta kuin sieniä sateella vaikka ei enemmistö ehkä ollakaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
En tiedä voiko sitä muka pitää jonkinlaisena edistysaskeleena (ei voi) että pystyn välillä kirjoittamaan sanan tissit sensuroimatta

Tai edes että voin lukea jotain translankaa kun se kuitenkin vilisee sukupuolisanoja

Oksetushan siinä tulee mutta pitää kato altistusharjoitella

Vaan siitä ei kyl mitää hyötyä oo ollukaa vielä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
luulis joka päiväisen kävelyn ja kumartelun olevan tarpeeksi altistusharjoittelua, tai vaikka joku runkkaaminen silloin tällöin, mutta ei, ei se olo siitä vaan parane :')

Pelkkä nukkuminenkin on jo altistusharjoitus siinä kuitenkin aika paljon liikkuu ne mul niin jos altistusharjoittelu auttais se ois varmaan auttanu jo. Ikävää. Fysioterapiakin varmaan menee ihan tosi hyvin maaliin ja auttaa, saletisti. Niinhän mua on kaikki jutut aina auttanu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Voi ei luuliksä kerrankin tehnees jotain oikein ja hyvin? Älä unta nää. Sun pitää tehä enemmän tai muuten tää on kaikki omaa syytäs. Mut niinhän se onkin, mä en muuta väitäkään. Koko homma on omaa syytäni koska oon yksinkertaisesti aina ollu niin vitun paska. Turha itkeä oot ite jokaisen vitun ongelmasi aiheuttanut, PAITSI ehkä sen että isäni on alkoholisti. Se nyt voi olla ainut mikä ei oo mun syytä mut kaikki muut kirjaimellisesti on

Yyh vitun nyyh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Okei toinen mikä ei oo mun syytä oli se traumaattinen tapahtuma mihin jouduin, siis se kuolema juttu. Koska miten nyt oisin voinu just sillon tajuta olla toisessa paikassa etten olis joutunut sitä kokee. Se ei ollu mun vika ja se että isäni on alkoholisti. Kaikki muut kuitenkin on. Tai ylipäätään jos mun sisarukset on tehny jotain tyhmyyksiä tai vanhemmat on tehneet jotain tyhmyyksiä, eihän ne voi olla mun vika mut suurin osa asioista kuitenkin on ihan omaa typeryyttä että itseäs saat aika lailla melkein kokonaan syyttää siitä että elämä on kusta ja paskaa VIELÄKIN

Turha inistä vitun idiootti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Joo, ja tää on muka mies ja kärsii kehodysforiaa jos mikään muistuttaa sitä naiseudesta...

Mitä vittua oikeesti.

Vaikka en ole mikään maskuliinisuuden huipentuma, niin näin miehenä mä kokisin vitullista ahdistusta, jos mut laitettas pitää tollasta mekkoa. Ihan näin niinku perspektiivinä.

On teil ny vaikeeta. Kyl mäkin käytän hameita tai mekkoja, tosin harvemmin. Ja kyllä, koen siitä ahdistusta, mutta joskus käytön silti. Syy? En tiedä. Mutta niin mä koen ahdistusta ihan kaikissa vaatteissa, ilman vaatteita, vaikka olis kuinka miehiset vaatteet niin ei kuule auta edes prosentin vertaa mun dysforiaan se. Että periaatteessa ihan sama missä vaatteissa hillun. Aina sama kehodysforia päällä. Luulis noiden tajuavan edes sen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Tai silleen mä en aina jaksa katsoa edes mitä laitan päälle, nytkin mulla on: perushousut ja aika tyttömäinen t-paita. Joo, ehkä dysforiaa aiheuttaa mutta samapa tuo mulle kun jo koko keho ihan itsessään on paskaa? Mitä se auttaa pukeutua sitten johonkin hurjan maskuliinisiin vaatteisiin? Sillähän kaiken saakin pois? Se on vittu ihan sama mitä päälleen pukee, homma ei lopu koskaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
On hyvä asia että olen vela, toki, mutta se ei säästä mua dysforialta.

On hyvä asia että mulla on pienemmät tissit kun joillakin muilla, mutta sekään ei pelasta mua dysforialta.

