Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Kuinka voin olla niin tolkuttoman rakastunu siihen että ajatuskin olemisesta ilman sitä saa mun koko sielun jäätymään..

Kyllähän mä voin olla ilman sitä tietyn aikaa. Mutta en ikuisesti. Tää tulee tappaa mut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Noh, tiedettiin se jo melkeinpä ensimmäisenä päivänä. Tai niinkun se on niin jännä että miten voi heti olla silleen "tää ei muuten oo mikään huuhaa ihastus" siis se merkkas mulle heti KAIKKEA vaikka en viel tiennyt paljon mitään siit. Tiesin vaa et se on erityinen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
No voi helvetin kuustoista ja sillee. Johan nyt on aivan vitun rasittavaa. Mitä absolute shittiä.

Vihaan rakkautta, vihaan itseäni, vihaan muutosta, vihaan tätä loputonta ikävää.

Oon niin väsynyt ikävöimään sitä aina.

Aina 😭 jopa unissanikin.

Ja tää kuva on adorable


Oikeesti. PEASANTS.

Adorable little idiot. Baby.





Why am i such a waste of space.

Miten kukaan voi olla niin tyhmä että antaa itsensä rakastua JULKKIKSEEN enemmän ku kehenkään ikinä. Tyhmyydellä ei ole rajoja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Niinku kehottaisin kaikkia pysymään helvetin kaukana kpopista tai ehkä kaikista julkkiksista yleensäkin jos ei halua tämmöstä ikuista kärsimystä riesakseen

Lmao. Mahtaa meitsiä vielä afterlifessakin harmittaa kun ei menny asiat koskaa ihan niinku pitäs. Ikävä ei vaa mee pois koskaa vaikka mitä tekisin lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Mutta huom se on jännä ku oon eka sillee ihan 100 % confident ja uskon täysillä siihen että JONAIN PÄIVÄNÄ oon sen kanssa. Sit oon iha fine ku uskon siihe täysillä. Mut sit ei kulu kauaakaan aikaa ja uskon siihe taas 0 prossaa ja ajattelen että en tuu IKINÄ olemaan sen kanssa, IKINÄ. ja se on niin helvetillinen ajatus että voisin vaa seota samantien

Ja sit taas uskon siihen 100 prossaa ja sit taas 0 prossaa. Heilahtelen koko ajan niiden ääripäiden välillä. Positive thinking and then again negative thinking. En niiku tiedä mitä tästä pitäis ajatella.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Joo ikuisuus on kyllä vitun pitkä aika ilman eunkwangiee että eihän tässä mitään hätää toki ole
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Tekee mieli kuunnella se subsubin coveri, kyllä, se jolle kwang itki 🥺 STOP I WILL DIE.🥺🥺🥺
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ei maistu tää 24-vuotiaan elämä 😔✌️ kukaan ei vittu edes kertonut mulle mitä helvettiä rakkaus on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Minä:

Panik: en tuu ikinä olee sen kanssa 😱😱😱😱
Kalm: relax totta kai sä tulet olemaan sen kanssa 😄 se vaan vie aikaa vähän
Panik: EN TUU IKINÄ OLEE SEN KANSSA 😱😱😱😱😱


🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Oikeest tää ei oo edes hauskaa enää kun joudun itkee joka vitun päivä lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Hohhoijaa kyllä iskee flowerin biisut nytten varsinkin kun toi laulo tears sillon (se flowerin tears vaikka on se so chan-wheenkin tears hyvä biisu)




Mikä on kaikista huvittavinta niin molemmat tears biisut kuulostaa mulle tutulta????? Vaikka oon aika lailla satavarma etten ollut niit aikasemmin kuullu????? Mitä tämäkin nyt taas on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Huoh mahtaa vituttaa taas oma tyhmyys.

Vaikka oikeastaan jos tarkkoja ollaan niin rakastuminen ei oo mun vika...... Mutta en tiedä ketä siitä voi syyttää. Ei ketään ei edes itseäni, mutta vituttaahan se.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Siis mitä täällä nyt tapahtuu :D

1. En voi ymmärtää vielkää miten tää kuulostaa niin tutulta:

Oikeasti creeppaa jopa vähän

2. Näiden kattominen saa mun sielun sulamaan koska en vaan voi päästä yli huista vaikka rakastankin eunkwangia ja se on mun elämäni rakkaus mutta silti en pysty päästä yli huista:

Ah niiku oikeesti ku katon noit nii meem johonkin random shokkitilaan.

3. Sitten sekin että näin jostain täysin tuntemattomasta syystä unta villusta???????? Siis????? Villusta????? Miksi???? Yhtäkkiä???? Ok..... En voi ollenkaan hyvin.

