Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Mä EN edes tiedä että mitä mä äsken ajattelin tai olin tekemässä tai jotain. Jäi häiritsemään jokin mutta ei kai sitten mitään..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Mitä VITTUA

i pray to god
.
HoW THIS...... I-

Hengästyn kun mietin ETTÄ OON KUUNNELLUT BTOB tosi kasuaalisti jo aika kauan AAAAAAAAAAA I KNEW IT I KNEW IT IN MY SOUL 😭😭😭😭😭😭😭😭

GOD SAVE ME
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
mun päässä soi missing you ja mun mieli menee näin: snsnsnsnsn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Tää on taas näitä hetkiä kun tuntuu että asiat ei ois voinu mennä toisella tavalla...........
.


There was no chance

Oh my good god

Nään mielessäni vaan sen hiton ajan ei luoja...... Muistan vividly kuinka olin silleen hah rupeenkohan joskus tykkää tostakin yhtyeestä...........

Please

Please.................................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Basically tää oli nyt kyllä yuton syytä.......... Ja algoritmin....... Voi vittu.... Nimittäin youtuben jossain etusivulla oli se saatanan "kino doesnt know and yuto doesnt either" video ja siinähän oli sit ek ja olin silleen "😳" koska olin heti sillee and i oop-

Basically

Se oli taas niinku heti kerrasta poikki melkeinpä

Ei vaan siis for real sen videon loppupuolella viimeistään olin jo sillee "i MIGHT have a crush on him too" please help

I did not expect this

Aaaaa sitä paitsi se vidi missä hui wooseok ja jinho laulaa shine + missing you 😭😭😭😭😭 it killed me it was too much for my HEART

STOP THIS SUFFERING oh my freaking hecking heck

Mutta siis selasin spotifytani ja löysin l:n listan ja sielläpä oli nämä biisit:



Just like i said.

+ Oon varma et oon tätä missing youta kuunnellu mut en löytny et millä listal se ois mut muistan ton kuvan ja muutenki oon 99 prossaa varma:

So basically i'm dead inside right now

.................

Ainii PLUS kuuntelin wow joskus....... Toukokuussa ehkä tai jossain tässä ihan jokin aika sitten, kosk muistan niin hyvin et katoin sitä youtubest ja + youtube näyttää et oon kattonu sen joten kai mä sit oon kattonu sen :DDDDDDDDDDDDD ja muistan sen ugh olikohan se viel sillon ku mul oli ihan SAIRAAN paha olo ja sit yritin piristyy tai jotaki eikä se ehk oikee auttanu tai en tiiä :DDDDDDDDDD OH LORD

WHAT 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 en tiiä mitään en muista mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Niiku ei ei ei ei ei :DDDDDDDD nyt

Pelottavaaaaa tosi tosi pelottavaaaa D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
PLEASE

Ek: i'm btob in the leader
Hui: i am lido... Ah pentagon of lido, thank you

................. WHAT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Tulin siihen tulokseen että mulla on traumat jo melkein kaikista cube biiseistä........ So THANKS FOR THAT.

Also why this exist i don't feel good:

Also why this exist:

Um sure :D

Ah mut... En tiiä miks mut heart to heartil on special place mun sydämessä IDK IT'S JUST SO-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
My hand do be shaking tho

😬😬😬😬😬😬

I don't know what the hell i'm doing and what is happening but ok 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😳

Just wanna cry 😔😔😔😔😔😔 bro 😩😩😩😩😩😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
BRO WHAT

minä joka kerta tos shinwonin kohassa do or notissa: I'M OK! 😭 KACHIKACHIGAAAA😭

en siis tiedä mut se kuulostaa tolta :DDDDDDDD joten kirjotan sen kachikachigaa XD

Please 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Idk this tho

The truth is you could slit my throat
And with my one last gasping breath
I'd apologize for bleeding on your shirt 🙄

Uhhhhhghh i love that song still aghhhhhjjh

And also mikä se yks erittäin mainio kappale olikaan gosh muistin sen äsken mut nyt oon sillee whattttttt the
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Oh this was The one i was thinkinnnggg

Mutta siis. I WON'T get over you mutta siis voihan sitä aina yrittää valehdella 🥺 sure sure i'm over you. Been over it for a long time already 🙄😒
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Please pray for me it's like i somehow saw all of this coming

Ja miks must vaan tuntuu et kaikki kulminoituu nyt tähän niinku tää on joku THE juttu mun elämäs?? Noi kolme??? Siis??? Bye-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Mä oon iha niinku oisin kokenu tän saman miljoona kertaa jo aikasemmin

Ja no siis oonhan mä mutta eri tyyppien kans i guess :DDDDDDDDDD mut ei ku siis btobissakin on jotain niin tuttua oon varma et oon jotenki aiemmin jo ollu tässä tilanteessa vaikka tuskin oon voinu olla mut mitä helvettiä nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Ah se tunne kun näin niin sekavia fever dreams kinda tai se oli outoo ja sit olin ihan tolkku pois ja ihmettelin et mihin todellisuuteen mä oon heränny nyt taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Listen i don't CARE about anything