Joitain asioita on joista periaatteessa voi huokaista helpotuksesta, mutta ei sit kuitenkaan oikeasti voi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
On hyvä asia etten koskaan tule raskaaksi, mutta se ei poista sitä että mulla on vääränlainen keho joka VOI raskautua. Eihän sitä onneksi tapahdu, mutta vääränlainen se on silti. 100 % vääränlainen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ehkä tämä joskus loppuu, mutta olen niin vammainen että hyvin vaikea sitä on uskoa. Koska olen yksinkertaisesti tyhmä, idiootti ja muuta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mitenköhän yleistä tuo on? Itsellä puolituttu joka käy välillä suljetulla osastolla psykoosin/harhojen takia ja hän ei myöskään saanut transpolilta hormoneja. Sai testot ulkomailta jonka jälkeen ihan yhtä sekoa menoa kuin ennenkin ja yhä ahdistunut ihan kaikesta mahdollisesta. Ikää on melkein 40 ja arki menee työkyvyttömänä pohtien vain sitä omaa sukupuolta 24/7.

Siinäpä mun tulevaisuus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
tulee tässä ikävä eunkwangia kun kaikki on niin paskaa mutta eipä huvittaisi toisaalta pilata senkin elämää seurustelemalla sen kanssa vaikka mahdollisuus olisikin. Siis ei ole mutta jos olisi. Niin en varmaan silloin edes siihen mahdollisuuteen tarttuisi. Tai kukapa tietää. Mutta vitunmoinen shitshow sekin olisi. Säälin kaikkia jotka seurustelee mielenterveysongelmaisen kusipään kanssa. Hehhe.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
tulee tässä ikävä eunkwangia kun kaikki on niin paskaa mutta eipä huvittaisi toisaalta pilata senkin elämää seurustelemalla sen kanssa vaikka mahdollisuus olisikin. Siis ei ole mutta jos olisi. Niin en varmaan silloin edes siihen mahdollisuuteen tarttuisi. Tai kukapa tietää. Mutta vitunmoinen shitshow sekin olisi. Säälin kaikkia jotka seurustelee mielenterveysongelmaisen kusipään kanssa. Hehhe.
Kannattaa pysyä ihan kaikkien kaukana musta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mut joo. Näinhän se menee, ja tämä mun olis pitänyt ymmärtää jo lapsena ja vaikka tappaa ittensä silloin, että jos on lapsesta asti seko niin on aina seko. Mielenterveysongelmista ei parannuta. Hyödytön paska oon ja ei mul oo mitään syytä olla täällä.

Sitä mä ihmettelen että minkä takia itsemurhahaluisia aina toppuutellaan että pysyhän nyt hengissä pliis. Ai miksi? Että voi kärsiä vuosikymmeniä lisää? Mielenterveysongelmista harvoin parannutaan. Etenkin jos on vähänkin sekompi kun joku normi lievä masennus. Ocd:stä ei parannuta, transuilusta ei parannuta, psykoottisuudesta ei parannuta, mistään ei vittu parannuta. Kaikki sekot jotka on ollu lapsena jo sekoja on yhtä saatanan psykoottisia vielä vanhanakin jos sinne asti selviää. Aivan huvittava ajatuskin että musta tulisi normaali kun vuodet vierineet koko ajan periaatteessa ihan samaa rataa, täyttä paskaa koko elämä ja hyödytöntä kitinää ja vikinää kaikesta. Tosin tätä samaa harrastaa myös mun iskä että en sentään ainoa seko täällä ole onneksi. Sekin varmaan juo ittensä pian hengiltä. Ei kai kukaan kovin kauan luulis hengis pysyvän jos joka päivä juo. En mä sitä toivo mut, todennäköisyydet vaikuttaa aika pahalta. Ja taas kerran uusi mahtava kokemus mullekin siitä. Tää elämähä ei voi mennä enää paremmaks. Ihanaa. Ja nyt sitten kaikki on kuorossa sanomassa mulle että "kyllä sun kannattaa elossa pysyä, älä pidä sitä itsemurhaa vaihtoehtona. Joo, ethän sä täysin toki paranekaan! Mut se on elämisen arvoista et oireet lievittyy hiukkasen! Lääkityksellä nimittäin. Mut et kannattaa elossa pysyä. Elämä on elämisen arvoista" vittu tunge sanas perseesees elämä ei koskaan oo elämisen arvoista eikä sellaista todellisuutta olekaan missä mä olisin valinnut syntyä jos toisinkin olisi saanut valita.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
En vitussa taas syö enkä nuku, johan se nähtiin kun makasin sängyssä unettomana varmaan viis vuotta ennen kun luovutin ja nousin ylös

