Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Yleensä ne ei todellakaan tule noin. Toi tuli ihan automaattisesti ja lähes koskaan ei käy noin vaan joudun väkisin kirjoittamaan jotain jos haluan kirjoittaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Yleensä ei mitään sellaista kunnon inspistä mutta nyt vaan heräsin ja se oli valmiina mun päässä. Se vaan tuli jostain unen syövereistä siihen. Tai se taisi muokkaantua vähän siinä matkan varrella kun kirjoitin ja ajattelin sitä mutta silti se tuli jotenkin automaattisesti, tuntui ettei oikein tarvinnut edes yrittää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Herään vaan ja jotenkin unen läpi tunnen kuinka runon säkeet nousee täysin selvänä mieleen, helposti kuin mikä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Juuri näin täytyy kirjoittaa

Vaikka sillä ei edes ole mulle mitään merkitystä onko se hyvä vai ei, se ei ole mulle mikään juttu siinä. En kirjoita siksi että ne olisi hyviä. Kirjoitan siksi kun se on mulle tapa elää ja hengittää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Joskus en ymmärrä että on olemassa ihmisiä jotka ei koskaan kirjoita runoja..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
I mean haluaisin olla mahdollisimman anonyymi mutta kun pitäisi kirjoittaa näköjään eräs asia voi vittuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Mutta kummiski.

Toi runo tuntuu tosi tärkeältä. Siis oikeasti vaan heräsin ja mun päähän tuli heti ehkä neljä? Säettä tai jotain. Ne vaan tuli siis se tuntui että se koko runo oli valmis jo kun olin herännyt.

Tosiaan sit vähän ehkä unohdin joten se varmaan muokkaantui mut ei se mitää.

Miks toi tuntu jotenkin niin

Aahhh en kestä enää RUNOJA jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Siis miten Jos sua ei ois ollut sopii nii täydellisesti. Vaikka ilmeisesti se onkin jonkun kuolemasta mutta miksi toi vaan sopii täydellisesti masatoshiin ja tähän koko juttuun. Äh. Tosta tuli ihan masatoshi biisi. En tykkää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Siis katso nyt:

Ei sua minusta voi erottaa
Jäät osaksi mieleni maisemaa
Kiitos, kun olit totta hetken
Nyt mun täytyy tästä jatkaa
Vierelläni teet loppuretken
Vaikka se ois kuvitelmaa
Olet jokaikinen yön ääni
Osa lempeää valon kajoa
Kesäsateena saavut elämääni
En kuivuuteen hajoa
Oo valona mun tiellä
Silloin kun on vaikeaa
Hullummaksi oisin tullut vielä
Jos sua ei ois ollutkaan


Ei ihme että tuo on aiemminkin ollut sellainen biisi mitä oon kuunnellut.

Varsinkin kun kuuntelin tota juuri sen jälkeen kun olin kattonut sen asian beat.

Ja muutenkin toi biisi on vaan täysin. En tiedä miten mut se on ihan masatoshi biisi. Että kiitti vaan..

Miten ihmeessä noin voi käydä.

Siis omistatko edes elämää kun jäät noin kiinni näyttelijään ja se on sulle noin tärkeä.. mietin vain.. tyyliin elämäni rakkaus jne joten.. mitä vittua nyt taas

Siis näet yhden saakelin leffan vain ja se on sit siinä? Etkä pääse ikinä yli? Onko toi edes normaalia?

Vaikka olisin kerännyt kaikki voimat mitä mulla on enkä olis sen leffan jälkeen kattonu siit IKINÄ MITÄÄN, niin silti mä olisin muistanut sen miltä jo pelkästään sen leffan katsominen tuntui, ja olisin muistanut kuinka vahvasti ihastuin siihen jo sen aikana. Se olis silti aina ollut tärkeä case vaikka en olisi nähnyt mitään sen jälkeen.

Jokin siinä vain tuntui heti merkitsevältä. Ja ihmettelin miksi koska kyseessä oli vain jokin random japanilainen elokuva. Ja sen random näyttelijä. Tiedostin jatkuvasti sen olevan täysin random ihminen, siksi ihmettelinkin miten se tuntui siltä. Heti. Jeesus. Tuntuu että taisin kävellä aika horjuvin askelin sieltä pois..

En voi ymmärtää miten se tuntui niin kummalliselta. Etenkin siinä yhdessä kohtauksessa. Tunsin niin ihmeellistä kaipuuta siihen enkä ymmärtänyt miten, koska en tunne sitä. Se kaikki oli vain todella outoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896

Helvetti miksi se näyttää tolta, en oo ikinä nähnyt ketään komeempaa.

PAITSI:

🤦
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Eih 😭 jostain syystä kun ajattelen masatoshia meen takasin filosofian luokkaan 😭😭 mutta en tiedä jos siellä sitten oli muunkin aineen tunteja silloin, siinä samassa luokassa. Varmaan.

Joka tapauksessa. Se yksi ja sama luokka mihin mun mieli palaa jatkuvasti.
 
Ylös Pohja