Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Jos minä postaisin tollasen kuvan instaan missä oon urheilurintsikoissa niin vittuuuuuuuuuu en todellakaan näyttäis noin hyvältä

Tai siis onhan mulla se kuva itselläni vain missä oon alusvaatteissa pelkästään ja juu en näytä hyvältä 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Häiritsee vaan niin helvetisti kaikki omassa vartalossa ja ei en pääse tästä yli ennen kuin oon parisuhteessa tai jotain. Ei tähän auta mikään muu kuin oikeasti toisen ihmisen mielipiteet. Siis sellaisen joka rakastaa sua aidosti ja kertoo sen sulle useasti että mun silmiin sun kroppa on aivan ihana. Jos sekään edes auttaa, mutta ei mikään muu ainakaan. En vain tunne itseäni kauniiksi, piste. Eikä mikään sitä muuta. Mutta sitten jos sen näkee että toinen tykkää ja saa kehuja useasti, niin kuinka siinä vois enää olla huono itsetunto? Jos sun rakastettus tykkää susta takasin ja suurinpiirtein palvoo sua. No ehkä sitten jos ei usko sitä, mutta..


Joo, en oikein keksi silleen mitään keinoa millä tuntea itsensä kauniiksi xDDDDD mutta eipä se haittaa, rumanakin pärjää. Tuntuu vain paskalta mutta pärjäähän sitä paskankin olon kanssa kun on pakko.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu taas siltä että tuun aina näkemään itseni rumana. Vituttaa mutta ei voi mitään. Ei se tästä parane :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Kyse ei edes ole lihavuudesta itsestään, koska monella yli 30 painoindeksin naisella tuntuu olevan paljon parempi itsetunto kuin mulla. Ne näkee itsensä kauniina ja on lihavia eikä se häiritse niitä. Minä taas vaivaiset bmi 25.8 ja tuntuu että voisin kuolla kun oon niin vastenmielisen ruma :D varmaan näkisin itseni rumana missä painoindeksissä tahansa. Että kyllä se ongelma vaan korvien välissä mutta kun miten mä voin olla niin saatanan ruma oikeasti :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
"Ulkonäössä vihaan etenkin kasvojani! Mulla ei ole ONNEKSI aknea..jos niin ois, olisin jo varmaan tappanut itseni"

Joo kiitti vaan vitusti. Ääliö. Oon siis todellakin oksettavan ruma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
"Oman kehon hyväksymisessä Pääskyä on auttanut myös seurata ympärillä olevia kehoja, ei pelkästään mediassa näkyviä täydellisiä vartaloita."

Nii Minkä takia puhutaan näin? Mediassa näkyvät vartalot on täydellisiä ja muut sitten ei. Ne on huonompia, ei täydellisiä. Lopettakaa jo tolleen puhuminen saatana niin ehkä tässä olis vittu muillakin mahdollisuus pitää joskus edes itteään kauniina.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Miten vitussa mä saan ittestäni kauniin? Mutta kun mä tiedän ettei mulle riittäis mikään. Mä oon peruuttamattomasti ruma. Oon ollu ruma aina ja musta ei SAA kaunista laihduttamalla, meikkaamalla, pukeutumalla, laittamalla hiuksia tai edes kauneusleikkauksilla. Oon ruma, aina. Ja joka kohdasta. En tykkää edes silmistäni, nekin on super rumat. Joskus oon kirjottanu että tykkään silmistäni mutta sekin on valhe. Eikä sillä ole väliä vaikka tykkäisinkin niistä, koska se on vain itsensä huijaamista. Uskottelee itselleen olevansa kaunis mutta totuus on että on susiruma. Yrittää vain saada itselleen paremman olon valheilla. Sillee mitä vittuu sä oikee itestäs kuvittelet. Vitun ruma muija joka kuvittelee olevansa Ees vähän kaunis. Voi vittu :D oon maailman oksettavimpia ihmisiä kyllä. Siis kaikki mussa oksettaa.

Esim vaikka karvotus. Mut vaikka sheivaisin kaikki poies. Nii mitä se auttais koska kattoisin silti inhoten aiempia kuvia jossa oon ollu karvanen. Tai jos laihtuisin hoikaks. Nii must on paljon kuvia jossa oon läskimpi. Kattoisin niitä sit inhoten edelleen. Nii mitä sen asian muuttaminen auttaa koska oon ällöttävä kun oon edes koskaan ollu vaikka karvane nii eihän se siitä muutu vaikka vetäisin kaikki pois ällö oisin edelleen.


Alan itkeä oikeesti en jaksa enää tätä. Miksei se riitä miltä näytän nyt? En edes halua tehdä mitään muutoksia. Mut en tuu kuitenkaan koskaan olee kaunis. En koskaan. Mä en ole kaunis. Enkä mä pysty ajatella niin. En pysty. Toivon et jonain päivänä ajattelen että oon kaunis mutta nytten tuntuu et tää jatkuu miljoona vuotta.



Ihan ensimmäiseksi mun pitäs lopettaa muiden ihmisten mielipiteen miettiminen. Ja se tarkoittaa kaikkia, myös vaikka eunkwangia. En sais ajatella ketään sillä tavalla että sen mielipiteet osuu muhun. Kenenkään sanat ei sais osua muhun millään tavalla. Mä en edes HALUA kenenkään tykkäävän musta.

Vittu ihan sama.

