Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Niiku pari tyyppii jotka kiusaa mua niin pahasti et kukaa muu ei ees pysty samaa

Onko se ny todella eunkwang vs masatoshi taistelu 😭 en jaksa elää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928

😰😰 Tunne ku katot tätä ja oot sillee "MASATOSHI 😭❤️ eiku" siis kun tarkottaa eunkwang mut silti juuri sen toisen nimi ilmestyy päähän. Mielenkiintoinen ilmiö. Sillonki mul kävi se et olin jotenki kai et "villu.. eiku eunkwang.. eiku siis timo" tai jotai ton tyyppistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Mun "official pappojen kuolaaja" ei enää päde jos eunkwang ja masatoshi on enää ainoot ja ainoastaan masatoshii voi sanoo papaks, lmao vaihdan sen "papan + eunkwangin kuolaaja" hahahahsshwhwhhhwh XD

XDXDXDXEXDXDXDD FRFR

Enköhän mä kohta taas kuolaa timoa luulisin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Mut masatoshi kuumin

Eiku.. eunkwang... Eiku.. masatoshi.. eiku.. eunkwang... Eiku.... Masatoshi.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Miks se aiheuttaa mussa romanttisia tunteita ja ennen kaikkea miks se aiheuttaa mussa seksuaalisia tunteita kosk aina ku muistelen mitä pervouksia oon siit aatellu ni oon sillee eih mä en ees haluu muistaa :DDDD its a whole adult movie playing in my head 🙄🙄🙄 please when did i become such a whore i don't understand



Ja turha yrittää olla niinku muka pelkästään eunkwang olis tehny must kiimasen eiköhä ne huit ja yutot ja timpatki oo ihan oman osuutensa myös tehny ainakin aikoinaan
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk MIKS

IM SO SORRY
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Miksi mä oon tällänen

Oikeasti miksi oon niin häiriintyny

Oon tosissani

Mul ei oo kaikki hyvin, en oo normaali, mut miks?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Ei ei ei ei ei kukaan voi kuolata julkkista näin pitkään puhumattakaan masatoshi jutusta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
"käy äänestämässä, äänestäthän... V*ttu kohta en äänestä ollenkaan" paras biisi tähän hetkeen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
"käyn äänestämässä kera jättimäisen vitutuksen, vain siksi ettei tarvitse kenenkään nillittää, että valitan asioista vaikken äänestä" :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Ai kauhee mähän sanoin et kuolaan kohta taas timoa

Mistä se nyt tuli mieleen

Ehkä vain Suomesta

Kun tuntuu että se on nykyään yksi harvoja suomalaisia xD kaikki muut jostai hevonhelvetistä
 
Ylös Pohja