Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu että mun sydän on särkyny niin pahasti ja niin monesti et tää ei voi olla enää terveellistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
En uskalla kuunnella dear bride

Meinasin mut olin et ei helvetissä kykene
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
“Pidän sitä totena, tuli mitä tuli;
Tunnen sen syvimmän suruni hetkellä;
On parempi olla joskus saanut rakastaa ja menettää
Kuin olla täysin rakkautta vailla.”

-Lord Alfred Tennyson-


Bruh. En ole menettänyt yhtään ketään ikinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Siis minä olen rakastanut

Mut en koskaan ole saanut niiltä rakkautta

Joiltakin jotain, mutta ei voi sanoa että se olisi koskaan ollut yhtään mitään.

Ei voi sanoa että olisin sillä tavalla kokenut rakkautta. Ainoastaan yksipuolista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Tiedätkö se on niin helvetin jännä juttu että kun putoaa siihen sysimustaan kuiluun

Kuten nyt masatoshin kohdalla

Niin esimerkiksi joku yeji ei tunnu miltään enää. Vaikka olin ihastunu siihen. Mut nykyään en tunne mitään. Hädin tuskin kykenen ajattelemaan edes eunkwangia tai villua. Ajattelen kyllä, mut kuitenkin silleen melko vähän.

Kun se on silloin vaan se yksi ihminen. Yksi ihminen joka pyörii sun päässä. KOKO. AJAN.

en halua mitään muuta, en ajattele mitään muuta, en pysty tekemään mitään, mikään muu ei merkitse, ajattelen vain: masatoshia, masatoshia, masatoshia ja kaikkea mikä liittyy masatoshiin, toivon vain ja ainoastaan sitä että tässä kävisi vielä hyvin, koen paniikkia (nyt samanlaista kuin silloin eunkwangista) siitä etten varmaankaan saa sitä, siis syvää paniikkia, haluun huutaa, ja vajota maahan, mun vatsassa tuntuu sellainen perhosten tapainen tunne mutta se on oikeastaan enemmän ahdistusta, pelkoa, surua, mitä onkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Tiedän tän olevan sulaa hulluutta. Tiedän etten oo sen kaa ikinä.

Siks kai itkenkin.

En ymmärrä mistä tää johtuu.

Katon jotain asian beat ja katon sitä vaan silleen et en oo koskaan nähnyt ketään ihanampaa miestä. Vittu sillä on mun sydän kokonaan mut miten se voi olla niin. Jumalauta se omistaa mun sydämen mut miten helvetis.

Joo tiesin sillon kinopalatsin salissa et vittu tää merkitsee. Juuri tän kohtauksen aikana varsinkin:


Siis vittu se tuntui NIIN vakavalta. Samantien. Ei 😭 muistan sen alun jotenki. Oliks siin se joku kohtaus mis se poltti röökii. Nii olin sillee mitä oonks ihastunu siihen vai mitä tää niiku on. Ei luoja. Sit mun mielestä vielä pohdin sitä et mitä ihmettä tää niiku on, et oonks niiku ihastunut tohon hahmoon pelkästään, vai oonks niiku vaa sillee et se on niiko hyvännäköne vai mitä ihmettä tää nyt niiku on. Vai oonko ees ollenkaa ihastunu et tää on jotain muuta. Kaikkee tollasta mietin siinä hetken. Joo muistan sen röökikohtauksen. Olin vaan silleen tyylil "sentaro pelkästään.... Vai toi näyttelijä.... Vaiiiiii.. jotain muuta...... Vai vaikuttaako tää leffa vaa muhun niin vahvasti itessää... Vai onko se vaa komee eikä sen kummempaa... Mut miks tää tuntuu tosi tärkeeltä....." Kaikkee ton tyyppist. No en mä tiedä, mun mielestä näyttelijää ja hahmoo on vähän vaikeaa erottaa toisistaan, its kinda the same i mean sen komeus varmaan mun huomion siin kiinnitti niin jos se ois ollu jonkun toisen näyttelijän esittämä hahmo tuskin näin olis käynyt. So it was more like masatoshi than sentaro. Mutta en tiedä, ensiksihän en tiennyt sen nimeä kun ilmeisesti... Ehkä vasta siellä bussissa.. niin sitten sentaro oli ainut asia mitä siitä tiesin. Mutta tietenkin it was about masatoshi and not just his character.

Se tuntui vaan niin ihmeellisen syvältä jo tuossa, tuon kohtauksen aikana ainakin. Tuntui että jotain todella perustavanlaatusta oli tapahtunut.. muistan sen edelleen..


Ja ei ihme, että tuntui, ottaen huomioon että se on näin suuri rakkaus, että yhä tässä itken. Et voi olla tosissasi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Kun se että ilman sitä opettajaa noin ei olis käynyt. Mikä määrä asioita on pitänyt osua juuri kohdalleen että näin kävi ja istun tässä nyt, kirjoittamassa tätä ja pää kipeänä ja väsyneenä koska heräsin painajaisiin joka oli varmaan sekin masatoshin syytä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
I mean sanoisin että masatoshi on forever my love iha riippumatta siitä saanko sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Kun en varmaan koskaan oikeasti sitä saakaan mutta se on silti ikuisesti my love ja sekös vasta tuleekin satuttaa.

Tai, ehkä se ei ole. On kai sekin mahdollista. Aika kauan vain kestää :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Vuosia ja vuosia.

Uskallanko edes toivoa että 10 vuoden kohdalla pääsisi jo yli? Tuskinpa. Niin sitä aina pääsee hetkeks yli ja sit taas takasin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
Mutta en enää luota että se loppuu koska se alkaa aina uudestaan. En oo luottanut siihenkään pitkään aikaan että villu loppuu koska se alkaa myös aina uudestaan.

Ai kauheeta.

Savusuudelma.. silloin ei ollut villuakaan. Mutta masatoshi jo oli. Eikä eunkwangiakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,062
Reaktioarvo
2,928
-> nuku normaalisti
-> herää masatoshin ajatteluun
-> saa kokonainen runo päähäsi heti herätessäsi vaikka haluaisit vielä nukkua
-> kirjoita runo ylös silmät hädin tuskin pysyen auki
-> tiedä että tuskin saat enää unta vaikka kuinka haluisit
-> voi vittu
 
Ylös Pohja