En edes yritä.

Hyväksyn vain sen että mä näen itseni rumana, mitä siitä. Kyllähän se tuntuu hirveältä mutta ei voi mitään. Pitää jaksaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Tosin jos se että on karvainen tekee ihmisestä ällön niin sitten jokainen on ällö koska kaikilla on ollut joskus niitä karvoja. Vaikka ois joku jolla ois se ah niin vitun ihana ja seksikäs posliinipillu niin on silläkin ne karvat joskus ollu niin miksei se sitten niitä miehiä okseta. Tai jotku ku sanoo "laihuttaisit niin alkais ne munat suaki kohti sojottaa" öö eiks teit sitten ällötä ne ex-läskit vai? Eikö se sitten niitä miehiä muka ällötä että on ollu läski? Aivan varmasti ällöttää kun ne suhtautuu siihen muutenkin niin torjuvasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
"No, Not Everyone Is Beautiful, And We’d All Be Better Off If We Stopped Saying We Are"

Tämänkin takia jauhan koko ajan siitä että oon ruma koska kuulemma oon.

Kas kummaa, silti mulle on sanottu että oon kaunis. Mut ilmeisesti se oli sitten valhetta vaan kun kerta kaikki ei olekaan kauniita edes jollekin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Mua on sanottu rumaks ja kauniiks niin ilmeisesti jaan mielipiteitä, niinku vittu KAIKKI ihmiset
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Vituttaa tollaset artikkelit ihan ku ne vittu jotain tietäis

Jos mua kerta on vittu sanottu rumaks ja kauniiks niin kai mä sit oon ton mielestä ruma ja ton mielestä kaunis. Turha alkaa selittää jotain että kaikki ei ole kauniita jos jonku mielestä vittu on. Nii tän takia en voi mitenkään uskoo olevani kaunis jonkun mielestä sit ja ajattelen että se valehtelee kun kuulemma näköjään en voi olla kaunis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Kun ei ole mitään vittu kauniita ja rumia vaan sama ihminen on jonkun mielestä kaunis ja jonkun mielestä ruma 😂😂 en minäkään mee mihinkään kaunis-lokeroon enkä ruma-lokeroom vaan molempiin ihan riippuen vittu keneltä kysytään. Nii jumalauta mä sanon. Oikeesti vituttaa tollanen valehtelu minkä takia ajattelen että oon kaikkien mielestä ruma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Tai no tottakai mä oon ruma kaikkien mielestä sehän on ihan selvä. Paitsi että en voi olla ku mulle on sanottu et mä oon kaunis. Mut ne varmaa valehteli sit kaikki. Kyllä aika omituista että joku haluaa pussailla jos oon sen mielestä ruma. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Joo kyllä must ainakin tuntuu siltä että toiveajattelua ajatella että oon kenenkään mielestä kaunis. Omasta mielestäni voin olla kaunis mut siihen se jää. Kukaan muu ei musta ajattele niin ja ne jotka sanoo, valehtelee. En oo kellekään muulle kaunis paitsi ihan korkeintaan itselleni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Just tätähän mä halusinkin. Niinku eunkwangis ei oo tarpeeks ni oli pakko ihastuu hyunsukiin, huom HYUNSUK :D not hyunsik, hyunsuk. Treasuresta 🙂 tää menee tosi hyvään suuntaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Helvetin komee. Niiku. Suddenly. Ja mä kun luulin ettei mua kiinnosta, taas yhtään kukaan muu kun eunkwang.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Lmao oispa kpopissa enemmän läskejä, haluisin

Mitä toi yks tyyppi selittää jotain että "you just stay in shape as a side effect" um no you dont because shindong. Eikös se ollut pitkäänkin läski vaikka se kuinka oli idoli ja joutu liikkumaan paljon. Sitten jossain vaiheessa sen paino putos mut eikse ollu kuitenkin enemmän nyt recently vasta.

Nii ei näköjään automaattisesti se idolielämä tee susta hoikkaa lols.

haluun enemmän läskejä kpoppiin ja enemmän läskejä kaikkialleeee

Huom, minutkin lasketaan jo läskiksi että läski ei edes tarkoita sitä mitä kaikki heti ajattelee vaan voi olla pieni läski 🌚 kyllä mä kuitenkin koen että mulla on oikeus sanoa itseäni jo läskiksi. On tarpeeks iso maha 👀

Läskit valloittaa maailman 🥳
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Huoh taas noi yrittää myydä kaiken etc

Vittu varmaan vielä jotai munki tavaroita saatana

En jaksa vittu koko ajan olla vänkäämässä vastaan ja mikä oikeus niil on myydä mun tavaroita aaaa saan hermoromahduksen :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,713
Reaktioarvo
2,928
Mutta miksi on olemassa vain läskiaktivismi kun yhtä pahaa jälkeä tekee myös aknen ja ihokarvojen mollaaminen. Eli periaatteessa samalla periaatteella pitäisi olla akneaktivismi ja karva-aktivismi 🌚 xDDDD koska kuten läskilläkin, niin myös aknella ja karvoilla on oikeus näkyä 😀 ja pitäis olla oikeus näkyä missä vaan, ihan vaikka kuule juhlissakin jos haluaa. Sehän se on aina se ongelma kun ei voi mennä juhliin karvaisilla kainaloilla kun se "ei ole siistiä" 🌚
 
Ylös Pohja