4. Ajattelen timppaa välillä ja se vituttaa myöskin, vaikka sekään ei ole eunkwang MUTTA en näköjään pysty päästä siitäkään täysin yli.

5. MUT MIKS EUNKWANG ON MUN ELÄMÄNI RAKKAUS. täähän alkaa olla jo aivan vitun outoa. Kuinka kehenkään voi olla näin rakastunu.

6. Vituttaa edelleen be ja no other, järkyt traumat molemmista. Huhuhuhuhu. Näin ne hommat hoidetaan. Ottakaa mallia. Tällä tavoin pilataan oma elämä. Vaikka eipä mikään tästä oo mun vika, mutta vituttaahan se.






KUINKA VOIN OLLA NÄIN RAKASTUNU EUNKWANGIIN? en ymmärrä ikinä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Oooooffff eunkwang biisu eli i hate you, vaikka joskus ajattelin villua sitä kuunnellessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Oh god.... Niin ja Dave..... Taitaa sekin olla sellainen etten koskaan pääse täysin yli. Joskus sitä miettii miks elämässä ei oo mistään muusta kyse kuin kärsimisestä.

Niiku kuka pystyy tuottamaan mulle kaikista eniten tuskaa ja ketä rakastaa eniten.... Mistään muusta ei ole kyse XDDDDDDDDDDD ykkössija menee tietysti kelle muullekaan kuin k w a n g i l l e. Mutta sitten sen jälkeen onkin kaikki huit yutot taeilit eunhyukit timpat villut davet tõnut hobit changsubit ja sen sellaset.

Joten eipä tässä mitään hätää tietystikään ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Oh god.... Niin ja Dave..... Taitaa sekin olla sellainen etten koskaan pääse täysin yli. Joskus sitä miettii miks elämässä ei oo mistään muusta kyse kuin kärsimisestä.

Niiku kuka pystyy tuottamaan mulle kaikista eniten tuskaa ja ketä rakastaa eniten.... Mistään muusta ei ole kyse XDDDDDDDDDDD ykkössija menee tietysti kelle muullekaan kuin k w a n g i l l e. Mutta sitten sen jälkeen onkin kaikki huit yutot taeilit eunhyukit timpat villut davet tõnut hobit changsubit ja sen sellaset.

Joten eipä tässä mitään hätää tietystikään ole.
Did u see that every single person i mentioned there is a celebrity
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ei juma yhtäkkiä alkoi soimaan päässä se u-kissin biisi ja järkytyin koska muistot idk....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Tää saa mut shokkiiiiinnnnnm:

Mutta niin myös: i can't get over you (tärkeä biisi on)




APUA 😭😭😭😭😭 kujalla ollaan ja vitusti



Mutta oudointa on kyllä se että mistä HEMMETISTÄ villu ilmesty mun uniin. Sen haluisin tietää..............






Huoh muistan kun luulin että villu on mun elämäni rakkaus... No lähellä se onkin mutta kyllä se on eunkwang.



Ellen joku päivä oo siitäkin eri mieltä mutta katsotaan nyt :D

On se kumma miten ei voi päästä yli ei edes muista. Sen mä ymmärrän että mä en pääse eunkwangista yli mutta että muutkin......... Tuntuu että asiat pitää tehdä mahdollisimman vaikeeks mulle. Ei perkeles
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Mistä ROSKIKSESTA mä oikeesti vedän nää mun elämäni suurimmat rakkaudet????? :D

Ja vieläkin huvittaa daven ja villun jonkinlainen yhdennäköisyys 🤷
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Vihaaannn.

Haluun vaan yeetata itteni olemattomiin. No en ehkä mutta siis kun vihaan tätä????

Tai niiku et sitä vaa miettii et miks olemassaolo pelkästään voi sattua niin paljon.

Siis silleen ku..... Rakkaus.

Sepä se.

I don't even-

Ja ihan kamalaa ku en oo kuunnellu tätä biisii nyt ihan viime päivinä mutta tulee tosi pahasti mieleen eunkie:

😭❤️

Oon vaa ikuisesti niin rakastunu siihen en voi ymmärtää tätä oikeesti

ITKEN 😂💔

my love forever and ever and ever and ever
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Lol kuolen jos en oo vähintään viiden vuoden sisällä siinä pisteessä et oisin sen kaa koska en oikeesti vaan kestä olemassaoloa ilman sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
HUUTIKSET.

näin aivan vitun täydellistä unta. Niiku oikeesti: täydellistä. Tuntuu että ikinä ei oo uni rauhottanu mun mieltä noin. Tai tuonu sellasta turvaa
Et ikinä ei jotenkin oo unesta tullu noin turvallinen olo, siis vielä valveillakin.