Emt kosk sen jälkeen ku olin nähnyt tän niin tiesin et this is gonna be really bad:

And now.............. Idc anymore 🙄😔

Ei se silti mikään ainut oo ja mun tunteet noit kahta sankarii kohtaan ei oo lieventyny edes tipan tippaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Oon vaa sillee jiyong who
Han jisung who
Bangchan who
Dahyun who
Jeongyeon who
Hoseok who
Eunhyuk who
Leeteuk who
Chittaphon who
Jinho who
Kino who
Taeil who
Johnny who
Hueningkai who

Anyway you got the point
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
What the heeeellllll

En vaa voi sietää sitä miten kaikki merkitsee mulle niin paljon tää on niin helvettiä kun voi olla


Mut en tiiä miks mulle tuli sellanen olo ku katoin tätä et "emt this is the theme song of my life ja kaikki menee hyvin kuitenkin":

Siis silleen koska muistaakseni se on englanniks jotenki about että
"I miss you and another day goes by
I miss you and another year goes by"
Jne jne niin öö joo kieltämättä tietyllä tapaa biisi josta saan voimia..koska lets face it that's all i have ever known in my life. En osaa ees selittää mut. Kaikki merkitsee niin liikaa.

Daisy on myös ainakin siinä mielessä hyvin merkittävä kappale koska on niiiiiiin angst ja juuri sitä mä tarviin koska mun elämässä kaikki on juuri tätä kuten jo totesimmekin äskeisessä.

Kaikki tollaset angst kappaleet nii oikeest bring it on that's me.

Ja tää menee näköjään pahemmaks vuosi vuodelta tai jotain. Aiemmin mulla sentään oli toivoa mut se toivo on nyt kyl hiipunut. Tai jotenkin oon nykyään jo niin dead inside ja "turtunu" kaikkeen et en jotenkin........ Emt.

Mut siks onki niin tärkeetä että on edes joitakin biisejä jotka saa sut tuntemaan et kaikki tulee menee hyvin. Tai niinku et on just tollasia jotka tavallaa riipasee mut silti se on niin..... Jotenki sydäntä lämmittävää kuunnella tollasia super angst kappaleita.

So emo 💀🤦


Ja sitten toki on monia muitakin tärkeitä, esim helium (ei oo kylläkään kpoppia) on sellanen biisi mitä oon nyt viime aikoina kuunnellu tai no en paljoo mut siis silti ku se tuli mun jollai soittolistal ni siit yhtäkkiä jostain syystä tuli vaa yutoon liittyvä biisi. Ja kun kuuntelin sitä ni mulle tuli oudosti sellanen olo taas et kaikki menee kyl ihan hyvin. Ehkä se on typerää ajatella niin kun ei kuitenkaan mene mutta emt. Eihän asioista tiedä et mitä tapahtuu. On vaan kuitenkin sellanen fiilis että en tuu koskaan edes tapaamaan ketään keitä rakastan ja se siitä. Siinä oli mun elämäni suurimmat rakkaudet :D tää tuskan määrä on sanoinkuvaamaton mutta en voi nyt taas vajota takasin sinne missä olin silloin just ennen kun katoin sen kohtalokkaan vidin mis oli myös ek. Kosk sillon just ennen sitä olin aivan vitun pohjalla taas. Se oli hirveetä, itkin vaan ja tunsin että kuolen tähän. "Hauskinta" on se että mul on niin usein nykyään sekin että en pysty vaan nukkua. Ihan sama mitä teen mutta o vaa sellai et en pysty nukkuu. Oon niin ahdistuneessa tilassa 24/7 eikä mikään tunnu todelta ja tuntuu että tuhlaan vaan aikaa. En saa elämässäni koskaan mitään. You know what i mean. Oon syvällä rakkauden syövereissä noiden eräiden takia ja ne asuu hevonvitunkuusessa ja mä vaa hajoilen tääl sataan vitun osaan sirpaleiks ja koen koko ajan epätodellista oloa ja eksistentiaalista kriisiä enkä ymmärrä mistään mitään ja unetkin tuntuu todellisuutta todemmilta enkä enää usko siihen että on edes olemassa yhtään mitään. Probably everything is a hallucination. En osaa selittää mutta joo.

Ei kukaan voi olettaa että selviin järjissäni.

