Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Musta ei heti uskoisi että oon aro koska ihastun niin syvästi ja pakkomielteisesti mut mitä muuta tää voi olla? En näköjään halua todellisuudessa mitään suhdetta alitajuisesti koska oon tämmönen. Mitä muuta se voi olla. Pakkohan se on olla silloin aromanttisuutta, jos ei kerta todellisuudessa näytä parisuhdetta haluavan. Ja itse asiassa myös aseksuaali, koska todellisuudessa en näytä haluavan myöskään seksiä. En näköjään halua mitään todellista, torjun kaikkia oikealta ja vasemmalta silloin kun joku haluaa musta jotakin, mutta pääni sisällä haaveilen milloin kenestäkin julkkiksesta. terrve.

Niiku vakavoidutaan nyt hetki. Lets be fr kerrankin.

Sen kerran kun joku onneton erehtyy muhun haksahtamaan vähänkin ja yrittää tehä jonkinnäköstä alotetta siihen suuntaan, niin torjun viimeistään siinä vaiheessa kun hetki on ""tapailtu"". Tämä on mun dating historia. En koskaan oo menny suhteeseen asti, enkä varsinaiseen seksiin, riippuen mikä seksiksi lasketaan. Pelkkää lääppimistä en tähän laske seksiksi vaikka se on seksuaalista. Mutta siihen seksiin asti en ikinä mee, enkä suhteeseen. Torjun kaikki aina joko heti alkuunsa, tai sitten vähän ajan päästä, kuten v jolle lakkasin vastaamasta jne ja sitten kun nähtiin jossain irl sen jälkeen niin torjuin sitä sitten taas. Kirjaimellisesti torjun ihan kaikki niin että suhteeseen tai varsinaiseen seksiin asti ei päästä koskaan. En näytä haluavan suhdetta tai seksiä. Pääni sisällä haaveilen kyllä kaiken aikaa milloin kenestäki julkimosta tms epätoivoisen voimakkaasti, lähes pakkomielteisesti, mutta ikinä en oo suhteesee päässy tai seksiin asti. Ihan selvästi mun alitajunta ei sitä halua. Tää on päivänselvä asia. En näköjään halua todellisuudessa mitään, haaveilen vain kaikista saavuttamattomista. Oon aina silleen "HALUUN OLLA EUNKWANGIN KAA, en kestä ilman taeilii" jne, mut ne onkin julkkiksia. Kas kummaa kun en sattumoisin ikinä oo päätyny todellisuudessa mihinkään. Kun torjun kaikki oikealta ja vasemmalta. Myös L, olisin halunnut sen, mutta en tehnyt ikinä mitään, koska sellainen oon. Niin näköjään sä et HALUA mitään todellista, usko jo. Kun tää on vuodesta toiseen samaa pelleilyä. Vaikka luulet haluavas niin alitajuisesti sä et halua, piste. Vaikka sä haluat eunkwangin ja blaa blaa blaa, niin näköjään sä et silti halua oikeaa suhdetta kun sä vain pelleilet näin koko ajan. Ihastutaan kyllä mut sit kun joku oikeasti haluis tutustua niin torjut sen koska "MÄ TYKKÄÄN TÕNUSTA ÖÖÄÖÄÄÖÖÄÄÖÄÄÄÄÄÖ SORII" vitun tyhmä idiootti oikeesti. Usko jo se. Sä et näköjään halua todellisuudessa, huom, TODELLISUUDESSA seksiä ja rakkautta. Sä vaan haaveilet ja koet niitä pään sisällä. Niin se vaan on. Ymmärrä se nyt vihdoinkin. Sitä se kaikki nyt vaan näköjään on.

Joten silloinhan oon aromanttinen aseksuaali, vaikka en toki siinä täysin perinteisessä mielessä, mutta silti siinä spektrillä. Ymmärrä se nyt vain. Ilmeisesti aroässät voi olla tälläsiikin. En ymmärrä mistä muusta tuossa olisi kyse.

Sen on oltava niin. En keksi muuta selitystä kuin sen että oon tämmönen koska en todella halua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Sille on syynsä, tiedän sen, että miksi ne pysyy aina vaan siellä fantasiamaailmassa. En oo niinku tavalliset ihmiset. Jokuhan siinä mättää jos vuodesta toiseen samat kuviot pyörii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
oikeastaan kun oikein ajattelee, se on aivan kristallinkirkasta ja päivänselvää, että tietenkään sä et halua todellista seksiä etkä todellista romanttista rakkautta. Sen näkee koko mun elämästä, vuodesta toiseen. Kyllä mä haluisin. Mut näköjään et halua. Kyllä sille kuule syy on miks tää on näin. Ja se syy on näköjään joku aromanttisuus ja aseksuaalisuus.