Jotenki intuitiivisesti (oikea sana? Ehkä?) Vaan tunsin ja tiesin sen että oon turvassa, kaikki on hyvin ja kaikki tulee menemään hyvin. Vaikka oliskin valhetta mutta se fiilis oli ja on TODELLA vahva mikä mulle tuli siitä. Se ei ollu mun mielestä raastava uni samalla tavalla kuin se hui-uni. Siitähän mä heräsin silleen että nousin istumaan ja suurinpiirtein kouristelin ja itkin raastavuuden ja sen kaiken takia. Mut toi oli todella positiivinen. En itkeny ollenkaan, olin mielestäni vaan sellases todella turvallises tunteessa ihan ku mun ympärille olis kiedottu joku pehmee huopa mikä suojaa mua kaikelta pahalta. Siis se tunne oli sellanen, niiku jotai pehmeetä joka on siin mun ympärillä suojana, kind of. Ja mul on vieläkin sellanen turvallinen olo.

Mun on tosi vaikee selittää sitä unta mut jos yritän muistella hieman (koska muistan selkeästi vaan ja ainoastaan sen turvan siitä, en niinkään yksityiskohtia) niin oltiin ehkä jossakin lentokoneessa (makes sense, koska lentopelko :D) ja sit eunkie oli siin mun vieressä ja mul oli niin niin niin hyvä olo. Siis oikeasti se tunne kun sun rakas on siinä sun vieressä eikä oo mitään hätää, tiesin että oon aina turvassa ku oon sen kanssa. En oo varma pitikö se mua kädestä kiinni tai halas tai jotakin mutta kuitenkin se oli aivan täydellisin uni ikinä :3 saattoi siin olla muutakin mut kuten sanottu en muista siitä selkeästi yhtään mitään muuta ku sen et mun rakkaani oli mun luona ja oli niin turvallinen ja hyvä olo. Mut se mikä on omituista on just se et se ei raastanu eikä raasta mua vieläkään yhtään. Toki, kyllähän se ikävä ehkä jossain tuntuu, mutta mulle jäi vaan kertakaikkiaan sellanen olo siitä että kaikki tulee menee hyvin. En tiedä onko se totta tai mitään, mutta pystyn tuntee sen sielussani asti tälläkin hetkellä että kaikki tulee menee hyvin. Mul ei oo mitään hätää, se tulee olee mun vierellä.

Logiikalla ajateltuna tokihan toi on suht järjetön ajatus, mutta kun kuuntelen sitä miltä musta tuntuu niin ne tunteet vaan sanoo mulle, tällä hetkellä jopa vieläkin, että sul ei oo mitään hätää, nyt sä voit lakata pelkäämästä.

En yhtään ymmärrä miks tää tuntuu tältä, en voi logiikalla järkeillä tätä mitenkään. Ja voihan se olla tää "intuitio" osoittautuukin täysin vääräks mutta se nyt oli ja on se syvä tunne mikä mulle tuli siitä. Eikä se viel ainakaan oo vaihtunut raastavuudeks tai sellaseks hirveeks peloks. Oikeesti outoa että mulla on vieläkin sellanen todella turvallinen ja hyvä olo, oikeesti niin sellanen ns rauhallinen tai jotenki.

Sit tietenkin sillä sekunnilla jos alan kunnolla pohtimaan logiikalla että "no miten nyt muka voi olla" ja "älä viitti ei toi oo totta" niin sitten se pelko creeppaa aivan vitusti sisään mun päähän. Mutta jos en keskity mihinkään muuhun kuin mun omaan tunteeseen ja oloon mikä seuraa mua siitä unesta, niin silloin mul on todella hyvä ja rauhallinen olo. Täysin sellanen olo että kaikki todellakin menee hyvin.

Tietysti se on vaikea pysyä siinä omassa intuitiossa, kun tää maailma nyt on mitä on. Mutta eipä mulla oo mitään syytä toisaalta pelätä tai kuunnella ketään muuta kun itseäni. Muuthan saa sanoo mitä niitä huvittaa mutta mä tiedän sen mitä mä itse tunnen ja koen. Vaikkakin en luota täysin sokeesti että mun intuitio on oikeessa, mutta voihan se ollakin.



Se vaan jotenkin hämmentää mua koska eikös yleensä tommosista unista tulis se raastava olo koska on niin ihana olla sen ihmisen kanssa hetken unessa ja sit se revitään sulta pois? Mutta ei nyt. Mulle jäi vaan niin helpottunut olo etten osaa ees sanoin kuvailla kuinka täydellistä tää on :D kerrankin tuntea, jopa valveilla! Että ei oo mitään hätää ja että se tulee olee mun vierellä, ihan niiku siinä unessakin. Herranjestas oikeesti miten vahva se uni oli, hhhhhhhh.

Rakas 😭 siis ikävä on tietysti, mutta kuitenkin silleen rauhallinen olo. Ihanaa, kerrankin
 
Ylös Pohja