Ainoastaan jos voisin olla varma et kaikki on ok ja sitÀ ei haittaa se et oon vÀhÀn tÀmmönen erikoinen nii sit varmaa ois fine
Sellai et sen pitÀs hyvÀksyy mut tÀysin nii sit en ehk olis uncomfortable
Ja fr tÀÀ sama pĂ€tee toisinki pĂ€in ei mua HAITTAIS ollenkaan jos se ois niin pĂ€in et haluisin ite koko ajan ja se ei haluis ollenkaa. Ei mua haittais se. Kuolaisin sitĂ€ mut sit mulle riittĂ€is pelkkĂ€ romanttinen lĂ€heisyys iha hyvi. Jos se ei haluis mitÀÀ ni se ois tĂ€ysin fine ja oisin vaa sen kainalos ja silittĂ€isin sen hiuksii ja pussaisin poskelle đâ€ïž toki saattaisin olla sillee uh sen lĂ€heisyys kyl kiihottaa mut ei oo mikÀÀ ongelma jos ei oo seksiĂ€. Ei se mulle ole ongelma niin ihmettelen ihmisiĂ€ joille se on oikeesti ongelma. MĂ€ pĂ€rjĂ€isin ihan loistavasti ja pĂ€rjÀÀnhĂ€n nytkin ihan hyvin :D en vain voi kĂ€sittÀÀ mikĂ€ siinĂ€ on ongelmana ettet pÀÀse panee kumppanis kanssa? Jos toinen ei tahdo niin ei tahdo, end of discussion. ĂrsyttÀÀ sellanen.
En mÀ ymmÀrrÀ mikÀ siin on kamalaa. Mulle ainakin pÀÀasia on vaa saada olla sen ihmisen lÀhel. Seksi ei oo missÀÀn nimessÀ vÀlttÀmÀtöntÀ millÀÀn tavalla. Vaikka olisitki kiihottunu silti nii mitÀ se haittaa.
Tosin mun on hirveen vaikee kuvitella sitÀ todellista tilannetta kenenkÀÀn kaa. Pystyn tuntee vaa miltÀ se tuntuu mun kuvitelmissa. En tiedÀ todellisuudessa lÀheisyyden tunteesta mitÀÀn. Paitsi niiden kaa joiden lÀhel oon ollut mut se nyt on vÀhÀn eri asia eikÀ ne jutut oo kestÀnyt myöskÀÀn pitkÀÀn. Olinhan toki j:n lÀhellÀ mut ehkÀ vaa kerran, sillai niiku sen kainalos siin vÀhÀ. Nii emmÀ tiedÀ milt tuntuu suhde. Tai edes sellanen mikÀ on menos sinnepÀin. Koska mikÀÀn niist jutuist ei kestÀnyt niin pitkÀÀn ja ehkÀ """"vakavin""" oli se v keissi mut ei sekÀÀn ollu mitÀÀ seurusteluu. Ja onneksi ei edettykÀÀ seurusteluun.