Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Season 5 No GIF by The Office

😩😂😩💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
25 mut silti ei tunnu kovin aikuiselta

Arvaa kuinka lapsena ton ikäiset miehet näkee mut XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
It wouldnt make sense at all to Be with someone like that
Then why tf does this happen to me? Mikä vika mul on aivois
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Mä tiedän et jos olisin ton ikäisen miehen kaa mul ois sisäisesti kauhee paine olla vanhempi tai olla jotenkin kypsempi ku oikeesti oon

Sit taas eunkwangin kaa ei ehkä olis niin hirveesti painetta tai ehkä senki kaa vähän onha se 8 vuotta vanhempi mut ei niin paljon kosk se on MELKEEN samanikänen ku mä :D

Se samanikäsyys siin on joku juttu et tuntuu et voi hengittää tiiäks

Paitsi että tiedän et en pystyis hengittää monen 25 veen kaa kosk ne on paljon kypsempii ku mä. Oon ite kuitenkin niin lapsellinen ja pehmo ja en ees pysty tekee töitä nii. Tai sit ne o jtn weird asf bilettäjii ja oon vaa sillee mitä vittuu. En pystyis olla oma itteni sellase kaa. Mä oon nii soft tai sellane. En pystyis olla sellasen kaa joka tuomitsee mun lapsellisuuden. Mä vaa jostai syyst oon sellane. En oikeesti ole yhtään aikuisen kaltainen. Iän puolesta oon 25 mut oon vaa jotenki outo. En oo ees seksin suhteen kauheen aikuinen koska tarviin paljon aikaa ja turvaa ennen kun sellanen olis edes EHKÄ mahdollista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Sillee mua pitäs suojella esim seksuaaliselta sisällöltä, väkivaltaselt sisällölt ja kauhult samalla tavalla ku lasta. Ku traumatisoidun niinku joku lapsi sellasest. Tiäks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Ja tarviin sellasen super turvallisen puolison jos ees sellasta ois in the first place
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Ja sellasen jolle on ok et oon sellane ku oon. Ja sellasen joka ei ajattele et mun pitäs olla kypsempi henkisesti..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Sillee ikäeroki on fine jos vaa se käy et mäki oon sellane ku oon enkä käyttäydy aikuismaisesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
En kuitenkaa voi sille mitään että oon vitu rakastunu masatoshii

Mut eipä siin mitää huolta ku en kuiteskaa tuu olee sen kaa, ainakaa vielä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Tbh its not even about the age

Because id want him no matter his age
If he was the same age as me right now

Of course i would want him

HES ALWAYS BEEN SO HANDSOME

and ill want him when hes 90 idgaf hes the love of my life

Okay you cant like someone that much.. stop..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Aavistusten kannalta eunkwang ja masatoshi on jotenki ihan selviä keissejä mut en vaa VOI uskoo sellasta :D vaikka ne kuinka selviä aavistuksia olis olluki

Taas villu ja timppa ni niiski oli aavistukset mut en oikee ota selvää meinaakse sitä et tulisn olee niide kaa

Ku taas mun mielestä eunkwangist ja masatoshist oli jotenkin niin selvät aavistukset

Etenki se kuka keksi rakkauden, tai ehkä se on sattumaa, mut kun en tienny et se o masatoshist mut sit aattelin et se kuitenkin on tulevaisuudessa jostai ja sit tuun olee sen kaa tai tällee. Tai sellain se jotenki meni.. enkä tiennyt et se on masatoshi. Ja sit ku yhistää nää kaikki muut mitä on tapahtunut siit, ne aavistukset. Mut ei. En pysty uskomaa mihinkään aavistuksii. Ne vaa tuntui nii selkeeltä...... Eunkwang kans vtun selkee............ Aivan selvä homma. Mut en suostu uskomaan..
 
Ylös Pohja