Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Silleen apua se on hullu

Toisaalta oon paljon enemmän hullu kyl

KUITENKI i love you

I LOVE YOU

I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU MORE THAN ANYONE MORE THAN ANYONE MORE THAN ANYONE OMG MORE THAN SEUNGHUN WAIT WHAT 😭😭😭😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973

Ajan puolestahan toi olis mahdollista kosk jos olin vähintään 6 niin toi biisi on ollu jo olemas. Tosin toi ite video on vuodelt 2012 youtubes joten sinänsä se ei voi olla ainakaan toi video. Ellei se sit ollu 2012? Naah ei se mitenkään oo voinu olla niin myöhään kyl mä olin nuorempi sillon right. En vaan tiedä miten tollanen valemuisto voi olla. Toki ne muut osat siinä ei varmaankaan ollu valemuistoja eli siis jotain siinä tapahtui kyllä ton tyyppistä mut tuskin liitty myunghooniin mitenkään.
1000049989.png

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Oispa vieläkin pääsiäinen en mä tiedä mul meni se ihan ohi kosk muistan vieläkin kuinka mul meni yleensäkin kaikki suunnitelmat päin persettä xD olin jotenkin kuvitellut koko elämäni ihan erilaiseks sit yks vaa hyökkäs siihen ja koko pääsiäinen meni kyllä ohi multa. Tai ei sinänsä ohi sillä muistan liiankin hyvin kaiken ja kaikki se yhistyy vaa hooniin ja SAUNA muistan ja sit se kun ihan ihan ihan ihan alussa ihan ekoina päivinä katoin sen instaa ja se oli maailman intensiivisintä, sen takia kirjotin varmaan 50 sivua niinä muutamana ekana päivänä (pieni liiottelu)

Ylös Pohja