Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
Hetkonen

Eikö se oo luonnollista että silloin kun ei OLE sitä ns. Himoa niin ei tietenkään sitä tee mieli eikä halua ajatella eikä lukea eikä nähdä eikä mitään. Totta kai se ällöttää sillon kun ei ole sitä halua itsellään. Sama kun olisi hetero joka yrittää harrastaa seksiä oman sukupuolen kanssa, se vain ällöttää eikä tee mieli. Niin ei mullakaan tällä hetkellä ole mitään seksuaalista halua kehenkään (näköjään ei edes eunkwangiin, KAPPAS) niin tietenkin se ällöttää kun ei ole seksuaalisia haluja yhtään kehenkään ihmiseen. TÄLLÄ HETKELLÄ. romanttiset halut tietenkin edelleen on. Mutta seksuaalisia haluja ei ole, nyt. Jossain vaiheessa varmaan on, mutta nyt ei.

Eikö se ole täysin normaalia että sillon kun ei ole mitään seksuaalista halua kehenkään, totta kai se ajatus silloin ällöttää, tai edes sana seksi saattaa ällöttää koska itsellä ei ole mielenkiintoa ja pelkästä sanasta jo tulee ällöt mielikuvat ja oot vaan silleen ei kiitos.....


Kaikki riippuu selvästi siitä onko itsellä halua vai ei. Sehän sitä ällötystä säätää kai. sit jos on hirveät himot eunkwangiin niin kyllähän sillon sille ei oikein voi mitään sille tunteelle, mutta jos EI OLE, niin ei todellakaan tee mieli ja ällöttää. Siis ällöttää kaikkien kanssa.

Mulla on nyt just se olo kun aseksuaalisuus kuvataan sillee et "kuvittele joku ihminen kenen kaa et missään nimessä halua seksiä vaan se ällöttää sua, vaikka joku sun kaveri. Mut aseksuaalit tuntee niin kaikista ihmisistä" niin mulla on nyt just se olo. Et seksi kenen vaan kanssa ällöttää. Jopa eunkwangin, mutta ei siks et siin ois jtn vikaa, vaan siks kun se on seksiä 🤮



Periaatteessa voidaan sanoa että mulla on nyt se aseksuaalisuusvaihe, koska sitähän se on, mutta sitä ei tiedä kuinka kauan se kestää. Mutta joka tapauksessa kirjaimellisesti en halua ketään. Eihän moni muukaan halua 24/7 joten varmaan melkein kaikilla voi olla välillä aseksuaalivaihe. Mut kuitenkin sellaseks mä sitä voin sanoo koska se on kirjaimellisesti totta. En halua ketään seksuaalisesti tällä hetkellä joten aseksuaalivaihe. Ja näköjään ällötysvaihe myös.


Niin se vaan vaihtelee.

En oo r____ edes... En muista millon viimeksi mutta en kyllä moneen päivään. Tuntuu että siitä ois jo aika kauan kun on tuntunut siltä ja.. ei kyllä tee mielikään yhtään.


Hyvä vaan :'D eipä tee edes tiukkaa tällä kertaa.

:DDD joo mutta oikeasti: 🤮
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
Silleen jos en KOSKAAN haluis ketään seksuaalisesti niin sit oisin aseksuaali. Mut koska se on nyt vain vaihe niin se on aseksuaalivaihe :D tai mistä minä tiedän milloin tämä vaihe loppuu vai loppuuko

Niin tämän takia nää jutut on mulle niin tärkeitä. Kun se seksi ei mikään itsestäänselvyys ole mulle niin kuin suurimmalle osalle tuntuu olevan. Silloin tuntuu vähän siltä niin kuin parisuhde saattais olla vankila.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
Pahin painajaiseni on kumppani joka painostaa tai yleensäkin tekee pahaa seksuaalisesti. Tai kumppani joka ei ymmärrä edes auttavasti mun ällötystä. Kyllä sen kummiski täytyy ottaa huomioon se. Ymmärtää se että on aikoja jolloin mä en halua kuulla sanaakaan seksistä, hyi helv.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
XDDDDFD i mean absolutely nothing beats the feeling when you have a crush from a girl group, for example vivi and dahyun

Theres just something about it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
Lmao its the feeling when you watch a dance practice and only look at her and no one else in the group XDDDDD

Tai siis

You only stare at her mut vilkasin muitaki ohimennen ofc itd be pretty difficult to not see them at all XDDD but its the staring for me LMAO 😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
😒

Is there something similar about hongjoong and hyunsuk .......

Vai ketä se muistuttaa.

Hongjoong making sure i wont get over him THAT EASILY
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
Either he reminds me of hyunsuk or someone else, this kinda shit is always so stupid 😑
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
My god i hate writing hyunsuk cause i always think i wrote hyunsik

I mean type

Or something
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
I live for miserable love like eunkwang, hui, yuto, hyunsuk, hongjoong, vivi, dahyun... And many more
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
Wait theres too many

Btob (eunkwang, hyunsik, changsub)
Pentagon (hui, yuto)
Block b (taeil)
Treasure (hyunsuk)
Ateez (hongjoong)
Loona/loossemble (vivi)
Twice (dahyun)
Bts (hobi)
ftisland (honggi)

AT LEAST

Maybe more

What does it mean

That i live for miserable love and i like way too many groups

Thats what it means

They dont do comebacks too often though

Except maybe treasure and ateez? Twice? I think??

Mut en ookaan tod kattonu niilt kaikkii mahdollista et en edes oo silleen obsessed



Imagine if i watched every single ftisland mv

I mean maybe at some point i will but theres quite many

And every single ateez mv

Etc etc

Mä en oo ees ihan varma oonko nähny jokaisen twice mv:n

Eiku... I mean nope esim tältä listalta en oo nähny jokaista:

Im not super obsessed 💅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,717
Reaktioarvo
2,928
No okay ehkä se linkkaa sen ensimmäisen videon siitä mut joo kuiteski
 
Ylös Pohja