Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Mulla on kyllä hyvät esikuvat kuten jenni ✌️✌️✌️✌️ ei tarvi ahdistua kun miettii että sekin on aika cool tyyppi niin jos oon samanlainen kun se eihän mulla mitään hätää ole 😇

"
Sauli valmistuu yliopistosta oikeustieteellisestä. No joko se Jenni on syntynyt? Kohta, kolmen vuoden päästä hän syntyy!

Sauli saa varatuomarin arvon. Tänä vuonna Jennikin jo syntyy, jes!

Sauli saa toisen poikansa. Esikoinen on viisivuotias. Tuleva Jenni-puoliso on nyt kolme vuotta vanha."

Tää on hyvä ✌️🫠😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Ja jos kukaan urputtaa mitään niin voinhan aina sanoa että no minähän vain seuraan jenni haukion esimerkkiä 🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Eih minä hajoan

Törmään ihan joka paikassa sanaan jojo

Nytten

Ensin siinä lasten tentissä
Sitten matt rosen videossa
Sitten täällä varasijassa oli jokin (läppä) keskustelu siitä että "vedän itseni jojoon"
Sitten nyt äsken youtuben etusivulla oli joku cover jojon leave get out biisistä...

Mitä vielä?

Alkaa HIEMAN ärsyttämään 🫠🤌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Huoh

Eilen itkin joka kerta kun katoin kuvia masatoshista.. en pystyny estää sitä itkemistä..

Nyt hymyilen kun katon niitä (toisaalta myös kärsin lol) ja naamaan sattuu se hymyily ????????????

Joo whatever then
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
No nyt masatoshin listalla on sekä maailman tuulet vie että tuulikello jotka on täysin vastakkaiset biisit kun maailman tuulet vie on se epätoivo biisi (ja hanat aukeaa) ja tuulikello on se toiveikas positiivinen biisi wtf..

Ilmeeni kun:

Maailman tuulet vie: 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Tuulikello: 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

Että silleen
 
Ylös Pohja