Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Mutta se ei ole mahdollista jos koko ajan jokin muistuttaa? Tarkottaako tää nyt oikeasti sitä että mun on haettava transpolille. Mut enhän mä VOI mennä esim leikkaukseen. Hormonit voisin kyllä ottaa mutta..... En kuitenkaan voi tiettyjen juttujen takia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
En myöskään voi ottaa mitään muutakaan lääkettä koska no mitä luulet. Sitä paitsi sen lääkkeen syöminen itsessään muistuttais mua sitten siit

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
VAI johtuuko näin kova turvotus sitten kuitenkin siitä että oon nyt käyttäny ekaa kertaa sitä naprokseenia parin tabletin verran?? Mitä jos SE onkin pahentanut tätä? Koska en muistakaan millon mul ois viimeks ollu näin kauhee tää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Siis tietenkin se on **** mutta mietin pahentaako se kun alotin käyttämään nyt tota naprokseenia koska ei tämmöstä oo normaalisti näin pahana mulla ollenkaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Also good luck me when enough time passes because idk how to buy

Like literally i cannot do it

I cannot talk joten varmaan sitten no pakotan itseni siihen henkiseen kärsimykseen taas. Mikä olikin yksi pahimmista asioista koko touko-kesäkuussa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Juu kyllä nyt ikävöi huhtikuun sitä aikaa kun kriiseilin hoonista varmaan enemmän kun dysforiasta, sen pienen hetken aikaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Onko ********* paheneva tauti sillä tuntuu että se pahenee

Ehkä. Huom ehkä. Ja en kyllä halua tietää, lukea tai keskustella, ajatella tai kirjottaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973

KUINKA tota voi kattoa ja olla rakastamatta? RAKASTAMATTA ENITEN vieläpä?

100 % elämäni suurin rakkaus HUOH

"AIJAA!" T. SON HOYOUNG

Ylös Pohja