Sen takia mua niin paljon ahdistaakin kuunnella kun jotkut puhuu tämmösist asioist niin kevyesti. Ja oon vaa sillee "...... It's not light, it's not funny" niinku oikeesti shut up :D tai siis tietenkin voi vitsailla ja vitsailenhan minäkin mut joku siinä sattuu mua niin paljon että jotkut suhtautuu actually julkkikseen ihastumiseen sillain niinku sil ei ois väliä. Tai niinku se ei jättäis ikuisia ja vitun syviä haavoja suhun. Toki kaikki ei oo sellasia ku minä ja srsly kaikille jotka ei oo tämmösiä ni haluun sanoa että vittu onnittelut sen johdosta koska tämä on vittu helvetillistä. Kyllä mä tiedän et ihmiset on erilaisia ja ei siinä mitään. Mun yks kamukin joskus oli ihastunu harry stylesiin mut jos kysyisin siltä nii se varmaa iteki sanois et no ei se mitään oikeesti rakastumista ollu. Se oli ihan selvää et se oli sellasta "viatonta". Tai niiku. "Harmitonta". Ja must se iteki sano jo sillon jotain et ei tää oo mitään sellasta sen isompaa ihastumista. Ja silt se vaikuttikin myös mulle. Se oli lähinnä sellast "fun & easy". Mut sit jos vertaa sitä muhun. Ainakin nyt tähän tapaukseen. (Ja honestly ehk muutenki most cases) niin... Joo. Krhm. not fun, not easy. Ei harmitonta, ei kevyttä, ei mitään sellasta. Ei mitään sinne päinkään. Jos tätä pitäis kuvata niin se on sitä että sä putoat jonnekin kuiluun ja yrität huutaa apua mut kukaan ei kuule tai jos kuulee niin ei kukaan pysty auttaa sua mitenkään. ja tunnet että oot täynnä siis TÄYNNÄ niin syviä haavoja jotka ei lakkaa vuotamasta koskaan. Jopa ne vanhatkin haavat tuntuu vuotavan edelleen vaikka niitä ei ajatteliskaan niin paljon. Kaikki vaan sattuu, sattuu ja sattuu. Yrität selittää muille miltä tuntuu mut ei se oikein onnistu edes. Huutoitket autossa etkä pysty lopettamaan sitä tuskaa mitenkään. Tuntuu et sun rinnas räjähtää koska se tunne siel on niin järkyttävä siis se paine oikeest ei sitä osaa selittää mut voisin melkein vannoa et nää parit kerrat mitä täs tän vuoden aikana on ollu noita niin oon kokenu siinä ne kaikista pahimmat fyysiset ahistuksen oireet. Ei se oo yleensä koskaan ollu ihan tollasta. Siis se vitun loppumaton tuska. Pohjaton, loputon, niin voimakas tuska. Enkä mä liiottele tätä edes. Miks liiottelisin. Ja vaikka oon tottunu rakkauden tuskaan jo aiemmin niin kuten sanoin se tuntuu vaan pahenevan. Kaiken kaikkiaan en pysty ikinä edes sanoilla kuvailemaan tätä kipua. Ja siks siihen auttaakin ehkä kaikista parhaiten musiikki yms. Kun sitä ei pysty sanoilla selittää tai käsitellä välttämättä niin sit voi vaan kuunnella musaa ja antaa tunteiden tulla sellasena kun ne on. Eikä tarvii piilottaa mitään keltään tai esittää että kaikki on hyvin tai jotakin. Eikä tarvi esittää ns normaalia ihmistä. Sellasta muottiin sopivaa.

Agh haluun nukkuu.

Ah oikeest en tiedä mitä tehdä.

Haluun ihan sikan vaa nukkuu asdfffdddfff mut en tiiä pystynkö. Ja toisaalta haluun vaa kuunnella musaa niin kauan et tää tuska häipyy. Mut en tiiä häipyykse edes.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
But i guess
that i can live without you but
Without you i'll be miserable at best
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Hmmmmm

Muistuttaa ensinnäkin yutosta mutta ehkä myös eunkwangist

Ah what about this song then...... I think se muistuttaa huista ja yutosta ainakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Literally nää biisit joista en ymmärrä että miks ne edes muistuttaa jostai tyypist se on vaa nii randomia haha niiku et miks tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Voi vittu tää saatana:

Joo no mutta. En tiiä miks mul on vaa näin outo olo ja siis vieläkin. I swear this shit is permanent ei tää oo mihinkään menos pois.

Huoh ja vannoin etten tykkäis changsubist mut-

Ehhhhh honestly i'm too in love with hui, yuto, eunkwang, changsub and........... Idk at least them-

What

.....

you guys don't let me move on right???? 😂

huoh


Yritin niin LUJAA väistellä changsubia mut ei

Vittu EI TOKI
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
joka kerta sama juttu ku kuulen ton tietyn kohan tosta biisistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Oikeest mua ahdistaa niiiiiin kovaa, kun mietin sitä miten joillakin ei oo tällasta ja sit mul on niin vahva taipumus rakastua julkkiksiin eikä mihinkään muuhun niin alkaa oikeasti sattua ja syvälle.

(Tai kyllähän mä nyt muihinkin oon rakastunut, opettajiin nyt ainakin, ja siis joo kinda jopa muihinkin mut anyway)

Alkaa vaan oikeesti olla niin toivotonta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Mä EN tiedä miten mä kestän tätä enää

^ oikeesti actual footage of me. Mut joo. The power of this song, no joke 😑

Mut joo tunnen joka saatanan päivä juuri noita tunteita mitä tos mvssä kuvataan:))
 
Ylös Pohja