Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vaikeinta tässä kyl on rakastaa kahta.. yhen rakastaminen viel menis jotenki paremmin. Mut kaks, tai useampi.. tuntuu jotenkin aina tosi paljon siis ihan vitusti vaikeemmalta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mieti jos saisin toisen ja toista en ikinä

Sit vaa sillee jos se ois vaik eunkwang

Nii sillee jauhaisin sille varmana masatoshist

Ei oo yhtää realistinen skenaario et voisin olla hiljaa noin tärkeestä tyypistä mun elämässä..

Joo, oisin VARMASTI koko elämäni hiljaa masatoshist, en varmana kertaakaa mainitsis sitä eunkwangille.. en tietenkään:D ei kuulosta kyllä kovin uskottavalta

Todennäköisesti itkisin sitä asiaa sille aina XD sit se ois sillee ei jumalauta en pidä tästä XDDDDDD aaaaaaaaahahaha

Tota tuskin tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu kelaa jos saisin molemmat mut eri aikaan

Eka oisin masatoshin kaa sit erottais ja myöhemmin eunkwangin kaa sit

Vittu siitä erosta en pääsis yli ikinä

En voi ees kuvitella

Jos niin kävis

Ei helvetti

Ei olis ikinä mahdollista päästä siitä yli ja mä voin sanoo sen ihan varmuudella

Oikeestaa tässäki tapauksessa jos en ikin ees oo sen kaa ni voin sanoo lähes sata prossaa varmuudel etten oo ikinä yli masatoshist

Ei oo mahdollista päästä siitä yli

Tuskin eunkwangistkaa

It fucking kills me mut en ikinä pääse yli niist, mä oon lähes täysin varma siit

No, katotaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis VAAN NÄYTTELIJÄ

jota et oo ikin tavannu

Nii mä en ymmärrä miten se ees on mahollista mutta näköjäänhän se on mahdollista helvetti xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mua ahdistaa miten erilaista mun elämä on.

Mua ahdistaa se aavistus eunkwangista ennen kun ihastuin siihen, tai ainakin ennen vuotta 2022.

Mua ahdisti jo silloin se ajatus että olisin muka niin spessu että mulle vois muka käydä noin et joku random julkkis rakastuis muhun jonai päivänä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Olin vaa sillee en todellakaan oo mikää spessu, en ees kaunis. Tai siis toho tyylii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sillee hello oon vaa tavallinen suomalainen tyttö, joka elää tavallista elämää. Niin mä ajattelin. Et miten joku julkkis vois rakastua muhun. Aattelin et tän on pakko olla valetta mut miks se tuntuu nii todelta.

Kelaa milt tuntuu saada sellanen aavistus joka tuntuu tyylii täysin todelta..

Ihmisestä joka on täys random sulle.

Ja josta kuitenkin tiedät et se on joku julkkis näköjään sitten.

Ja ite oot vaa tavallinen suomalainen tyttö. Ja lähet kotiin sielt paikast mis kävit, ja meet vaa bussil himaa sillee ku kaikki muutki, ja mietit et ai MINÄ oon tulevaisuudessa jonku julkkiksen kaa??????????




Niinku hv oikeest
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Miten se tuntu nii silt et niin on tarkotettu vaik se oli kauan ennen 2022
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja nyt oon vaa sillee voi rakas ja sillo olin vaa sillee kukaha vittu se mies on. Tai et niiku et millanenha se on. Vaikka nimen tiesin ja äänen..


Mut ei se kuitenkaan tapahdu oikeasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Samoin se leffateatteris istuminen sillee miks must tuntuu et toi ois mu mies



Ja varsinkin se kuka keksi rakkauden oli ihan vitun PASKAAAAAAAAAAA koska en tiennyt et se oli masatoshist nii sit se enemmän niiku todistais sitä et se olis totta koska mun oma rakastuminen siihen ei vaikuttanu asiaan, koska en tienny et kysees ees ois masatoshi

Kirjaimellisesti vaa se vitu biisi ja tiesin et se joskus merkkaa enemmän, jotain

Se on nii distinct muisto

Tiesin et siin oli jtn outoo, se tuntu nii oudolt

Ja sit aattelin et sen kans tuun olee en ehkä costin.

Nii tarkottaakse muka et tuun olee masatoshin kaa? Vittu TUSKINPA.


mut nii.

Costin kohdalla se oli oma lukunsa mut muistan ku aattelin et tää on tärkee hetki myös costiin liittyen mut tiesin et se biisi liittyy tulevaisuudes johonki iha toisee

Tää on kauheeta

Mua pelottaa tollaset
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Miks tunsin niin? Muistan viel kuinka se sillon tuntui et on jännä nähdä miten tää sit menee, et jään odottaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Turpa kii idiootti, sul ei oo toivoa YHTÄÄN. Ei YHTÄÄN. pääs kii ja tapa ittes vaik mieluummi. Lmao vihaan itteeni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Et sul ois tsäänssei ei todellakaan

Ja vähiten siks et oot vitu ruma xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao kukaan mies ei muhu koskis pitkäl tikullakaa vaik onki jo koskenu muut miehet ku noi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928

Minä kun olen seikkaillut mapsillä niissä paikoissa. Pari puistoa, ja sen keikkapaikan läheisyys (kuka keksi rakkauden jutska). Sitten se puisto missä tapahtu se masatoshi aavistus. Sitten se puisto missä tapahtui se kwang aavistus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta eihän ne toteudu 😬😬😬😬😁😁😁😁😁😁 eihän 😁😁😁😁😁😁😁😁
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Scared Good Mythical Morning GIF by Rhett and Link
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eiku katoin wow dance practice ja olin sillee hah dont get nervous stay cool like a swimming pool its not even gonna happen hhhhhh

Niiku tähä tyyliin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tää on vitsi mut: Nevermind i only want robbie tripp cause hes the only guy who has ever made me feel beautiful XDDDDD well not really. There was also the one guy and maybe that other guy irl but yea. Ok so a few guys have done that but not very many and for sure i know eunkwang would never even like me cause im too fat lmao. I wish he would but he would never lmao. XDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
So i might not want robbie tripp but i want someone whos like robbie tripp. Tai niiku sellane joka pystyy saamaa mut tuntee itteni yhtä kauniiks :D and honestly its just through a song lmao mut mä vaa tulin aatelleeks et jos mulla olis poikaystävä nii se ois kiva jos se sanois ton tyyppisiä asioita tai siis vaan silleen ettei mun tarvis pelätä mitä se jätkä aattelee must oikee, vaa et se tekis selväks et se tykkää must oikeesti. Ja et se pystyis neutralisoida kaikki mun epävarmuudet samalla tavalla ku Robbie pystyy musiikillaan XD vaik sen biisit onki semmosii lmao mut silti äsken kuuntelin big girl banger ja mul harvoin on näin huoleton olo mun kropasta 😭 et haluisin mun poikaystävält kyl sit saman fiiliksen tiäks.


Mut honestly ei tuu olee poikaystävää joten ei hätää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Et niiku jos ois nii mieluummin sellane poikaystävä joka ois ennemmin sillee "i like your body a lot" tai jotain vastaavaa kuin et "i like your body but you would be more beautiful if you lost weight"
 
Ylös Pohja