Ei ihmiset normaalisti tällästä tee. Ne päätyy kuule ennemmin tai myöhemmin jonkun kanssa yhteen, eikä torju KAIKKIA jotka yrittää jotain. Eikä ne oo vittu myöskään tällä tavalla neitsyitä 25-vuotiaana, eri asia jos kukaan ei oo halunnu mut mul on kuule ollu tilaisuuksia ihan tarpeeks silti.

jos oot 25-vuotiaana edelleen koskaan seurustelematon ja neitsyt (tosiaan jos ei niitä lievempiä juttuja laske kun en kuitenkaan silti sanois mitään niistä seksiks), niin pitää oikeasti pysähtyä ja tajuta että ehkä sä sitten vaan olet joku aroace oikeasti. Ehkäpä. Mate. Ei toki välttämättä, jos tilaisuuksia ei oo ollu paljoo, et kukaa ei kiinnostu susta, mut on mulla ny sen verran ollu tilaisuuksia et kyl mun ois jotenki luullu tarttuvan ees YHDEN KERRAN tilaisuuteen jos olisin niin sanotusti normaali. Mut kun ei ei. "Ääh emmä, emmä, emmä, mä haluun ton julkkiksen DUH"

Herää.

aroace sä oot saatana kuitenkin. Mikä muu tollasen absolute idiotismin muka selittää? Ei taida vissiin vittu kiinnostaa muuta kun haaveilla omista saavuttamattomista ihastuksista, mikään oikea ja normaali ei tietenkään kiinnosta. Kyllä pään sisällä halutaan niin maan perkeleesti kaikkea, mutta ootas kun tulee todellinen tilanne eteen että seksiä/parisuhdetta olis tarjolla niin minähän liukenen siitä hyvin äkkiä paikalta miettimään omia julkkisihastuksiani. Voi morjens.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
kun ei kiinnosta mikään todellinen näköjään niin ei kiinnosta. Kun ei niin ei niin ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
kiinnostaa vain joku vitun päänsisäinen suhde eunkwangin kanssa etc mutta kun joku baarimies kysyy treffeille niin "EMMÄ SORI TAIDA PYSTYY" siis yritä ny vittu edes olla normaali
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
just say you want to be alone forever and leave.

just say youre aromantic and leave.

just say youre asexual and leave.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ei voi olla noin vaikeaa. Ymmärrä ja hyväksy se että sä et näytä mitään haluavankaan niin kaikki helpottuu kun tajuut että sä ootki aromanttinen aseksuaali. Helvetin tunari :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Kappas vaan kun et ihastunut siihen tuttuun jätkää joka tykkäs susta, niin, eihän siitä mitään fantasioitu koskaan unohtu aika äkkiä sellanenki äijä ku eunkwangia vaan ajateltii. Mistähä vittu johtuis. Valoja nyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Tai en tiedä. Ehkä se on vähän reaching... Väittää että oisin aroace... Tai no
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"mun pitää olla normaali, mun ei saa enää ihastua rakennuksiin ja hahmoihin"

"Mun pitää olla normaali, mun ei saa enää ihastua julkkiksiin ja saavuttamattomiin henkilöihin"

😂

Tai sitten olen Ilmeisesti jäänyt sinne lapsen tasolle. Joka tapauksessa. Ihan sama. En enää yritä olla normaali.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
mä toki kärsin rakastumisista julkkiksiin, mut kuitenkin. Joka tapauksessa vaikka kuinka siitä kärsinkin, mun pitää silti olla ylpee siitä mikä oon, eikä yrittää mahtua johonkin muottiin ja hinguta johonkin suhteeseen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
koska tasaisin väliajoin mietin tyylillä: "taas vuos menny enkä vieläkään oo seurustellut ja muuttunu normaaliks ihmiseks, mitä muutki siit ajattelee"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Vittu. Minä en enää yritä olla normaali. Pitäkää odotuksenne siitä millanen kaikkien kuuluis olla. Mä oon tämmönen outo ja sekopää ja se on ok.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Mun ei tarvitse yrittää ihastuu johonkin johon en ihastu. Mun ei tarvitse yrittää väkisin mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Niitä suhteita ei tällä menolla tulekaan, mutta sit se on niin. Ei mun tarvii. Mä saan ihastua "kehen haluan" eli kehe mun kroppa päättää mun ihastuvan........ Kyllä mä saan olla tällänen. Pellee touhuahan se on, mutta kyllä mä kuitenkin ihan luvan kanssa saan olla tällänen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En edes elättele enää minkäänlaista haavetta siitä että joskus se olisi niin. Vaikka haluan olla eunkwangin kaa ja blaablaablaa, niin kuule, se on julkkis ja se ei koskaan onnistu. Ja en mä näe itseäni koskaa kenenkää kanssa. Ei sitä tapahdu, koska parisuhde ei toimi jos on tämmönen. Ei mulla sillon sitä vastavuoroista rakkautta koskaan tule. Ei sitä voi tulla, kun mikään ei koskaan mene niin kuin muilla.

Mistä muut löytää poikaystäviä? Ja miks mua ei vittu kiinnosta? Mua kiinnostaa eunkwang, taeil, villu, ketä kaikkia nyt ajattelenkin. Ketä milloinkin. Mä rakastun ja mä sydänkipuilen. Ja sama uudestaan ja uudestaan. Kun mua ei VITTU kiinnosta muut. Ei kiinnostanut ryhtyä suhteeseen k:n kanssa. Ei näköjään kiinnostanut ryhtyä suhteeseen v:n kanssa. Ei näköjään t kiinnostanut. S torjuttiin. J:stä ei tullut mitään. T:lle selitin a:sta (ohjaajasta) ja myöhemmin timpasta. V:lle selitin villusta. K:n torjuin puhuen tõnusta jotain.

Niin sitä vitun poikaystävää ei koskaan tule. Ei musta tule normaalia. Piste.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Eipä muuta kuin pidät hauskaa yksipuolisten rakkauksies kanssa loppuelämän, ei siinä mitään pahaa ole.
 
Ylös Pohja