Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922

Jees oon itkeny tässä koko illan tota miestä

En meinannu päästä ylös lattialta lol

Tää on tää ku itket niin paljon et oot ihan tukossa ja sillee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Sanon vaan sen, että eunkwang ja masatoshi taitaa olla mun hirveimmät sydänsurut. No villu tietysti. no hui ja yuto tietysti.

Koska yutoo itkin maaten lattialla silloin.

Koska huin takia kuuntelin jotain heartbreak biisiä ja itkin kuin hullu.

Villuu itkin sillon kans sen koko saatanan illan jne.

Mut ehkä vielä astetta hirveempää on ollu eunkwangin ja masatoshin takii.

Ne on todella samanlaisia, nää sydänsurut. Itkin ihan samalla tavalla masatoshin takii ku eunkwangin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Ihanaa, mulle ei ole tapahtunut mitään muuta rakkaudessa kun sydänsuruja. Sitä positiivista en oo saanu kertaakaan. Ei onnellista rakkautta, yhtään kappaletta. Ainoastaan sydänsuruja. Tähän asti.

Ja mun pitäis olla kiitollinen jostain viel?

Joo kiitos ihan helvetisti siitä että joudun heräämään joka aamu tähän tuskaan. Ei vois olla paremmin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Koska masatoshissa ei oo tarpeeksi, niin se on niin ihanaa, että kaikki mun kodit lähtee alta, paitsi se actual koti. Siis koti ei, mutta nuo kaksi paikkaa on mulle koteja samalla tavalla. Niin tuntuu siltä että menetän kotini. Taas.

Kyllä ei meinaa jaksaa enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Menetän kaiken. Siltä musta tuntuu. Joko menetän, tai en alunperinkään saa, kuten masatoshi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
No mitä vittua.

Näin taas unta masatoshista. Mut mikä on outoa, niin mua suretti yöllä ainakin paljon vähemmän se enää, koska, usko tai älä: mulla taas nousi ihan yhtäkkiä toiveikkuus. Se toiveikkuus oli siis lähtenyt aiemmin ihan kokonaan, mut sit yöllä kun menin nukkumaan niin yhtäkkiä huomasin että olin taas toiveikas ja uskoin siihen että jonain päivänä. Mul oli taas ihan hyvä olla, vaikka tietysti ikävä silti tässä hetkessä.

Aik omituista. Se toivo on täysin poissa ensin, kokonaan, sitten jonkin ajan kuluttua se ilmestyy uudestaan pintaan.

Nyt ei oo taas sen suhteen mitään hätää kun toivoa on, dont ask why, mutta se vaan nousi automaattisesti pintaan. Sellanen ihmeellinen, järjetönkin toiveikkuus, mutta se vaan tapahtui itsestään. Huhhuh.


Nyt ei siis niin itketä se paljoo, mutta arvaas vaan kun heräsin niin jossakin vaiheessa eunkwang hiipi mieleen ja muistin sen changsubin sisko jutun ja olin super kateellinen siitä et se on saanu viettää aikaa sen kaa ja sit mulle tuli kauhee kaipuu eunkwangiin taas joten.

Nyt alan itkee sit sitä jos en masatoshia.

Aina jompaakumpaa pitää kuitenkin itkeä.

Mut kuitenkin oon yllättävän iloinen koska noh, toiveikkuus masatoshista? Enkä tiedä mistä se toiveikkuus tuli mut tuli vaan. For no reason.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Kaikista mieluiten älä ikinä rakasta yhtäkään miestä mutta vielä pahempi on rakastaa kahta miestä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Siis en ymmärrä miten nimeltämainitsematon opettaja saattoi tehdä mulle näin XD that person is the reason why... Siksi rakastuin masatoshiin..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Mutta luulen että tuun kantaa tätä toivoa mukanani vuodesta toiseen, varmaan ikuisesti, masatoshin suhteen ainakin, koska oon nyt jo 8 vuotta onnistunut aina uudelleen ja uudelleen herättää toivonkipinän sieltä. Niin kai se jatkuu sit aina tulevaisuudessakin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
On muutama biisi jotka auttaa tässä tilanteessa taas, tai ainakin PITÄISI auttaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Huhhu jos 8 vuotta onnistuu herättämään toivon uudestaan ja uudestaan.. niin se on kyllä jännä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Tämähän on ihan selvä. Varmaan silloinkin kun itse olen 40-vuotias ja se 72-vuotias, niin ajattelen että: no, ehkä joskus kuitenkin vielä oon sen kaa. Fine :D
 
Ylös Pohja