En tiennyt joskus aiemmin että ihan pelkästään vaginan omistaminenkin on kiellettyä täällä. Ja menkatkin ja valkovuoto varmaan pitäisi kyetä jotenkin lopettamaan omalla päätöksellä kun se on niin ällöä. Siis kertakaikkiaan. Eli ei kun sitten varmaankin penistä hankkimaan. Vai mikä olisi oikein? :) kun kerta vaginat on ihan HIRVEITÄ ja ei ole ok että on syntynyt sellaisen kanssa. Oon kyl karsee ihminen kun kehtasin syntyy vaginalla varustettuna. Penis olis ollut parempi obviously. Kun ne pillut on niin epäsiistejä, haisee ja sieltä tulee eritteitä. Aivan, kun peniksestä ei tule eritteitä, spermaa ja kusta ? Kyllä se kuseminenkin on niin ällöttävää nykypäivänä näköjään että parempi jättää sekin väliin ja pidätellä pissaa ikuisesti :DDDDDDDDDDDDD puhumattakaan paskomisesta. Kyllä ei ihmisillä oo mitään rajoja nykyään, kehtaavat kusta, paskoa, vuotaa verta pillustaan ja valkovuodonkin antavat tulla ulos pillusta. HUHHUH. siis miten ällöttävää LIMAA!!!11 kyllä se on väärin. Ja vielä kehtaavat olla sheivaamattakin, sehän nyt on pahin asia jos pillussa on karvoitusta ollenkaan.
Mutta en mä tiedä, olkaa ällöttyneitä ei se mua haittaa, mut on vaan niin koomista ku mitä te sitten oletatte mun tekevän?? Poistavan kohdun jotta ei tulis enää menkkoja? Vaihtavan sukupuolielimen?? Mitä mun pitää tehdä että näille tyypeille kelpaa? :D hei oikeesti, hanki joku seksinukke partneriksi jos oikea ihminen ällöttää. Siitä vain. Mutta itselläni ainakin kehittyy romanttiset ja seksuaaliset tunteet ihan oikeita eläviä ihmisiä kohtaan.