Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kultakehykset XDDDDD
voin kertoa etten samaistunu silloin tähän ihan samalla tavalla kuin nyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"but when they love me" jne jne

Me with masatoshi and eunkwang lmaoooooooo

Im joking
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Why do i have feelings like THIS (sexual) even though i dont even EVER want intercourse

Makes sense
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oikeestaan... Nothing is really about sex. Nothing is really about a relationship even. Kaikessa tässä on oikeestaa vaa kyse siit et pystyn elää näinkin, ilman eunkwangii, ilman masatoshii, ilman niiden kosketust, ilman niiden rakkautta, if i have to i can. Enemmänkin on kyse vaa siit rakastan niitä. Oli se sit kaukaa tai lähelt. I dont even care. Ill always have these feelings. Ja se main pointti on just vaa se et ill probably always love them. And you know thats enough. It kinda hurts but ill be alright anyway. Jos ne ei lopu nii ne ei lopu ja seki on ihan ok. Jos en saa niit ni en saa niit ja seki on ihan ok. Mut oon vaa melko varma et nää tunteet silti kestää ikuisesti. Ja no tuntuu tällä hetkellä kyl ihan siltä et oon yksin ikuisesti mut ei sekään haittaa, miks haittais.

I mean yeah it sucks loving someone from afar but still.

Its not like i have some goal. I dont. Sex is not the goal, or even a relationship. Toki haluisin olla lähellä ja koskettaa mut ihan sama jos sitä ei tapahdu. Nothing matters. Koko homman pointti on et oon vaa ihastunu ja kaikki muu sit tapahtuu jos tapahtuu. Oon vaa ihastunu ja todennäköisesti tää jatkuu koko mun elämäni yksipuolisena ihastumisena. Ja jos sen on tarkoitus olla sellasta nii sen on.

Pointti on se että oon vaa ihastunu ja se on sellasta. En vaadi enempää. Jollain oudolla tavalla seki riittää et saan ees kattoo tollast ihmist. En edes koe ansaitsevani olla sellasen kaa mut mun sydän kyl kaipaa hulluna.

Mut emt vaik en ikin sais niit kukaan ei voi viedä sitä pois mitä ne merkitsee. Kai mul silti viel on oikeus tuntee mitä tunnen. Esimerkki: vaik eunkwangil ois jonai päivänä vaimo enkä IKINÄ sais sitä itelleni. Nii mitä sit. Joo no ei kai se vittu paljoo sattuis *sarkasmi* mut mitä sitte. Oikeesti, mitä sitte. Vaik sil kuinka olis vaimo esim. Nii ei se silti ikinä poista sitä mitä se mies mulle merkkaa, ja merkkaa aina. Se ajatus murskaa mut, mut mitä sitte. Kaikest selvii. Ja jollain tavalla se on jo "mun", ei varsinaisesti mun mutta ainakin se on mun ihastus ja sitä kautta "osa mun elämää" vaikkakin kauempaa. Sama masatoshin kaa. Seki on osa mun elämää kuitenkin, vaik se sattuu et se on helvetin kaukana. Joten niinku tavallaa theyre always in my heart vaikka ne ei koskaan oliskaa fyysisesti lähel eikä tunne mua ja tällee. Mut mitä välii millää tollasel. Idc anymore.

Tulee olee nii hauskaa jos eunkwang menee naimisii jonku toise kaa joskus xD tuun kyl nauraa hysteerisesti varmaa

En jotenkin osaa ees kuvitella, tuun varmaan itkee tosi kauan ja sit vaa jotenki totun siihe mut oon edellee varmaa sit kiinni siin tai jtn
 
Ylös Pohja