Mitäs sitä turhaan nukkumaan niin. Mitäs sitä turhaan syömään. Miksi tehdä mitään kun voi vaan kuolla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mutta eipä tässä mulle ole enää mitään väliä mitä mulle tapahtuu. Sinänsä kiva kun ei ole mitään odotuksiakaan (ollut pitkään aikaan siis). Voin vaikka ryhtyä huoraamaan jos ei muuta. No en sinänsä tiedä mihin sitä tarvisin mutta meinaan että sen aiheuttamalla dysforialla ei ole mulle edes väliä, koska sama dysforia on koko ajan läsnä muutenkin. Joten mitäs väliä sillä? Ei mun elämällä ole enää paskaakaan väliä. Sen kun alkaa vaikka huoraamaan ja tulee raskaaksi, mitä vittua mua mikään enää täällä liikuttaa. Dissosioin itteni vaa pois tästä kaikesta ja alan vetämään jotain huumeita että pääsen helvettiin tästä paskasta (dysforiasta).

Just kun kehuskelin äitille joskus että en kyllä uskaltais vetää huumeita edes. No kohta ei ole kyllä mitään vitun väliä vaikka vetäisinkin. Mitä muutakaan tässä on yleensäkään enää jäljellä?

Mut kiitos suomen mt-hoito ku hoiditte mut niin hyvin kuntoon. Ainii unohin, niist ongelmist ei parannuta, + se on mun oma vika koska oon ite ollu paska enkä oo tehny mitään oikein sen hoidon suhteen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Tbh harkitsen vakavasti huumeita yhtenä keinona, jos ei muuta niin sillä pääsee kätevästi pois täältä kun kai niihin on aika helppo kuolla. Oon vaa "onneks" niin uusavuton etten osaa niitä hankkia ellei joku tuu sit suoraan kadulla niitä kauppaamaan. Ja niin ei kyl koskaan käy mulle, en varmaan sit liiku sellasissa paikoissa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Emt voihan sitä transpolin lähetettäkin pyytää iha vaa siks ettei mulla ole enää tässä vaiheessa yhtään mitään menetettävää, joten ei ole väliä mitä itselleni teen. Vaikka katuisin myöhemmin niin se ei kyllä mua kiinnosta paskaakaan sillä mulla on ihan kaikki jo tässä vaiheessa menetetty, kauan sitten jo. Joten siitä vaa transhoitoihin, ei mulla mitään menetettävää ole. Toki se on kyllä totta että ne tuskin päästää mua seulan läpi, aina voi kuitenkin yrittää. Tuskinpa nekään mua paskaakaan auttaa mut eipä auta mikään muukaan. Lääkitystähän en oo vielä kokeillut mutta eipä ole kovat odotukset siitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ja sit taas toisaalta yhtä lailla voi olla hakematta lähetettä transpolille ja jatkaa vain näin ilman transprosessia. Sillä ei silläkään asialla ole mulle väliä. Kirjaimellisesti ihan sama mitä mulle tapahtuu. Joko transprosessi tai ei transprosessia. Ei vittuakaan väliä mulle. Yhtä lailla kärsin molemmissa jutuissa. Tai siit lääkitys tai ei lääkitystä. Binder tai ei binderia. Terapia tai ei terapiaa. Kaikki on ihan samaa. Mut on kuitenkin hyvä ainakin se asia että on aidosti se ja sama mitä mulle tapahtuu, silloin mun ei oikeastaan tarvitse miettiä enää mitään, kun mikään ei edes hetkauta. Vaikka itken dysforian takia melkein joka päivä, niin silti tavallaan sekään ei hetkauta. Oon niin turta ettei millään oo mitään väliä että mitä teen itelleni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Siis dysforia hetkauttaa mut ei sitä poiskaan saa niin??????? Mitäpä siinä muuta kun itket sit vaan lähes joka päivä. Ja paiskot ovii.

Ylös Pohja