Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Sillä mun PIENELLÄ puhelimella

Literally sen korkeus on varmaa puolet täst nykyisest
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
No onhan täällä näitä hyviä biisejä myös mutta oikeesti haluisin ne muutki löytää :( samoin ne kaikki costi-kuvat HUUTIS

varmana toisella muistikortilla on????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Jos joku miettii että miks teen elämässäni pelkästään turhia asioita koko ajan niin olin jo yläasteellakin sellainen että olin 24/7 omissa maailmoissani joten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Joten oon vähintään siitä asti periaatteessa elänyt jossain epätodellisessa haavemaailmassa

Normaalia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Aina kuuntelemassa musiikkia ja harhailemassa kävelemässä jossain ja omissa ajatuksissaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Tai no en mää tiedä kyllähän mä vietän aikaa perheen kanssa joten ei se niinkään oo. Muutenhan en ois pystyny ees viettää aikaa siellä meidän mökillä tiäks sillai et kylhän mä pystyn tehdä tollasia asioita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Oikeasti ärsyttää kun rakastan tätä paitaa mutta minkä hiton takia tää on tehty vittu pienirintaisille?????? Hv oikeesti. Kyllä kaipais pikkasen enemmän tilaa mun rinnat sanonpahan vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Jotenkin sitä luulis että naisten vaatteissa olis tilaa rinnoille mut eipä oo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Tai se alkaa tuntuu taas että isoissa rinnoissa on jotain vikaa kun ei viitsitä ees tehdä vaatteita tarpeeksi väljiksi :/ joojoo ofc on sellasiakin vaatteita :D varsinkin jossain zizzillä varmasti ku kattoo niit mallei ni on niilläki rinnat aikas isot :D ja isommat kuin mulla.

Mut oikeasti naurattaa kun tämä toppi on xl.

Nii huoh.

En tiedä siitä tulee vaan sellainen olo heti että pitäis olla pienirintainen. No mutta onneksi tätä kuitenkin pystyy kaikesta huolimatta pitää. Sillon ku jaksaa tätä hiukan puristavaa tunnetta.

Tuntuukohan binderit tältä no ne varmaa puristaa vielä enemmän.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Ja siis se tunne tulee siitäkin kun must tuntuu et enemmistö on pienirintaisia, tai sitten musta vaan tuntuu siltä. Niin se tuntuu jotenkin ns. Normilta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Onneks on momo ja jihyo ainakin voi edes joihinkin vähän samaistuu siinä. 🤔😂 thank god.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Hahhah voi eii luin jotain menkoista nii taas alko pyörryttää. On se kyllä paha kun veri pyörryttää. Paitsi että voin kertoa että ei todellakaan aina. Muutenhan olisin joka kerta vessassa käydessäni pyörtymässä menkkojen aikana. Että ei oo silleen. Mutta joskus tää on tällästä. Ihan vähän aikaa sitten kun tutkin jotain feminismijuttua ja siinä oli jotain menkoista niin alko heikottaa siinäkin. Yleensä ei kyllä pelkkä sana menkat sitä aiheuta vaan sen ehkä pitää olla yksityiskohtasempaa, esim "blood clots" tai jotakin vastaavaa. Yritin lukee sitä juttua mutta vittu siitä ei tullu mitään tuli niin huono olo 😂😂😂😂😂 että kylläpä naisiakin voi se veri heikottaa aika pahastikin mut tosiaan onneksi se ei oo joka ikinen kerta. On kyllä jotenkin omituista tollanen miksi joillain tulee tuo reaktio ja toisilla ei. Esim lääkärinä en pystyis ite toimia jo tuonkin takia. Joku kirurgi :Ddddd ei ikinä. Mut jotkut pystyy näköjään ei kai niillä sitten sitä reaktiota tule.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Pienenäkin (ala-asteella) pyörryin samantyyppisestä asiasta. Ja siis ihan pyörryin. Heräsin sit lattialta mut se on ehk ainut kerta kun oon oikeasti pyörtynyt sellasesta, kaikki muu on ollut vain korkeintaan melkein pyörtymistä tai sen alkamista mut sen saa estettyä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Ja verikokeessakin melkein meinasi mennä taju mutta ei kuitenkaan niin pitkälle mennyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928

Tää on kyllä toisaalta niin eunkwang biisi myös koska se kun Hynynen oli silleen että se teki ton biisin kun se halus jotain itelleen olla silleen et "älä mene sinne" niin kun kuuntelin tota äsken niin tuli eunkwangista ihan just sellanen olo. Et niin kun oikeasti yrittää vakuuttaa ittensä et älä mene sinne, älä mee niihin tunteisiin äläkä usko siihen mitä sä koit silloin. Et mee sinne. Jos sä uskot siihen mitä sä koit niin siit seuraa pelkkää surua ja murhetta kun se ei tapahdukaan. Älä usko siihen. Sua huijataan :D

Niinku tähän tyyliin periaatteessa

Tai jotenkin vaan tuli sellanen olo et nyt et oikeasti mene sinne Etkä usko, pysyt vahvana etkä anna ton sekottaa päätäs, se ei ole totta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Hauskinta on että aina kun kuulen ton biisin (mikä versio vaan) mulle tulee mieleen sama ympäristö kun silloin kun koin sen eunkwang jutun (kun kuuntelin dear my dear).

Koska joskus, haluisin sanoo et vitosella, kuuntelin tuonelan koivut siinä samassa kohtaa suurinpiirtein. Kun se missä tapahtui tää eunkwang juttu sit myöhemmin. Et..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Miksi kaikki muut läskit naiset näyttää hyvältä mutta mä en

Tuli vain mieleen kun kattelin lola odusogan instaa niin se joku kuva missä se on tyyliin urheilurintsikoissa niin aattelin vaan et miks mä en näytä noin hyvältä sitten vaikka ollaan molemmat pyöreitä....... Huoh. Oon kyllästynyt olemaan ruma 🥲
 
Ylös Pohja