On muuten jännää että osan ocd-ajatuksista pystyn aika helposti ignooraamaan. Seriously eikö ookin outoo. Osa on sellasia että pystyn ignooraamaan ne helposti, miksi? No siksi että ne ei merkitse mulle oikeastaan yhtikäs mitään. Tosiaan, niihin liittyvät merkitykset on kadonnut kauan sitten, jos niissä koskaan edes oli sellaista. Esim. sukupuoli-identiteettiin ja pocd ainakin on sellaisia että nykyään pystyn ignooraamaan ne yleensä helposti, koska niillä ei ole mitään merkitystä enää. Siksi että tiedän olevani cis ja Siksi että tiedän etten ole pedofiili. No, en mä ymmärrä miten mä niitä koskaan pelkäsin ja epäilinkään, tosin trans ocd:n ymmärrän jotenkin koska siitä puhutaan niin paljon, trans- ja muunsukupuolisuudesta siis. Tavallaan ymmärrän miks oon alkanu ajattelee niin. Ja toisaalta kuitenkin mulla on sellasia hetkiä edelleen kun mulla ei oo mitään vahvaa tunnetta mun sukupuolesta niin periaatteessa ymmärrettävää. Tai no on siis mahdollista etten ees ookaan cis, mutta ei mua ahdista se enää ollenkaan. Koska joskus mulla tosiaa on vahva tunne sukupuolesta ja joskus ei, mut niinku, koko asia ei sillee ahista mua. Ja pocd ei ahista koska tiedän ettei se oo totta. Niin ignooraan ne ajatukset helpolla koska tiedän mistä ne johtuu ja ettei oo syytä huolestua :D eli osa noista ocd ajatuksista on tollasia mitkä ei oo enää juurikaan mikään ongelma mulle, vaikka ne siis ärsyttäviä onkin, mutta ei silleen oikeestaan ahdistavia jos ne vaa pystyy ignooraa siitä.
Mutta sitten on ne ocd ajatukset joita en pysty ignooraa ja se on tää teema mikä mul on ollu aina. Koska ne ajatukset MERKITSEE mulle jotain. Niil on edelleen merkitys. Pedofilia ocd:l ei oo mitään merkitystä, mutta koko elämän kokonaisuudessaan kattavalla ocd:llä ON merkitystä koska siinä on kyse KOKO elämästä, kaikesta mitä teen? Ja se on se teema mikä mulla on ollu aina, kun taas trans ocd ja pedofilia ocd ei oo tietenkään ollu aina. Ne tuli ja meni, vois sanoo näin. Mut tää teema mulla taas on ollu aina. Ja se on ja pysyy. Koska kyse on koko elämästä.
Se on hyvä että pystyn ignooraamaan jotkut ocd ajatukset koska ne on ihan turhia, mutta tämä on asia mistä en pääse yli enkä ympäri ikinä, ja se todella vituttaa.